درب کشویی شیشه ای | اجرای انواع درب ریلی دستی

دسته بندی ها: شیشه سکوریت | بزرگترین تولید کننده انواع شیشه میرال در ایران ، مقالات
درب کشویی
درب کشویی

 

ارائه درب شیشه ای کشویی

 

درب‌ها برای جداسازی فضای داخلی از بیرونی و بلعکس استفاده می‌شوند. کم‌کم با گسترش شهرنشینی و افزایش قیمت زمین و در نتیجه کاهش فضای منازل معماران و طراحان داخلی به دنبال راهی برای استفاده بیشتر از فضاها گشتند. کم‌کم درب‌های کشویی با حداقل اشغال فضا متداول شدندمهم‌ترین علت رواج استفاده از درب‌های کشویی این است که نسبت به سایر درب‌ها جای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و بهترین انتخاب برای فضاهایی با متراژ پایین است. قیمت درب کشویی با توجه به کاربرد آن و حتی یراق لات مورد استفاده برای درب تفاوت‌هایی دارد که در ادامه صفحه به ‌طور کامل بررسی  خواهد شد.

 

در این صفحه از درب کشویی با موارد زیر آشنا شوید:

 

درب کشویی چیست؟

درب کشویی و یا درب ریلی ساختمان یکی از مدل های جدید درب ساختمانی است که در سال های اخیر مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. درب های ساختمانی، محافظ حریم خصوصی مکان های مختلف در داخل ساختمان و همچنین یک حفاظ میان محیط بیرون و محیط داخل ساختمان را ایجاد می کنند. در این میان، ساکنین ساختمان، پیمانکاران و طراحان دکوراسیون تمایل دارند نوعی از درب های ساختمانی را برای پروژه های خود استفاده کنند که علاوه بر امنیت بالا بتواند زیبایی مکان را تامین کرده و همچنین فضای کمتری برای نصب اشغال کند.

 

درب‌ کشویی شیشه ای | درب ریلی شیشه ای

درب های کشویی نوعی درب هستند که در راستای یکدیگر و به صورت افقی باز و بست می شوند. طبق مطالعات اخیر، بازار درب های کشویی هر ساله بیش از پیش رشد می کند، دلیل این روند این است که مشتریان اکنون درب های بزرگ و گسترده ای که راحت باز و بسته شوند چه برای فضای داخلی و چه برای نمای بیرونی خانه هایشان می خواهند، برخلاف درب های لولا دار که برای باز شدن پانل شیشه ای درب باید فضایی برای شان اختصاص داده شود، هنگام استفاده از درب های کشویی این محدودیت وجود ندارد. شیشه به کار رفته در ساخت انواع درب‌های کشویی شیشه ای، شیشه سکوریت با ضخامت معمول 10 میل است. در طراحی این نوع از درب‌های شیشه ای دستی از رنگ‌های مختلف شیشه‌های سکوریت، مات و یا نیمه مات استفاده می‌گردد.

با درب های کشویی می توان دهانه های بزرگی را ایجاد کرد که می تواند خانه را باز کرده و ارتباط مستقیم تری با طبیعت و محیط بیرونی ایجاد کند. برای ساخت آن ها می توان از شیشه های شفاف، شیشه های لاکوبل، انواع شیشه های سکوریت و شیشه لمینت و همچنین از تمامی شیشه های رنگی استفاده کرد. معمولا کاربرد درب کشویی در موارد زیر است:

  • در درب ورودی
  • پارتیشن‌بندی فضای اداری
  • جداسازی بخش‌های مختلف یک فضا
  • استفاده جهت ایجاد کمدهای دیواری، کتابخانه و...
  • ایجاد سرویس‌های بهداشتی و حمام
درب کشویی
درب کشویی

انواع درب کشویی 

درب شیشه ای کشویی دستی | درب شیشه ای ریلی دستی | درب کشویی شیشه ای دستی

یکی از زیبایی‌های کار با شیشه سکویت برای درب‌ها استفاده از درب شیشه‌ ای کشویی دستی است که به علت حرکت در یک خط و کمترین فضا به‌عنوان یک انتخاب مناسب و پرمصرف برای عمومی از افراد در فروشگاه‌هاست؛ و درب شیشه‌ ای کشویی دستی فوق‌العاده بی‌صدا هستند. قیمت درب شیشه‌ ای کشویی دستی نسبت به یراق‌آلات متغیر است. منظور از نوع یراق‌آلات درب شیشه‌ ای ریلی دستی، استفاده از انواع مدل‌های ریل فکی، ریل اسپایدری، ریل طرح اتوماتیک است که هر کدم کاربردهای مختلفی دارد.
برخی از ویژگی‌های درب کشویی شیشه ای دستی عبارت‌اند از:

  • اشغال فضای بسیار کم در هنگام باز و بسته نمودن درب
  • سروصدای بسیار پایین در هنگام بازو بسته کردن
  • ریل روان و بسیار نرم جهت تغییر حالت درب

مورد قابل ‌تأمل در درب کشویی شیشه ای دستی بازشوی مفید درب هنگام ورود و خروج به فضا است که 10 الی 15 سانت کمتر  از عرض کل دهنه می‌باشد. دلیل این کسری عرض به خاطر وجود دستگیره درب کشویی شیشه ای دستی است که معمولاً حالت برجسته داشته و مانع از باز شدن کامل درب می‌شود.

