ارائه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای با اپراتور

دسته بندی ها: مقالات ، اجراکننده بزرگترین "درب اتوماتیک شیشه ای" ایران | محاسبه قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای

 

در گذشته درب های ورودی به صورت کاملا مکانیکی عمل می کردند و خود این باعث اتلاف وقت مراجعه کنندگان می شد و همچنین از لحاظ زیبایی نیز چندان جذاب نبودند. درب های اتوماتیک در واقع جهت کنترل و نظارت بر تردد و عبور و مرور افراد مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین از لحاظ ظاهری به زیبایی محل و تامین امنیت مکان نیز کمک زیادی می کنند. این نوع درب ها در سه دسته ی کشویی، لولایی و دوار تولید و عرضه می شود و معمولا در ورودی یک ساختمان و مجتمع های تجاری نصب می شود.

 

اپراتور درب شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای، جعبه ای که در آن موتور و متعلقات قرار دارد و لت‌های شیشه‌ها بر روی آن سوار می‌شوند. برند های مختلف خارجی و داخلی با کیفیت های متفاوتی وارد و یا صادر می شوند.
در ساختار اپراتور درب شیشه ای از یک موتور الکتریکی هوشمند استفاده‌ شده و این موتور قادر است فرمان‌ها را به‌صورت دستی و یا با استفاده از چشمی دریافت کند و با استفاده از تسمه‌ای که دو عدد براکت را به حرکت درمی‌آورد درب‌ها را باز و بسته کند.
اپراتور درب شیشه ای جزئی از خانواده‌ی درب‌های اتوماتیک محسوب می‌شود،
اپراتور درب شیشه ای از قطعات اتوماتیکی هستند که به‌صورت دو لنگه و به‌صورت افقی، باز و بسته می‌شوند.
اپراتور در اتوماتیک را می‌توان به سه حالت کلی برنامه‌ریزی کرد:

  1. حالت کارکرد اتوماتیک
  2. حالت کارکرد توقف باز
  3. حالت توقف بسته

 

برندهای درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه از یک اپراتور تشکیل شده است که بخش های اصلی آن عبارتند از: منبع تغذیه، موتور، باتری، قفل الکتریکی و مرکز کنترل آن که در واقع مدیریت کامل کنترل درب را به عهده دارد. این بخش ها در بالای قاب درب اتوماتیک نصب می شود که با استفاده از یک کاور آلومینیومی پوشیده شده است. خود درب های اتوماتیک هم با کمک گیره هایی چرخدار که از بالا آویزان شده اند در داخل یک ریل مخصوص حرکت می کنند. در واقع این ریل به شاسی درب متصل است و باعث می شود درب حرکت نرمی به دو طرف داشته باشد.
نکته بسیار مهمی که در اینجا لازم به ذکر است، در رابطه با موارد اساسی تعیین کیفیت قطعات از جمله نوع تسمه انتقال قدرت و همچنین جنس چرخی که در گیره های درب استفاده می شود و یا میزان مقاومت مرکز کنترل درب در برابر نوسانات برق می باشد. این موارد اساسی ترین فاکتورهای تعیین کیفیت برای بهترین برند درب اتوماتیک می باشند که باید به آنها توجه زیادی کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای

ظاهر درب های اتوماتیک شیشه ای را می توان به سه گروه تلسکوپی، تخت و منحنی تقسیم کرد. نکته قابل توجه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای است که بخش های تشکیل دهنده آن در تمامی مدل ها شبیه به یکدیگر می باشند به جز مدل منحنی که شاسی آن انحنا دارد و در واقع درب ها بر روی مسیری منحنی حرکت می کند و این در صورتی است که مدل های تخت از درب های متحرک با حرکت خطی تشکیل شده است.
درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع تلسکوپی دو لت به صورت متحرک در دو طرف وجود دارد که در حالتی که باز می شود، هر دوی آنها بر روی لت ثابت قرار می گیرد. در نتیجه در قیاس با درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع تخت، مدل تلسکوپی آن از عرض باز شونده بیشتری برخوردار است. این نوع درب های اتوماتیک بیشتر به نام درب اتوماتیک شیشه ای شناخته می شود. اما به راحتی می توان اپراتور آن را بر روی تمامی مدل های دیگر نیز نصب نمود. نکته ی قابل توجه این است که وزن درب های متحرک نباید از حد مجاز که برای اپراتور تعیین می شود بیشتر گردد.

 

موتورهای درب اتوماتیک شیشه ای در دو نوع مختلف در دسترس هستند: انکودر دار و ساده.
سیستم کار این نوع درب ها به این صورت است که در ابتدا سیگنالی از مرکز کنترل که یک مدار فرمان است و تمامی دستورات را اجرا می کند به موتور انتقال پیدا کرده و سپس موتور با دریافت فرمان از طریق چشم های IN DOOR و OUT DOOR و توسط مرکز کنترل، باعث می شود که درب باز و بسته شود. غلتک ها که جهت نگه داشتن لت های متحرک شیشه ای هستند به وسیله یک تسمه دنده شانه ای مستقیما به موتور متصل شده و با حرکت موتور، لتها را نیز به حرکت در می آورند. نقطه مقابل موتور، هرزگرد است که در یک طرف دیگر ریل بسته می شود و در واقع جهت کامل نموندن حرکت رفت و برگشتی موتور به واسطه ی یک تسمه، این مدار را کامل می کند. در انتها تمامی این قطعات جهت حفظ ظاهری زیبا و بی نقص توسط یک ماور هم رنگ پوشیده می شود تا هم در دید بیننده جذاب جلوه کند و هم در برابر نفوذ گرد و غبار، سرقت و همچنین ضربه مقاوم باشد.
برای رسیدن به بهترین برند درب اتوماتیک با انواع درب اتوماتیک و برندهای آن آشنا می شویم تا بتوانیم به نتیجه درستی در این رابطه برسیم.

