نرده استیل دکوراتیو

دسته بندی ها: اجرا و نصب انواع نرده استیل | جدیدترین قیمت نرده استیل 1401 ، مقالات

نرده استیل دکوراتیو

 

در این صفحه از نرده استیل دکوراتیو با موارد زیر آشنا می شوید:


نرده استیل دکوراتیو محافظی است با انواع طرح های زیبا که برای حفاظت افراد از خطر پرت شدن و افتادن افراد از راه پله نصب می شود. نرده استیل دکوراتیو از لوله هایی از جنس استیل ضد زنگ است در ابعاد و اندازه های استاندارد ساخته و نصب می شوند.
نرده استیل دکوراتیو یک انتخاب بسیار عالی و زیبا برای ایجاد کردن دکوراسیونی چشم گیر به فضای داخلی ساختمان و راه پله ها می باشد که علاوه بر زیبایی موجب امنیت افراد در حال تردد از پله ها می باشد. لوله های استیل دکوراتیو برای زیبا تر شدندر رنگ های مختلف تولید و به اشکال مختلف تغییر شکل داده می شوند و توسط لیزر، اشکال منظم روی آنها حکاکی می شود و رنگ آن متناسب با دکوراسیون خود می توانید انتخاب کنید.

نرده استیل دکوراتیو

نرده دکوراتیو

نرده به‌عنوان وسیله‌ای کاربردی برای رفت‌وآمد در هر سنی از افراد است، نرده برای پایدارسازی و ایجاد حفاظ و تکیه گاه در پله، بالکن، تراس و... ساخته می شود. نرده پله ها برای بالا رفتن و پایین آمدن از پلکان ها و پله برقی برای جلوگیری از سقوط صدمه زننده به کار می رود. نرده ها را اغلب با استفاده از اتصالاتی به دیوار متصل می کنند تا استقامت و پایداری خود را حفظ کند. نرده ها در جنس و طرح های مختلفی برای دکورهای متفاوت داخل و خارج ساختمان ها به کار می رود. 
نرده از آلیاژ استیل یکی از انواع نرده ها است که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده های کلاسیک می باشد. نرده مدل ها و طرح های متنوعی دارد که براساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می توان از مدل ها و انواع مختلف آن استفاده کرد. نرده برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله ها نصب می شود. نرده به جز زنگ نزن بودن خصوصیت بسیار عالی دارد این است که شکل پذیر است و می توان در اشکال متنوع طراحی کرد.
نرده دکوراتیو
از مزایای انتخابی نرده استیل دکوراتیو:

  1. ضد خش است.
  2. زنگ نمی‌زند.
  3. در برابر حرارت مقاوم است.

نرده استیل دکوراتیو

نرده استیل شیشه خور

نرده استیل شیشه خور برای مهار شیشه و نگه داشتن آن روی انواع پایه های با مقطع گرد و چهر گوش ارائه می شود. که با یراق آلات و قطعات نرده استیل ساخته می شود. نرده استیل شیشه خور ترکیبی است از شیشه های سکوریت و لمینیت با ضخامت 10- 20 میلی متری و قطعات نرده استیل است که بنا به نیاز و سلیقه مشتری نوع آن انتخاب می شود.
این مدل نرده استیل شیشه خور در مدلهای مختلفی مثل پایه پیچ، پایه طرح دار، پایه پروفیلی و ... می باشد. این طرح ها با شیشه های انتخابی بر اساس نیاز مشتری می تواند بر روی بالکن، پشت پنجره و وید های مجتمع ها ساختمان مسکونی، تجاری و ... نصب گردد.

شیشه علاوه بر شفافیت ظاهری مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد، این ویژگی نرده استیل شیشه‌ خور از امنیت بالایی برخوردار است که با قطعات و یراق‌آلات نرده استیل ساخته می‌شود.
شفافیت شیشه‌های به‌کار رفته در نرده استیل شیشه‌ خور مناسب برای اجرا در راه‌پله‌ها و فضاهایی است که نور فضا در آن‌ها اهمیت دارد. شیشه‌های به‌کاررفته در نرده‌های شیشه‌ای اغلب از نوع سکوریت هست.

  • نرده استیل شیشه خور برای انعکاس نور گزینه مناسبی است.
  • انواع نرده استیل شیشه خور شامل: نرده شیشه‌ای فیکس پوینت، نرده شیشه‌ای اکس پوز، نرده شیشه‌ای اسپیگت، نرده شیشه‌ای با پایه شیشه گیر.
  • نرده استیل شیشه خور ترکیبی است از شیشه‌های سکوریت و لمینیت باضخامت 10-20 میلی‌متری و قطعات نرده استیل است که بنا به نیاز و سلیقه مشتری نوع آن انتخاب می‌شود.
  • برای نگه‌ داشتن شیشه روی انواع پایه‌های گرد و چهارگوش می‌توان از نرده استیل شیشه‌ خور استفاده کرد.