درب کشویی
درب کشویی

درب تلسکوپی شیشه ای دستی

درب تلسکوپی دستی، بسیار زیبا و مدرن جهت استفاده در منازل، هتل ها و فروشگاه ها می باشد. این مدل درب همانند درب اتوماتیک تلسکوپی بر روی ریل حرکت می کند و میتواند یا به حالت یک طرفه یا دو طرفه جمع شود. قیمت درب تلسکوپی دستی نسبت به حالت برقی ارزانتر است. زیرا از موتور، چشمی و اپراتور استفاده نمی شود و با استفاده از نیروی انسانی درب باز و بسته می شود. درب تلسکوپی دستی که در منازل استفاده می شود به خاطر شیشه های یکدستی که دارد می تواند برای دیدن مناظر از پشت شیشه بسیار زیبا باشد.
دیوار کشویی یا درب‌های کشویی اتوماتیک ویژگی‌های مشترکی دارند که به شرح تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • قابل ‌استفاده در فضاهای کوچک
  • جایگزینی خوب برای درب‌های عریض و بزرگ
  • ظاهر زیباتر و تنوع بیشتر در مقایسه با درب‌های لولایی
  • قابلیت استفاده در زمان قطعی برق
  • حداقل آلودگی صوتی و حداکثر سرعت
  • امکان کنترل با ریموت و دستگاه‌های دیگر مثل موبایل
  • بیشترین امکان استفاده از فضا
  • قابل‌استفاده برای اماکن پرتردد

 

درب کشویی تاشو

درب کشویی تاشو، به دلیل سبک بودن و حساسیت بالا از درب‌ها معمولاً در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. معمولاً جهت جداسازی فضاهای داخلی از بیرون و پارتیشن‌بندی گزینه مناسبی می‌تواند باشد. از شیشه های آکاردئونی اخیراً برای جدا کردن فضاهایی مثل اتاق‌های پرو در فروشگاه‌ها که نباید در معرض دید باشند استفاده می‌شود. 

 

قیمت درب کشویی | قیمت درب کشویی دستی

به دلیل نو بودن و جذاب شدن فضای آپارتمان ها و ساختمان های اداری و مسکونی استفاده از درب کشویی دستی روز به روز افزایش زیادی پیدا می کند. اما مسئله مهمی که در انتخاب و نصب انواع درب کشویی حائز اهمیت است قیمت درب کشویی دستی می باشد که بر اساس نوع شیشه استفاده شده و اتصالات مورد استفاده برای نصب و اجرای درب کشویی دستی می باشد. قیمت درب کشویی شیشه‌ ای با توجه به متراژ کلی دهنه، نوع یراق‌آلات مورد استفاده در درب تعیین می‌شود. از طرفی رنگ و جنس فریم قابل‌استفاده در قیمت آن نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

برای محاسبه قیمت کلی ابتدا با اندازه گیری طول و عرض فضای مورد نظر مساحت کلی را برآورد کرده و با توجه به نوع فریم انتخابی قیمت اولیه را از جدول سمت راست استخراج و با درب انتخابی جمع می‌کنیم. نوع درب انتخابی با توجه به نوع استفاده از درب متفاوت است. همچنین در نحوه محاسبه درب کشویی قیمت تک درب و دو درب هم تأثیر دارد. با همه این موارد قیمت نهایی و تمام شده درب کشویی دستی در دارز مدت با ویژگی ها و مزایایی که به محیط می بخشد کمتر از آنچه که تصور می شود انجام می شود و در نهایت بسیار مقرون به صرفه می باشد. می توانید برای بررسی قیمت ها از جمله قیمت درب کشویی دستی با رامادر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

درب کشویی
درب کشویی

شیشه سکوریت ریلی

شیشه سکوریت ریلی خود در سه نوع شیشه سکوریت فریم دار، فکی و اسپایداری تولید و نصب می شود که بسیار در بازار مورد استقبال قرار می گیرند. همانطور که از نام شیشه سکوریت ریلی مشخص است بر روی ریلی باز و بسته می شود. هر مدل از شیشه سکوریت ریلی دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که حرکت بر روی ریل ویژگی مشترک این محصول می باشد. شیشه سکوریت ریلی قابل استفاده در انواع درب های ریلی، شیشه بالکن و پارتیشن های شیشه ای است. جهت مشاوره برای انتخاب شیشه سکوریت ریلی با کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل فرمایید.

