پارتیشن چوبی

دسته بندی ها: مقالات ، اجرای انواع پارتیشن بندی در دکوراسیون | جدیدترین سبک "پارتیشن فریم لس و فریم دار" در فضاسازی مدرن

پارتیشن چوبی

 

یکی از پرکاربردترین ایده های فضاسازی استفاده از پارتیشن چوبی می باشد که با کمترین هزینه و دردسر می توان از آنها استفاده نمود. پارتیشن چوبی انواع متفاوتی دارد و بزرگترین دسته بندی که به آن می توان اشاره نمود، نوع ثابت و متحرک آنها می باشد. 

 

پارتیشن شیشه ای با درب چوبی

پارتیشن شیشه ای با درب چوبی یکی از انواع مدل های پارتشین چوبی ثابت می باشد. این نوع پارتیشن از نظر ساختار با سایر پارتیشن های شیشه ای یکسان می باشد به غیر درب آن. در پارتیشن با درب چوبی، تمام قسمت ها به غیر از یراق آلات و درب ها، از شیشه سکوریت 10 میل ساخته شده اند. درب مورد استفاده در پارتیشن با درب چوبی می تواند از نوع MDF یا سایر نوع درب ها باشد که با توجه به نوع چوب انتخاب شده، قیمت پارتیشن با درب چوبی متغیر می باشد.

 

قیمت پارتیشن با درب چوبی

همانطور که اشاره شد، عواملی متعددی بر قیمت پارتیشن با درب چوبی تاثیرگذار هستند. از مهمترین عواملی که می توان به آنها اشاره نمود. یراق آلات مورد استفاده نوع شیشه (تک جداره یا دو جداره، ضخامت شیشه، رنگ و...) ساده یا طرح دار بودن شیشه (سندبلاست و یا چاپ)، نوع و جنس درب و... برای اطلاع از قیمت پارتیشن با درب چوبی، می توانید با شماره های شرکت رامادُر (واحد فروش) تماس حاصل نمیاد و همچنین سایر اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

پارتیشن چوبی

پارتیشن ام دی اف | پارتیشن MDF

پارتیشن ام دی اف یکی دیگر از انواع پارتیشن چوبی می باشد که حاصل ترکیب شیشه، استیل و ام دی اف می باشد. پارتیشن MDF یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن چوبی می باشد که بر روی هر لت از شیشه ها، ام دی اف قرار گرفته است.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