آیا می توان از پارتیشن شیشه ای برای اتاق کودک استفاده کرد؟

دسته بندی ها: مقالات

پارتیشن شیشه ای برای اتاق کودک

کودکان به حریم خصوصی نیاز دارند، اما یک اتاق خواب مشترک این کار را دشوار می کند. ناامید نشوید، جداکننده های اتاق می توانند به تفکیک یک اتاق خواب واحد به مکان های خصوصی کمک کنند. شما می توانید تقسیم کننده اتاق را متناسب با نیازهای فضایی فرزندان خود و همچنین فضای کف موجود نصب کنید. با کمی خلاقیت در طراحی و با انجام کار خود، می توانید تقسیم کننده های اتاق نوآورانه بسازید که کیف پول شما نیز به راحتی انجام می شود.

 

آیا می توان از پارتیشن شیشه ای برای اتاق کودک استفاده کرد؟

پارتیشن های شیشه ای می تواند به صاحبان خانه کمک کند تا بخواهند ظاهر و عملکرد خانه خود را تغییر دهند. نصب آنها اغلب آسان است و می توانند بلافاصله فضای جداگانه ای را برای شما فراهم کنند که می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب پارتیشن شیشه ای رامادُر برای خانه ارزان تر از افزودن اتاق دیگری است و به زودی خواهید دید که پارتیشن ها همه کاره هستند.

طراحی داخلی خانه می تواند از پارتیشن های شیشه ای نه تنها در ظاهر، بلکه در استفاده نیز بهره مند شود. اگر خانه بزرگ و خوبی دارید که مداخله در طراحی مدرن را فریاد می زند، سعی کنید شیشه اضافه کنید. بنابراین وقتی صحبت از استانداردهای سنتی طراحی داخلی برای خانه می شود، خیلی ها "در یک گودال گیر می کنند". به سراغ یک طراحی تمیز و زیبا بروید. شما از انجام این کار خوشحال خواهید شد، زیرا نه تنها تمیز به نظر می رسد، بلکه تمیز نگه داشتن آن نیز بسیار آسان است. واقعاً خوب است که ایده اتاق "مهد کودک" اجرایی شوند. یک دیوار پارتیشن شیشه ای در اتاق کودک یا کودک خردسال به عنوان دیوار اصلی رو به راهرو یا قسمت اصلی خانه احساس جادار بودن و هوای آزاد را ایجاد می کند. اگر اتاق خواب یا اتاق بازی کودک در سطح بالاتری قرار داشته باشد، به ویژه اگر رو به بالکن باشد. پارتیشن شیشه ای بدون قاب از کف تا سقف کاملاً ایمن و با دوام است که شیشه های مقاوم به انتخاب شما انتخاب می شود.

اگر بچه هایی دارید که در مدرسه هستند، ممکن است بخواهید به فکر ایجاد یک فضای اداری باشید که در آنها بتوانند تکالیف خود را انجام دهند. این ها همان مزایایی را که یک دفتر، از جمله حریم خصوصی و حواس پرتی کمتر برای شما فراهم می کند.

پارتیشن شیشه ای

اتاق بازی برای کودکان با استفاده از پارتیشن ایجاد کنید.

اگر کودکی دارید، ممکن است بخواهید یک اتاق بازی برای آنها ایجاد کنید، جایی که آنها بتوانند با خیال راحت بازی کنند و از برخی از حریم خصوصی برخوردار شوند. همچنین به این معنی است که آنها می توانند اسباب بازی های خود را در این قسمت نگه دارند تا اینکه در اتاق خواب خود روی زمین پخش کنند. شاید شما می خواهید یک پارتیشن شیشه ای شفاف داشته باشید، بنابراین می توانید ببینید که بچه ها هنگام بازی چه می کنند. اگر آنها کمی بزرگتر باشند، ممکن است گزینه ای با شیشه های دودی یا مات ترجیح دهند تا در هنگام بازی از آنها حریم خصوصی بیشتری داشته باشند.

  • شما می توانید یک اتاق بازی در اتاق خانواده ایجاد کنید، که همچنین به عنوان یک مکان ذخیره سازی برای تمام وسایل بازی بچه ها عمل می کند. می توانید در یکی از آن مکان ها اتاق بازی برای کودکان اضافه کنید، به شرطی که ایمن باشد.

اگر دو فرزند دارید که در یک اتاق مشترک هستند، می توانید از یک پارتیشن شیشه ای تاشو استفاده کنید، برای جدا کردن اتاق به بخش های مختلف برای هر یک از بچه ها پیشنهاد خوبی است. پارتیشن به آنها امکان می دهد فضایی از خود داشته باشند که بسیاری از کودکان با شروع بزرگتر شدن فضای مورد نظر را می خواهند. تقسیم یک اتاق بزرگ و ایجاد اتاق خواب دیگر بسیار آسان تر از انتخاب و یافتن خانه دیگری با اتاق های بیشتر است.