درب اتوماتیک شیشه ای

انواع برند درب اتوماتیک

نوعی دیگر از درب شیشه ای اتوماتیک وجود دارد که به آن درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی می گویند. درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی شبیه همان مدل اسلایدی می باشد ولی مخصوص نصب در ورودی های سه گوش و به اصطلاح کنج می باشد. این نوع درب ها هم به نوبه خود کاملا به صرفه هستند و در مسیرهایی که شامل فضای باریک و کنجی است، استفاده زیادی دارند.
درب های شیشه ای اتوماتیک فولدینگ یا به اصلاح اتوبوسی هم نوع دیگری از درب های شیشه ای اتوماتیک هستند که دارای لت های کوچکی است و در واقع دارای بیشترین تعداد بازشو در بین بقیه نوع های درب شیشه ای اتوماتیک را دارند.
این نوع درب ها فضای بسیاری کمی اشغال می کنند، چیزی در حدود 10 سانتی متر و این باعث می شود در فضا های کم عرض به راحتی قابل نصب باشد. به همین دلیل به این نوع درب ها اصطلاحا اتوبوسی نیز اطلاق می شود. نحوه کار این نوع درب های اتوماتیک، توسط تعدادی بازوی مکانیکی به علاوه لولاهای مخصوص که به صورت عرضی حرکت می کند.

حتما این سوال برای شما نیز پیش آمده که با توجه به نوع مصرف و نیاز خود برای شما چه نوع درب اتوماتیک شیشه ای مناسب تر است. در این بخش به تعدادی از برندهای درب اتوماتیک و شرکت های تولیدکننده آنها اشاره می کنیم و شما می توانید بر حسب نیاز خود، برند مناسبی را انتخاب کنید. برندهای درب اتوماتیک در صنعت تولید، فعالیت های زیادی می کنند، که شاید حتی شما نیز با تعدادی از آنها آشنا باشید.

 

درب اتوماتیک مارک تورمکس | درب اتوماتیک مارک TORMAX

درب اتوماتیک مارک تورمکس یک برند معروف متعلق به یک شرکت سوئیسی می باشد، در واقع یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید درب اتوماتیک شیشه ای است که در کشور ما نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اپراتورهای ساخت این شرکت، با استفاده از قطعاتی با کیفیت و سیستم هایی پر قدرت تولید می شود. از درب اتوماتیک مارک تورمکس این برند معروف بیشتر در ساختمان های تجاری و فروشگاهی با تعداد تردد بالا استفاده می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک مارک لابل | درب اتوماتیک مارک Label

از بین شرکت های ایتالیایی تولیدکننده درب اتوماتیک شیشه ای، برند درب اتوماتیک مارک لابل از کیفیت بالایی برخوردار است و طیف وسیعی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای را در سطوح بالایی از کیفیت و قدرت تولید می کند که در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است و بیشتر مناسب ساختمان هایی با تعداد تردد متوسط می باشد.

 

درب اتوماتیک مارک بارزانته | درب اتوماتیک مارک Barzante

درب اتوماتیک مارک بارزانته نیز در ایران محبوبیت زیادی دارد و حتی از نام این برند در تولید موتورهای کرکره های برقی نیز استفاده می شود و در کشور ما نیز عرضه می گردد. اپراتورهای برند درب اتوماتیک مارک بارزانته ایتالیایی و از کیفیت مناسبی برخوردار است و برای انواع ساختمان ها قابلیت استفاده را دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک مارک فک | درب اتوماتیک مارک FAAC

این شرکت تولیدکننده انواع درب اتوماتیک مارک فک در مدل های تلسکوپی و ساده است که محصولاتش با رعایت بالاترین سطح استانداردهای جهانی در زمینه تولید درب اتوماتیک شیشه ای و بهترین کیفیت در طراحی و ساخت، تولید می شود. درب اتوماتیک مارک فک در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بهترین مارک جک درب پارکینگ

برندهای متفاوتی برای انتخاب جک پارکینگ و سایر درب های اتوماتیک وجود دارند که انتخاب را سخت نموده و برای افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند بسیار مشکل است. بهترین مارک جک درب پارکینگ بستگی به نوع استفاده شما از درب دارد، برای مثال عواملی مانند باز و بسته شدن و میزان تردد در طول روز، وزن درب نوع درب پارکینگ و عواملی از این دست است که انتخاب شما را شکل می دهد. برای مثال مجتمع هایی که در روز کمتر از 20 بار رفت و آمد دارند جک های ارزان نیز پاسخگوی کارشان است.
قطعاتی که بهترین مارک جک درب پارکینگ را می سازند چشمی، فلاشر، جک بازویی، مرکز فرمان می باشند.
درب اتوماتیک شیشه ای

آیا این نوشته را دوست داشتید؟

نادر 2 سال و 6 ماه قبل

سلام شماره واتساپ یا تلگرام بزارید واسه لیست قیمت

کارشناس رامادر 2 سال و 6 ماه قبل

با سلام جناب آقای نادر عزیز، شما می بایست برای ارتباط با کارشناسان و قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با شماره 9038919674 در ارتباط باشید.