تعمیر شیشه سکوریت

دسته بندی ها: شیشه سکوریت | بزرگترین تولید کننده انواع شیشه میرال در ایران ، مقالات

تعمیر شیشه سکوریت

 

در این صفحه از تعمیر شیشه سکوریت با موارد زیر آشنا شوید:

 

سالهاست که بشر شیشه را می شناسد. بر اساس مطالعات صورت گرفته اولین تجربه ی بشر در زمینه ی استفاده از شیشه به دوران عهد پارینه سنگی باز می گردد. در این دوران اولین سرنیزه ها از ابسیدین ساخته شدند. ابسیدین که با نام شیشه ی آتشفشانی هم شناخته می شود سنگی غنی از سیلیکات است. سیلیکات ماده ی اصلی تمامی ساختارهای شیشه ای دنیاست و تمامی مواد شیشه ای بر پایه ی ماده ای به نام سیلیسوم به وجود می آیند. پس از آن  در دوران های تاریخی بعدی مراحل ساخت شیشه توسط بشر کشف شد و صنعت شیشه به مرور زمان شکل گرفت و تکامل یافت.
شیشه خواصی دارد که در نوع خود منحصر به فرد است. یکی از این خواص شفاف بودن آن است که می تواند نور مرئی را از خود عبور دهد. به علت وجود همین خاصیت، شیشه در معماری مورد توجه قرار گرفت. شیشه ها برای اولین بار در دوران امپراتوری روم برای ساخت پنجره ها مورد استفاده قرار گرفتند و پس از آن در سبک های مختلف معماری و در دوره های تاریخی مختلف هنرنمایی کردند. 
شیشه ویژگی های منحصر به فردی چون موارد زیر را دارد:

  • سخت
  • شفاف
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر نوسانات آب و هوایی
  • مقاوم در برابر نوسانات دمایی
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر وزن و فشار
  • عایق صدا
  • مقاوم در برابر فرسایش خوردگی
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ
  • طول عمر مفید بالا
  • مقاوم در برابر تنش های حرارتی و شکنندگی

تمامی ویژگی های شیشه سکوریت برای انتخاب و استفاده از آن در معماری و طراحی داخلی مثبت و کارآمد است به جز گزینه ی آخر. شکستن شیشه عاملی بوده که همیشه خطر آفرین محسوب می شده. همچنین شیشه های شکسته قابلیت تعمیر و استفاده ی مجدد را ندارند. شکنندگی شیشه می تواند به عنوان عامل منفی در نظر گرفته شود. اما با فرایندی به نام سکوریت کردن شیشه می توان مشکل گزینه ی آخر را هم برطرف کرد و آن را به یک محصول بی نقص تبدیل کرد .

تعمیر شیشه سکوریت

رگلاژ درب شیشه ای

جهت دستیابی به نحوه رگلاژ درب شیشه ای سکوریت می بایست یراق‌آلات مخصوص همان کار را داشته باشید و برای تنظیمات کیس شیشه می‌بایست درب کیس باز شود تا از طریق برد، تنظیمات لازم انجام شود. نحوه رگلاژ درب سکوریت یا با تعویض قطعه و یا یک تعمیر ساده برطرف گردد. همچنین باید برای مشتری توضیح دهید که هزینه ی انجام کار چه مقدار و نحوه رگلاژ درب سکوریت چقدر است و چه مدت زمانی طول می کشد. نحوه رگلاژ درب سکوریت را به کارشناسان رامادُر واگذار کنید.
درب سکوریت بخشی جدایی‌ناپذیر در تمامی نماها و پارتیشن‌های شیشه ای است که به دلیل تحرک دائم و باز و بسته شدن آن‌ها بیشتر از شیشه‌های ثابت در معرض خراب شدن قرار بگیرند، بنابراین رگلاژ درب شیشه ای امری بسیار رایج است. درصورتی‌که درب صدا دهد و سخت باز و بسته شود. صدای درب ممکن است از خشکی لولا و یا استوپ باشد در این حالت با روغن‌کاری یا ریختن گریس رگلاژ درب سکوریت امکان‌پذیر است؛ اما در برخورد با سایر عوامل ممکن است نیاز به آچارکشی یا تعویض قطعات برای رگلاژ درب های شیشه ای باشد.
به خاطر داشته باشید که رگلاژ درب های شیشه ای باید توسط افراد آموزش‌دیده انجام شود وگرنه ممکن است رفع ایراد کاملاً گذرا باشد.
در نظر داشته باشید روزانه هزاران بار درب توسط اشخاص مختلفی باز و بسته می شود و درب دچار مشکل می شود، ممکن است درب نیاز به رگلاژ داشته باشد برای رگلاژ درب شیشه‌ ای شیشه‌ها مقاومت بسیار کمی در برابر تغییرهای محیطی و حتی ضربه داشته باشند.
شیشه ممکن است دارای فریم باشد یا بدون فریم این شیشه‌ها ممکن است طی یک سال چندین بار دچار مشکل و حتی شکست شوند که شما باید به‌ناچار آن‌ها را تعویض کنید، بدین‌صورت هم هزینه‌ی شیشه، هم نصب دوباره آن به شما تحمیل خواهد شد.

