حفاظ پنجره

دسته بندی ها: حفاظ استیل | حفاظ استیل پنجره | قیمت محافظ استیل ، مقالات

حفاظ پنجره

در معماری دو اصل زیبایی و ایمنی حرف اول را می زند. یک سازه برای اینکه تمام و کمال منحصر به فرد باشد باید هم از نظر ایمنی در سطح قابل قبولی قرار داشته باشد و هم از نظر زیبایی منحصر به فرد باشد. در تمامی سازه های مدرن افراد برای حفظ امنیت و ایمنی به دنبال حفاظ ها می روند. حفاظ ها سالیان سال است که برای حفظ امنیت و ایمنی ساختمان ها مورد استفاده افراد قرار می گیرند. قسمت های ورودی و خروجی ساختمان ها مانند درب ها، پنجره ها و بالکن نسبت به قسمت های دیگر از حساسیت بالاتری برخوردار هستند، به همین دلیل به امنیت و ایمنی بالاتری نسبت به سایر قسمت ها نیاز دارند. 
به طور کلی تمامی ورودی ها و خروجی های یک ساختمان برای کنترل عبور و مرور و جلوگیری از تردد افراد ناشناس و سارقین باید کاملا محافظت شده و ایمن باشند. حفاظ ها راه حل خوبی برای این منظور هستند. 
پنجره ها از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی هستند. تجربه نشان داده که بسیاری از سرقت ها از طریق نفوذ سارقین از پنجره ها صورت گرفته است. همچنین بارها شاهد سقوط اطفال و سالمندان از طریق پنجره ها بوده ایم. بنابراین نصب حفاظ مناسب برای پنجره های ساختمان می تواند تا حد بسیار زیادی از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری کند.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ های پنجره ظاهری بسیار زیبا دارند و بهترین گزینه برای صرافی ها و بانک ها هستند. با وجود ظاهر بسیار جذابی که دارند از مقاومت بسیار بالایی هم برخوردارند. حفاظ پنجره در برابر انواع ضربه و آتش سوزی فوق العاده محکم و مقاوم هستند و به هیچ وجه دچار آسیب نمی شود. حفاظ پنجره مناسب ترین گزینه برای مکان هایی است که به لایه ی امنیتی بسیار بالایی نیاز است ولی دیده شدن داخل محل مورد نظر هم در اولویت قرار دارد. 
حفاظ از محصولاتیست که هم در زیبایی و نمای ساختمان ها تاثیر فراوانی دارد و هم در حفظ امنیت و ایمنی. یک حفاظ زیبا و ایمن می تواند هم محیط شما را زیباتر و خاص تر نشان دهد و هم برای پنجره های شما به عنوان یک لایه ی محافظتی قوی قرار بگیرد از این رو از با اهمیت ترین قسمت های ساختمان حفاظ پنجره شناخته می شوند. 
به این دلیل این نوع حفاظ را حفاظ پنجره می نامند چون برای اولین بار این نوع حفاظ برای استفاده در پنجره مورد استفاده قرار گرفت. حفاظ پنجره ها از جنس استیل هستند و فوق العاده محکم و مقاوم اند و امکان نفوذ سارقین از آن به هیچ وجه امکان پذیر نیست. 

حفاظ پنجره

انواع حفاظ پنجره

بسته به محلی که قرار است حفاظ نصب شود و با توجه  به میزان درجه ی امنیتی که مورد نیاز است متریال های مختلفی برای ساخت حفاظ مورد استفاده قرار می گیرد. استیل، آهن، شیشه، چوب و... 
از انواع حفاظ های پنجره به چند مورد می توان اشاره کرد:

 

حفاظ استیل پنجره

حفاظ استیل پنجره از استیل 304 که مقاومت بالایی در فشار و ضربه خارجی دارد. در ضمن استیل 304 به سبب وجود نیکل در ساختار خود هرگز با مشکل اکسید شدن آهن و زنگ زدگی مواجه نمی شود در نتیجه برای حفاظ پشت پنجره که معمولا در فضای بیرونی ساختمان اجرا می شود از بهترین و مناسب ترین گرینه هاست. در طبقات بالایی ساختمان ها از حفاظ استیل برای پنجره معمولا به منظور کاهش دادن خطر سقوط افراد مانند کودکان و سالمندان به شکل چند ردیف عمودی یا افقی از لوله و پروفیل ساده یا طرح دار از جنس استیل ساخته می شود. 

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره چوبی

حفاظ چوبی پنجره نمای فوق العاده زیبا و چشم نوازی دارد و از نظر شکل ظاهری از زیباترین انواع حفاظ محسوب می شود. میزان درجه ی استحکام این حفاظ ها در حد قابل قبولی است اما به هر صورت چوب استحکام فلز را ندارد ولی برای خلق یک نمای بی نظیر و کلاسیک حفاظ چوبی  پنجره بهترین گزینه است . حفاظ چوبی  پنجره در برابر آتش سوزی و برش نسبت به حفاظ های آهنی آسیب پذیرتر است.

 

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ فرفورژه پنجره از حفاظ های محبوب و دوست داشتنی به حساب می آیند. این حفاظ ها سالیان سال است که در اشکال مختلف و با نقش و طرح های بسیار متنوع تولید می شوند و برای خانه هایی با حال و هوای قدیمی و کلاسیک از بهترین گزینه های ممکن هستند. این حفاظ های آهنی مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند. تنوع رنگ،  طرح و نقش این حفاظ ها بسیار زیاد است و با هر نمایی می توان آن را هماهنگ ساخت.  
حفاظ پنجره از نوع فرفورژه از متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع حفاظ هاست برای پنجره هاست. حفاظ فرفورژه پنجره مقاومت بسیار بالایی دارند و فوق العاده محکم اند. این حفاظ ها در برابر برش و آتش سوزی فوق العاده مقاوم اند  و می توانند لایه ی امنیتی بسیار خوبی را برای پنجره های شما ایجاد کنند. تمیز کردن حفاظ فرفورژه پنجره بسیار راحت است و با گذشت زمان شکل و ظاهر اولیه ی خود را به هیچ وجه از دست نمی دهند. همچنین حفاظ پنجره فرفورژه در برابر نوسانات آب و هوایی و محیطی و همچنین زنگ زدگی بسیار مقاوم اند. 

 

مجموعه ی رامادُر با سالها تلاش و تجربه در زمینه ی طراحی و ساخت انواع حفاظ برای ساختمان ها از اولین و مطرح ترین برندهای ایرانی فعال در این زمینه است. محصولات رامادُر زیر نظر مجرب ترین و توانمندترین تکنسین های ایرانی و با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز طراحی و ساخته می شوند تا محصولی برای شما آماده شود که از هر نظر در خور اعتماد و اطمینان شماست. زیبایی، ایمنی و کیفیت محصولات ما پاسخی است شایسته برای انتخاب شما که نام رامادُر را از میان ده ها نام برگزیده اید. ما تیمی از حرفه ای ترین ها را گرد آورده ایم تا برای شما بهترین ها را به ارمغان بیاوریم.
برای ثبت سفارشات خود و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با تلفن های مجموعه ی رامادُر تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما صمیمانه پاسخگوی شما خواهند بود.

حفاظ پنجره

آیا این نوشته را دوست داشتید؟