نرده استیل دکوراتیو

نرده استیل شیشه خور پله

بنا به موقیت قرار گیری در فضای آزاد نرده استیل شیشه خور باید از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی داشته باشد، به همین دلیل قطعات استفاده شده در نرده استیل شیشه خور از نوع استیل 304 می باشد. همچنین نرده استیل شیشه خور را در برخی راهروهای بیمارستان ها، برج ها و ... نیز استفاده می کنند. در هر یک از پاساژهای تجاری و اداری نرده استیل شیشه خور و نرده ساده لزوما باید استفاده شود.
نرده استیل شیشه خور دارای طرح های متنوعی می باشد که با توجه به سلیقه مشتری و نمای ساختمان انتخاب می شود.
در استخرها و تراس هایی که ظاهر نرده از اهمیت بسیاری برخوردار است نرده استیل شیشه خور طرحی بسیار زیبا دارد.
نرده استیل شیشه خور رامادُر را در طرح های مختلفی می توان سفارش داد که جهت توضیحات بیشتر با مراجعه حضوری و مشاوره تلفنی می توانید اقدام نمایید.
از نظر هزینه ای نرده استیل شیشه خور نسبت به نرده های تمام استیل مقداری قیمت بالاتر است و دلیل آن هم استفاده از شیشه و یراق آلات ویژه است که مسلما بر روی قیمت کل تاثیر گذار است.

نرده استیل دکوراتیو

یراق الات نرده استیل

یراق الات نرده استیل با کیفیت های مختلف تولید می شود. یراق الات از استیل 304 و با کیفیت بالا در بازار موجود است و می توان از آن برای سالهای متمادی استفاده کرد، به طوری که از کیفیت آن کاسته نشود. از نظر قیمت و کیفیت استیل 304 از انواع دیگر گران تر و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. قطعه دیگری از نرده استیل 201 است که از نظر کیفیت و قیمت در رده دوم قرار دارد و به صورت ورق های سبک و پروفیل ضایعاتی با ضخامت کم تولید می شود. قطعات نرده استیل که به صورت سربی و برنجی بوده و توسط آب کاری استیل تولید می شود که از نظر قیمت و کیفیت در پایین ترین درجه قرار می گیرد.
قطعه دیگری از نرده استیل 201 است که از نظر کیفیت و قیمت در رده دوم قرار دارد و به صورت ورق های سبک و پروفیل ضایعاتی با ضخامت کم تولید می شود. قطعات سربی و برنجی نرده استیل که توسط آب کاری استیل تولید می شود که از نظر قیمت و کیفیت در پایین ترین درجه قرار می گیرد.

استاندارد نرده استیل دکوراتیو: لوله استیل با قطر 51 میلی متر و دستگیره یا همان هندریل لوله هایی به قطر 38 میلی متر و پایه های اصلی نرده لوله استیل به قطر 16 میلی متر ساخته می شود. نرده استیل علاوه بر طرح های ساده که تنها از لوله های استیل ساده ساخته می شود طرح های دکوراتیوی از قبیل دو سر گلابی، نرده استیل پایه قلیونی، نرده استیل شیشه خور، نرده استیل پایه چوب، نرده استیل پایه پیچ و... می باشد. 
نرده استیل دکوراتیو در انواع مختلف مثل پایه پیچ، پایه طرح دار، پایه پروفیلی و... است. این طرح‌ها براساس نیاز مشتری می‌تواند بر روی بالکن، پنجره، راه‌پله ساختمانی و... نصب شود. نرده ها از لوله‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است که در ابعاد و اندازه‌های استاندارد ساخته و نصب می‌شوند. 
بر اساس مقرارت ملی ساختمان ارتفاع نرده استیل دکوراتیو نباید بیشتر از 85 سانتی متر باشد. با افزایش ارتفاع طول نرده ها از استحکام و مقاومت نرده کاسته می شود. هم چنین به دلیل افزایش طول موجب بالا رفتن وزن نرده ها می شود که این امر نیز باعث بیشتر شدن فشار به قسمت پایین نرده ها افزایش می یابد. در نتیجه نرده های نصب شده شل می شوند و استحکام خود را از دست می دهند.

نرده استیل دکوراتیو

آیا این نوشته را دوست داشتید؟