  • هرگز خودتان رگلاژ درب شیشه‌ ای را انجام ندهید.
  • زمانی که شما نیاز به خدمات رگلاژ درب شیشه‌ ای دارید باید با متخصص رامادُر مشکل را در میان بگذارید.
  • با رعایت برخی نکات و رگلاژ درب شیشه‌ ای می‌توانید عمر مفید درب شیشه را بالا ببرید.

در نظر داشته باشید روزانه هزاران بار درب توسط اشخاص مختلفی باز و بسته می شود و درب دچار مشکل می شود و ممکن است درب نیاز به رگلاژ داشته باشد برای رگلاژ درب شیشه‌ای شیشه‌ها مقاومت بسیار کمی در برابر تغییرهای محیطی و حتی ضربه دارند.
شیشه ممکن است دارای فریم باشد یا بدون فریم این شیشه‌ها ممکن است طی یک سال چندین بار دچار مشکل و حتی شکست شوند که شما باید به‌ناچار آن‌ها را تعویض کنید، بدین‌صورت هم هزینه‌ی شیشه، هم نصب دوباره آن به شما تحمیل خواهد شد.

  • هرگز خودتان رگلاژ درب شیشه‌ای را انجام ندهید.
  • زمانی که شما نیاز به خدمات رگلاژ درب شیشه‌ای دارید باید با متخصص رامادر مشکل را در میان بگذارید.
  • با رعایت برخی نکات و رگلاژ درب شیشه‌ای می‌توانید عمر مفید درب شیشه را بالا ببرید.

تعمیر شیشه سکوریت
رگلاژ شیشه سکوریت

امروزه مشتری مداری از ارکان موفقیت برندهای مطرح دنیا محسوب می شود. یکی از شاخص های اصلی برای کسب رضایت مشتری ارائه ی خدمات پس از فروش است که تعمیر هم شامل می گردد. هر محصولی که در دست مشتریان قرار می گیرد ممکن است دچار مشکلات متعددی شود که نیاز به تعمیر پیدا کند. اما بحث مهمی که برای این محصول همیشه مطرح است بحث رگلاژ کردن شیشه سکوریت از درب شیشه ای است. رگلاژ کردن در واقع همان تنظیم و هماهنگ سازی قطعات و یراق آلات مختلف شیشه سکوریت و به عبارت دیگر تعمیر آنها در مواقع نیاز است.
یک تکنسین حرفه ای و با تجربه قبل از شروع به کار خود باید برای مشتری به صورت کامل توضیح بدهد که قرار است چه کاری را انجام دهد و اگر نقصی وجود دارد آن را دقیقا شرح دهد و راه حل خود را بگوید.
مجموعه رامادُر با سالها دانش و تجربه در زمینه ی طراحی، ساخت و اجرای شیشه های سکوریت از اولین و مطرح ترین برندهای ایرانی فعال در این زمینه است. مجموعه ی رامادُر با کادری متشکل از حرفه ای ترین و با تجربه ترین تکنسین ها در زمینه ی تعمیر و رگلاژ شیشه های سکوریت در سریع ترین زمان ممکن کلیه ی امور تعمیرات و رگلاژ شیشه سکوریت را در محل مورد نظر شما با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. 
خواهان استفاده از شیشه سکوریت روزبه‌روز در حال افزایش است، شیشه هم مانند هر وسیله‌ای دیگر نیاز به نگهداری دارد و ممکن است بر اثر کوچک‌ترین ضربه خرد شود، این کار به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد. 

  • هرگز رگلاژ شیشه سکوریت را خودتان انجام ندهید و به متخصص واگذار کنید.
  • برای رگلاژ شیشه سکوریت در درب، هرگز کنترل باکس آن را باز نکنید.

