پارتیشن شیشه ای طرح چوب

دسته بندی ها: مقالات ، اجرای انواع پارتیشن بندی در دکوراسیون | جدیدترین سبک "پارتیشن فریم لس و فریم دار" در فضاسازی مدرن

پارتیشن شیشه ای را می توان بنا به نیاز و متناسب با دکوراسیون فضای کاری خود به صورت کاملا شیشه تا سقف و همچنین در ارتفاع کمتر نصب نمود. برای بوجود آوردن تنوع و راحتی بیشتر در پارتیشن اداری می توانید از درب های کشویی لولایی و... به صورت دستی یا اتوماتیک استفاده نمایید که این کار موجب جداسازی فضا و ایجاد فضای بزرگتر را می دهند. پارتیشن های اداری خاصیت ضد صدا دارند که این امر موجب کاهش سرو صدا در فضای کاری و افزایش راندمان کاری می گردد.

در نصب  پارتیشن شیشه ای طرح چوب از تعدادی ستون استفاده می شود که قرار گیری پارتیشن بر روی زمین را راحت می کند. به طوری که موجب استقامت بالا و عدم لغزندگی پارتیشن می شود.

 

پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار

 

این نوع پارتیشن به صورت قاب یک تکه می باشد که پروفیل های آن هنگام طراحی و نصب حذف می شود که باعث می شود پارتیشن به صورت یک دست و زیبا دیده شود. پروفیل های استفاده شده در نصب پارتیشن شیشه ای طرح چوب از جنس آلومنیوم با روکش آنادایز می باشد.   

پارتیشن شیشه ای طرح چوب در واقع پارتیشنی با شیشه ای از جنس سکوریت با ضخامت 8-10 میلی متر می باشد که  فریم استفاده شده برای پارتیشن شیشه ای طرح چوب از فریم چوب ام دی اف استفاده می شود که در مواردی از نوع چاپ شده طرح چوب استفاده می شود که از نظر قیمت و کیفیت بهتر از پارتیشن ام دی اف می باشد. پارتیشن شیشه ای طرح چوب در نوع پارتیشن تک جداره و دو جداره موجود می باشد. پارتیشن شیشه ای طرح چوب به دلیل تنوعی که در نوع فریم آن وجود دارد می توانند فضای متنوع و زیبایی در محیط کاری بوجود آورد.

 

پارتیشن شیشه ای طرح چوب

\hvjdak adai hd fvhd ntjv ;hv

پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار

پارتیشن شیشه ای درواقع پانل های شیشه ای از جنس شیشه سکوریت می باشد که برای جدا سازی فضا در ادارات و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرد.  پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار می تواند موجب انعطاف پذیری محیط کار می شود و با این کار شما قادر خواهید بود که با تغییر تنوع سازمان اداری موجب تغییر در سازمان فضایی اداره و محیط کار خود شوید، و با این کار در پول و زمان صرفه جویی نمایید. شاید در ابتدا هزینه نصب آن در نظرتان بالا باشد اما با مرور زمان و طول عمر بالا  و آسانی در نگهداری آن نسبت به شیشه های ثابت باعث می شود تا متوجه این موضوع شوید که از هزینه بالایی برخوردار نمی باشد.

 

پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار

 

برای ساخت پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار از دو شیشه سکوریت 10 میلی متری استفاده می شود. در ساخت و نصب پارتیشن دو جداره برخلاف تک جداره از ستون استفاده چندانی نمی شود و به صورت یک تکه و بزرگ تولید می شود. به دلیل دو جداره بودن شیشه ها بدنه استقامت کافی را دارد و نیازی به ستون اضافی برای ایجاد استقامت و نگهدارندگی و کاهش لغزنگی ندارد. دلیل اصلی و مهم یک تکه موجب می شود تا پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار به عنوان پارتیشن محبوب انتخاب گردد، حذف پروفیل ها و هم چنین ستون های بین شیشه ها می باشد که باعث شده تا یک فضای زیبا و آرام بوجود آورد تا همراه آن تنش فضای کار از بین رفته و عملکرد کارکنان افزایش یابد. شیشه های پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار می تواند به صورت ساده، مات، رنگ و یا طرح دار انتخاب نمود.

 

پارتیشن شیشه ای دفتر کار

rhfgdj [hf[hdd \hvjdak adai hd

قابلیت جابه جایی پارتیشن شیشه ای

به دلیل مقاومت بالا و کیفیت بالای فریم و شیشه ای استفاده شده در پارتیشن شیشه ای می توان برای مدت زمان طولانی و زیادی از آن استفاده کرد تا جایی که می توان حتی پارتیشن نصب شده را به مکان های دیگر انتقال داد. قابلیت جابه جایی پارتیشن ها به دلیل خاصیت جمع شوندگی قسمت های جدا پارتیشن می باشد که می توان در صورت تمایل محل پارتیشن را تغییر داد بدون اینکه کوچکترین آسیبی وارد گردد. و به دلیل مقاومت بالای پارتیشن می توان دوباره برای سالهای متمادی از آن استفاده نمود.

 

پارتیشن شیشه ای

lchdhd \hvjdak adai hd

ویژگی و مزایای پارتیشن شیشه ای

استفاده از شیشه ای تک جداره و دو جداره از جنس سکوریت 10 میل

دارا بودن خاصیت آکوستیک بین 50-90 دسیبل 

متنوع بودن طرح ها و رنگ های شیشه ها 

امکان استفاده از شیشه های سندبلاست در طرحای کاملا مات، طرح دارو یا لوگو شرکت

 

پارتیشن شیشه ای چوبی

 

بوجود آمدن فضای امن و حریم خصوصی برای کارکنان هر بخش

امان جابه جایی پارتیشن به مکان های دیگر

توان بازتاب نور خورشید به داخل پارتیشن و ایجاد فضای دلنشین

هزینه بسار کم در نگهداری پارتیشن شیشه ای 

استحکام و استقامت بسیار بالا

سطح اشغال بسیار کم پارتیشن و در اختیار گذاشتن فضای بیشتر برای محیط کار

 

پارتیشن شیشه ای طرح چوب

\hvjdak adai hd xvp ],f

تهیه و تنظیم: تحریریه رامادر

آیا این نوشته را دوست داشتید؟