تعمیر درب اتوماتیک

دسته بندی ها: مقالات ، اجراکننده بزرگترین "درب اتوماتیک شیشه ای" ایران | محاسبه قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک

 

بشر در طی دوره های تاریخی مختلف همواره کوشیده است تا شرایط و امکاناتی را محیا کند که در راستای بهبود هر چه بیشتر و بهتر سطح زندگی اش باشد. پیشرفت علم و فناوری سبب گردید تا هر روز شاهد ظهور پدیده هایی نو در تمامی عرصه های زندگی باشیم. اما فقط طراحی و ساخت وسیله کافی نیست. باید روش های تعمیر و عیب بابی آن وسیله هم بتوانیم ابداع کنیم تا آن وسیله کارآمد و مقرون به صرفه باشد. در غیر این صورت هنگام بروز هرگونه نقص و اشکال فنی در وسیله مجبور به تعویض آن خواهیم بود که این اصلا منطقی و عاقلانه نیست. امروزه تمام مجموعه ها و برندهای به نام و مطرح دنیا در تمامی زمینه ها تیمی را پرورش می دهند که متخصص پشتیبانی و تعمیر محصولاتشان باشد تا رضایت مشتریان را بتوانند به دست بیاورند. محصولاتی که قابل تعمیر و سرویس شدن نیستند و به اصطلاح یک بار مصرف هستند قطعا با استقبال زیادی روبرو نخواهند شد و در عرض مدت زمان کوتاهی از بازار حذف می شوند. تعمیر درب های اتوماتیک موضوعی است که در این صفحه به آن می پردازیم.

 

عیب یابی درب اتوماتیک | خرابی درب اتوماتیک

بسیاری از ما می دانیم که درب اتوماتیک شیشه ای امروزه تبدیل به یکی از اصلی ترین قسمت های سازه های ساختمانی شده است. دلایل زیادی هم برای این امر وجود دارد. امنیت بالا، زیبایی، راحتی، کیفیت و ایمنی که این درب ها دارند سبب گردیده است تا امروزه بسیاری از درب های قدیمی جای خود را به این درب های اتوماتیک و مدرن بدهند. ساز و کار این درب ها با درب های قدیمی بسیار متفاوت است و با نیروی برق عمل می کنند. پس مانند تمام وسایل برقی دیگر در معرض آسیب و خرابی درب اتوماتیک قرار دارند و بروز خطا و اشکال فنی در این محصولات دور از نظر و بعید نیست. 
داشتن تخصص در هر زمینه ای همیشه متمایزکننده و ارزشمند است. تعمیر و عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای هم مانند داشتن هر تخصص دیگری ارزشمند و مفید است. آن هم در شرایطی که روز به روز بر تعداد مشتریان این محصول اضافه می گردد و به دنبال آن نیاز به تعمیر و سرویس های دوره ای آن هم افزایش می یابد. درب اتوماتیک محصولی است که امروزه تقریبا بر تمامی محصولات قدیمی چیره شده و در بسیاری از ساختمان ها وجود دارد. زیبایی، کیفیت و امنیت این محصول سبب گردید تا در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد حضور آن در بسیاری از ساختمان ها و سازه ها باشیم. عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای کاری بسیار ساده است و باید اجزای آن تک تک مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه اجزای مورد بررسی و مشکلات رایج خرابی درب اتوماتیک بررسی شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

تعمیر درب اتوماتیک

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

در هنگام خرید چنین محصولاتی باید توجه کنید که میزان خدمات پس از فروش برند مورد انتخاب شما به چه میزان است. خدمات پس از فروش طیف وسیعی از سرویس ها را شامل می شود که تعمیر و عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای شما در هنگام آسیب و خرابی یکی از مهم ترین این خدمات است. پیچیدگی این وسیله به حدی بالاست که تعمیر و سرویس آن در توان و دانش هر کسی نیست و برای تعمیر و عیب یابی درب اتوماتیک لازم است که فرد تخصص ها و مهارت های مختلفی را پشت سر بگذارد و در زمینه های مختلفی کسب تجربه کند اعم از برق و مکانیک. در غیر این صورت اگر یک فرد غیر متخصص اقدام به تعمیر درب برقی شما کند جز اینکه صدمه و آسیب به دستگاه را بیشتر کند اتفاق دیگری نخواهد افتاد.
عناصر و قسمت های مختلف داخلی درب اتوماتیک با ساز و کارهای مختلفی کار می کنند. بسیاری از قطعات تحت تاثیر نیروی برق هستند و با قسمت های دیگری هم در ارتباطند. ورود آب، نوسانات برق شهری، ضربه و بسیاری از عوامل دیگر می تواند باعث بروز مشکل در این وسیله گردد. از طرفی بعضی از قطعات داخلی این درب ها نیاز به تعویض های دوره ای و سالیانه دارند. یک متخصص با تجربه و ماهر در این زمینه باید بتواند در صورت خرابی دستگاه تشخیص دهد که عیب مربوط به کدام قسمت دستگاه است و چگونه باید تعمیرش کند.

تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر درب برقی

برندهای مختلف ایرانی و خارجی زیادی امروزه در زمینه ی درب های اتوماتیک وجود دارند که در قیمت و کیفیت قطعا با یکدیگر متفاوت هستند. پایین بودن کیفیت یکی از عواملی است که می تواند بر روی قیمت محصولات تاثیرگذار باشد و ممکن است قیمت ارزان تر مشتریان را به خرید ترغیب کند. چیزی که در کالاهای چینی امروزه به وفور دیده می شود.
آموزش عیب یابی و تعمیر درب اتوماتیک یکی از مهارت هایی است که در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است و به عنوان یک نیاز اساسی شناخته می شود و مجموعه ی رامادُر این را به خوبی می داند. یک درب اتوماتیک با هر درجه از کیفیت باز هم ممکن است دچار نقص شود. از طرفی سرویس سالیانه و دوره ای این محصولات طبیعی و لازم است. محصولی که توسط هر مجموعه طراحی و ساخته می شود یک سری عناصر و فاکتورهای اختصاصی و منحصر به فردی دارد که وجه تمایز آن با سایرین محسوب می شود.

خود شما هم به هیچ وجه نمی توانید آن را تعمیر کنید و از عهده ی آن بربیایید. شما قرار نیست که مدام برای تعمیر وسیله ی خود پول هزینه کنید. پس 1 بار و درست هزینه کنید و با انتخاب یک برند مناسب از خدمات پس از فروش آن هم بهره مند شوید. یک برند خوب همیشه در تمامی زمینه ها متخصصان با تجربه و ماهر تربیت می کند تا اگر مشکلی برای محصولاتش به وجود آمد مشتریانش سردرگم نشوند و با یک تلفن مشکلشان بر طرف می گردد. 
مجموعه ی رامادُر با سالها تلاش، تحقیق و تجربه در زمینه ی طراحی و ساخت انواع درب های اتوماتیک کوشیده است تا در کنار طراحی و ساخت محصولاتش، تیم پشتیبانی اش را هم توسعه و گسترش دهد تا در تمامی زمینه ها از جمله تعمیر درب برقی بتواند رضایت مشتریانش را کسب کند.
پس متخصصی که با تک تک اجزای آن به درستی آشناست بهتر و سریع تر می تواند در هنگام بروز آسیب و صدمه آن را تعمیر کند و یا سرویس های دوره ای آن را انجام دهد. این امر علاوه بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت زمان تعمیر از ورود آسیب های جدی تر و بیشتر به محصول جلوگیری می کند.
مجموعه ی رامادُر در کنار محصولات با کیفیت و متمایزی که در سال های اخیر طراحی کرده و ساخته است بحث تعمیر درب برقی و سرویس این محصولات را هم از یاد نبرده و در کنار کارآفرینی و اشتغال ، نیروهای زبده و حرفه ای را در این زمینه تربیت کرده است.

تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر درب پارکینگ

جهت تعمیر درب اتوماتیک آیا نیاز به عوض کردن قطعه می باشد؟ و یا بدون عوض کردن و تعویض قطعات قابل تعمیر است یا خیر؟ از طرفی با توجه به گسترش استفاده از این محصول می توان فرصت های شغلی خوبی در این زمینه پیش بینی کرد. افزایش فروش، افزایش و توسعه ی خدمات پس از فروش را در بر خواهد داشت و طبیعی است که در این میان متخصصان تعمیر و عیب یابی این محصولات از جایگاه خوبی برخوردار است، هم از نظر شغلی و هم از نظر درآمد.  
برای کسب اطلاعات بیشتر جهت آموزش و یا در صورت وجود هرگونه مشکل و آسیب درب های اتوماتیک خود می توانید با مجموعه ی ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان و همکاران ما صمیمانه پاسخگوی شما خواهند بود. 