تعمیر شیشه سکوریت

تعمیر شیشه سکوریت

تکنسین های مجموعه ی رامادُر با ساعت ها آموزش و سالها تجربه در زمینه ی تعمیر و رگلاژ شیشه سکوریت به خوبی با جز به جز قطعات و زوایای این محصول آشنایی کامل دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند مشکلات به وجود آمده را تشخیص دهند و آن را بر طرف نمایند. 
شیشه های سکوریت در زیبایی و امنیت محیط زندگی ما بی شک تاثیر گذارند و آن را به یک سرمایه تبدیل کرده است. محافظت و نگهداری از این محصول ارزشمند و زیبا برای حفظ تداوم کارکرد و پایداری آن لازم است. در غیر این صورت پس از گذشت مدت زمان کوتاهی کارآیی خود را از دست می دهد.
برندهای موفق برای محصولات خود خدمات پس از فروش گسترده ای در نظر می گیرند تا در زمان بروز مشکل برای مشتریان با اعزام تکنسین های خود در سریع ترین زمان ممکن، مشکل را برطرف می نمایند.
استفاده و کاربرد شیشه های سکوریت و محصولات تابع آن امروزه بسیار افزایش یافته و شیشه سکوریت به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است. طبیعی است که با توجه به این حجم استقبال و فروش تعداد گزارشات خرابی و مشکل هم بالا می باشد. شیشه سکوریت یراق آلات متعددی دارد که ممکن است هر کدام از این قطعات دچار آسیب و شکستگی شوند مانند لولاها و یا نیاز به تعویض و سرویس دوره ای مانند فریم ها.

تعمیر شیشه سکوریت

تنظیم و رگلاژ شیشه سکوریت

دسترسی سریع و آسان به یک تکنسین با تجربه و حرفه ای آشنا به تعمیر و رگلاژ شیشه های سکوریت برای دارندگان این محصول یک ضرورت اساسی است.
در صورت بروز هرگونه مشکل و جهت تعمیرات و رگلاژ شیشه های سکوریت خود می توانید با مجموعه ی رامادُر تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.
از طرفی محصولات شیشه سکوریت چون در حین نصب مونتاژ می شوند و از قطعات متعددی تشکیل شده اند در هر دوره ای نیاز به تنظیم و رگلاژ شیشه سکوریت دارند تا عملکرد صحیح خود را از دست ندهند و بتوانند به درستی کار کنند . این قضیه به خصوص برای محصولات پر استهلاک تر مانند درب ها بیشتر مطرح است.
رگلاژ شیشه های سکوریت نیاز به آشنایی کامل با قسمت های مختلف و یراق آلات آن دارد و شخصی که قرار است این کار را برای شما انجام دهد باید به طور کامل با آن آشنایی داشته باشد و در این زمینه مهارت های کافی و لازم را کسب کرده باشد. 
در غیر این صورت اگر رگلاژ کردن شیشه سکوریت به وسیله ی فرد غیر ماهر و بی تجربه ای صورت بگیرد ممکن است محصول دچار صدمه ی بیشتری شده و برای شما هزینه ی بیشتری ایجاد شود.

تعمیر شیشه سکوریت

یراق آلات شیشه سکوریت

امروزه شیشه ها با فرایندی به نام سکوریت کردن شیشه های نشکن تولید می شوند که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر انواع ضربه و آسیب های احتمالی بسیار مقاوم اند. شیشه های ساختمانی به وسیله ی فرایند حرارتی در دمای بالا نرم می شوند و سپس به وسیله ی دمیده شدن هوای سرد به دو طرف آن سریعا سرد می شوند. 
شیشه سکوریت امروزه کاربردهای مختلفی در معماری و طراحی فضاهای داخلی دارد و به وسیله ی قطعات و یراق آلات مختلفی اجرا می شوند.

یراق آلاتی از جمله:

  • لولای شیشه سکوریت
  • قفل شیشه سکوریت
  • استوپ شیشه سکوریت
  • دستگیره شیشه سکوریت
  • ریل شیشه سکوریت
  • فریم شیشه سکوریت
  • بست شیشه سکوریت 

هر کدام از این قطعات و یراق آلات بسته به محل اجرای شیشه سکوریت بر روی آن قرار می گیرند.

تعمیر شیشه سکوریت

آیا این نوشته را دوست داشتید؟