شیشه سکوریت ریلی رامادر با استفاده از بهترین کیفیت شیشه و یراق آلات، توسط تکنسین های حرفه ای و با برنامه ریزی دقیق نصب می گردد.

 

سکوریت کشویی

درب کشویی با توجه به نوع استفاده‌ای که دارد می‌تواند از جنس‌های مختلف باشد، درب کشویی شیشه‌ ای یکی از محصولات عرضه‌کننده شرکت صنعتی رامادر است که جهت استحکام بیشتر و درنتیجه کیفیت بالاتر شیشه خام را به‌صورت سکوریت شده ارائه می‌دهد,و اصطلاحاً به این نوع درب‌ها سکوریت کشویی یا سکوریت ریلی می‌گویند. درهای سکوریت کشویی در مقابل ضربه بسیار مقاوم بوده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این درب‌ها است که در صورت شکست شیشه خطر جانی ندارد و شیشه به‌ صورت قطعات بسیار ریز می شود. درب سکوریت ریلی را می‌توان در فضاهای مختلف ازجمله:

  • درمانگاه و بیمارستان‌ها
  • شرکت‌های اداری و تجاری
  • انواع فروشگاه‌ها
  • منازل مسکونی
  • هتل‌ها و..

 

 

    آیا این نوشته را دوست داشتید؟
    درب شیشه ای ریلی بیشتر در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

    درب شیشه ای ریلی به دلیل اینکه به طور افقی حرکت می کند فضایی را اشغال نمی کند به همین دلیل در مکانهایی که امکان باز و بسته شدن درب لولایی نمی باشد و با کمبود جا مواجه هستند درب شیشه ای ریلی بیشترین کاربرد را دارد.


    علی 2 سال و 3 ماه قبل

    خیلی عالی، نکات بسیار عالی در مورد انتخاب دستگیره درب چوبی استفاده کردم و از یراق دستگیره مورد نظر خودم رو انتخاب کردم

    کارشناس رامادر 2 سال و 3 ماه قبل

    با سلام جناب آقای علی عزیز، ممنون از حسن نظر شما.

    فریبا 2 سال و 10 ماه قبل

    ممنون از مطالب خوب شما.قیمت حدودیش چقدره

    کارشناس رامادر 2 سال و 10 ماه قبل

    با سلام سرکار خانم فریبا عزیز، شما می بایست برای سفارش درب شیشه سکوریت طبق ابعاد مورد نظر بر حسب متر مربع در بنر قیمت از صفحه مورد نظر محاسبه قیمت کنید. و در صورت درخواست کارشناسی از محل پروژه با شماره 45136-021 تماس حاصل فرمایید.

    کاظم زاده 3 سال و 1 ماه قبل

    با سلام قیمت درب شیشه ۱.۷۰ در ۲متر چند است؟

    کارشناس رامادر 3 سال و 1 ماه قبل

    با سلام جناب آقای کاظم زاده عزیز، شما می توانید با توجه به ابعاد درخواستیتون بر حسب متر مربع در بنر قیمت از شیشه فروشگاه محاسبه قیمت کنید. و در صورت درخواست محاسبه قیمت با کارشناسان فروش از شماره 45136-021 تماس حاصل فرمایید.

    علی بخشایی 3 سال و 1 ماه قبل

    با سلام بخشایی هستم ،
    بسیار مفید بود، تا جائیکه بنده تصمیم گرفتم از شما کسب اطلاعات بیشتر کنم، روشنگرانه بود. با تشکر از شما به خاطر سایت خوبتون. قیمت یک درب شیشه ای ریلی، تکی با ابعاد ۶۵ ×۲۱۰ سانتی متر، چقدر است؟

    کارشناس رامادر 3 سال و 1 ماه قبل

    با سلام جناب آقای بخشایی عزیز، ممنون از حُسن انتخابتون. شما می توانید با توجه به ابعاد درخواستیتون بر حسب متر مربع، در صورت درخواست محاسبه قیمت با کارشناسان فروش از شماره 45136-021 تماس حاصل فرمایید.

    دولت 3 سال و 4 ماه قبل

    سلام
    ما میتوانیم آشپزخانه را به وسیله نصب درب ریلی شیشه ای از حالت اوپن خارج کنیم ؟؟

    کارشناس رامادر 3 سال و 4 ماه قبل

    با سلام جناب آقای دولت عزیز، بله امکان پذیر است.

    حسين سراج 4 سال و 5 ماه قبل

    سلام درب کشویی استفاده بسیاری دارد. از توضیحات سایت رامادر ممنونم

    کارشناس رامادر 4 سال و 4 ماه قبل

    با سلام آقاب سراج عزیز، از شما ممنونم بابت وقتی که برای مطالعه محتوای سایت رامادُر داشتین، موفق باشین.