 

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک ممکن است بنا به دلایل متفاوت نیازمند تعمیر باشد. تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ عملی است که توسط کارشناسان متخصص انجام می‌گردد و ممکن است به دلایل متفاوتی باشد. دلایل متفاوت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ عبارت‌اند از:

  • خرابی جک پارکینگ
  • باز و بسته نشدن درب پارکینگ
  • کار نکردن ریموت و فلاشر
  • گیرکردن لنگه‌های درب به هنگام باز شدن
  • مشکلات موتور

مشکلات مربوط به جک درب اتوماتیک در زیر به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

  1. درصورتی‌که درب شما باز است و بسته نمی‌شود باید چشمی درب را بررسی نمایید. ممکن است موانع فیزیکی مثل برگ درخت یا هرگونه مانع دیگر مقابل چشمی قرار گرفته باشد و دیگر نیازی به تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ توسط کارشناس نیست.
  2. در صورت از کار افتادن ریموت دقت کنید که چراغ ریموت روشن می‌شود یا خیر. در صورت روشن نشدن ممکن است نور رسانی ضعیف باشد یا باتری ریموت به اتمام برسد که نیازی به تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ نیست؛ اما در صورت درست نشدن مشکل از مدار فرمان است و نیاز به حضور تکنسین دارید.
  3. در صورت از کارافتادن فلاشر ممکن است چراغ فلاشر سوخته باشد، در غیر این صورت باید سیم‌کشی فلاشر بررسی شود.

درب اتومات در هنگام نصب طوری تنظیم می‌شود که ابتدا یکی از درب‌ها و سپس درب دوم باز شود تا به هم برخورد نکنند اما دلیل گیرکردن لنگه‌های درب به هم این است که با گذر زمان و استهلاک درب این تنظیمات اولیه به هم می‌ریزد که با تماس با کارشناس متخصص نسبت به تعمیر درب پارکینگ اقدام نمایید. 

تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر جک درب پارکینگ

تعمیر جک درب پارکینگ توسط کارشناسان متخصص رامادُر باکیفیت بسیار بالایی صورت می‌پذیرد. تعمیر جک درب پارکینگ نیازمند باز شدن جک و بررسی قطعات آن می‌باشد، اما راه‌هایی برای خلاص کردن جک درب اتوماتیک یا همان درب‌های پارکینگی نیز وجود دارد که در مواقع اضطراری می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. درصورتی‌که قصد خلاص کردن جک درب اتوماتیک را دارید باید از آچار یا کلید خلاص کن استفاده نمایید. تمامی جک‌های درب اتوماتیک دارای درپوشی هستند که با برداشتن درپوش می‌توانید محل خلاص کن را مشاهده نمایید. در این صورت با استفاده از آچار مخصوص نیم دور کلید را خلاف عقربه‌های ساعت چرخانده و به این صورت جک با دست ‌باز و بسته می‌شود. درصورتی‌که جک باز نشد مراقب باشید که نیروی زیادی به کلید برای چرخاندن وارد ننمایید. به‌این‌ترتیب خلاص کردن جک درب اتوماتیک رخ می‌دهد. برای بستن درب، ابتدا درب را بسته و سپس در جهت عقربه‌های ساعت کلید را نیم دور می‌چرخانیم تا جک کامل با شفت درگیر می شود.
نحوه خلاص کردن جک درب اتوماتیک با توجه به جک‌های مختلف متفاوت بوده که در حین خرید باید نحوه خلاص کردن جک درب اتوماتیک را از تکنسین‌های نصب سؤال بفرمایید.
درصورتی‌که نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ داشتید بلافاصله با بخش خدمات پس از فروش ما تماس حاصل فرمایید، کارشناسان خبره ما در اسرع وقت آماده خدمات‌رسانی بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر جک درب پارکینگ شما با بالاترین دقت صورت خواهد گرفت.

تعمیر درب اتوماتیک

آیا این نوشته را دوست داشتید؟