 

فضایی برای سرگرمی های کودک توسط پارتیشن ایجاد کنید.

استفاده از پارتیشن دفتر خانه برای ایجاد اتاقی اختصاص یافته به سرگرمی می تواند ایده خوبی باشد. شاید شما خیاطی یا قلاب بافی دوست دارید. ممکن است کودک شما خواندن را دوست داشته باشد و مکانی خلوت را بخواهد که بتواند از خواندن کتاب خوب لذت ببرید. شاید کودکان از کشیدن نقاشی یا فقط نشستن و گوش دادن به موسیقی با هدفون لذت ببرند. داشتن یک فضای جداگانه فقط برای سرگرمی های مختلف، خوب است.

اگر به پارتیشن های شیشه ای علاقه دارید، نحوه استفاده از آنها را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که فضا را اندازه گیری کرده اید تا پارتیشن اندازه مورد نیاز خود را تعیین کنید. همچنین باید در مورد سبک قاب و شیشه فکر کنید تا اطمینان حاصل شود که برای اهداف شما خوب کار خواهد کرد.

نصب به راحتی انجام می شود و می تواند بهترین روش برای تهیه اتاق جدید یا تقسیم اتاق شما زودتر از دیرتر باشد. این مقرون به صرفه تر از انتخاب یک روش ساختمانی برای ساخت یک اتاق کامل است و اگر متوجه شوید که طی چند سال دیگر به آن احتیاج ندارید یا می خواهید آن را به خانه جدیدی بیاورید، برداشتن آن آسان است.

آنچه امروز نیاز دارید پیدا کنید، خواه خانه کوچکی داشته باشید، هم خانه ای مجلل، هم زیر شیروانی یا هر فضای دیگری که از پارتیشن های دفتر شیشه ای منزل بهره مند شود. روش های بی شماری وجود دارد که می توانید این موارد را به خوبی در زندگی خود ایجاد کنید.

پارتیشن شیشه ای

روش های مختلف دیگری برای این کار وجود دارد:

  • پرده

پرده می تواند به جدا سازی بصری یک اتاق واحد کمک کند. یک میله پرده روی براکت های محکم نصب کنید تا از سقف اتاق بچه های شما آویزان شود. پرده را در وسط اتاق قرار دهید تا فضای مساوی در هر طرف فراهم شود. برای اتاق های طولانی تر، ممکن است لازم باشد از دو میله پرده استفاده کنید. حلقه های پرده فلزی را با گیره به قسمت بالای صفحات پارچه ای پیش ساخته وصل کنید. قبل از اتصال گیره، طول پنل ها را با جمع شدن در بالای پرده تنظیم کنید. حلقه های پرده ای فلزی به راحتی روی میله های پرده می لغزند، به بچه ها اجازه می دهد در صورت تمایل به حفظ حریم خصوصی به راحتی آنها را ببندند.

  • مبلمان

از مبلمان جدید یا دست دوم تقسیم کننده اتاق تهیه کنید. به عنوان مثال، قفسه کتاب دو طرفه که در مرکز اتاق قرار گرفته است، یک پارتیشن با فضای ذخیره سازی کافی برای هر کودک فراهم می کند. به دلایل ایمنی، اطمینان حاصل کنید که قفسه کتاب در محل خود محکم شده است تا از سرنگونی جلوگیری شود. تقسیم کننده اتاق قفسه باز یک گزینه اضافی برای تقسیم اتاق خواب یک نفره ارائه می دهد. این روش حریم بصری محدودی را فراهم می کند. قفسه های باز را با سبدهای سیمی و سطل های پلاستیکی رنگارنگ برای نگهداری وسایل الکترونیکی، لوازم هنری، اسباب بازی ها و سایر وسایل کوچک پر کنید. روش آسان دیگر برای ایجاد تقسیم کننده اتاق، چیدمان مبلمان است. به عنوان مثال، تختخواب های دوقلو را در مرکز اتاق خواب با سرشانه های پشت به پشت قرار دهید، برای هر کودک منظره ای مخالف ارائه دهید.در کنار هر تخت یک تخت خواب اضافه کنید تا اتاق جدا شود.

  • اثر هنری

بوم های بزرگ هنرمند که از سقف اتاق خواب آویزان شده اند، با جداسازی عملکردی اتاق، جذابیت زیبایی دارند. پارچه ای را با چاپ یا یک طراحی عجیب و غریب بپوشانید تا بوم کامل همه جا را در بر بگیرد. پارچه را با منگنه بر روی قاب چوبی محکم کنید. نواری را در اطراف محیط هر قاب بوم وصل کنید تا منگنه ها را مخفی نگه دارد. قلاب ها را به بالای هر بوم و به سقف بچرخانید. قلاب هایی را روی سقف و بوم قلاب کنید تا در ارتفاع دلخواه معلق شوند. روی بوم ها فاصله بگذارید تا فضای کافی برای راه رفتن بین آنها باقی بماند.

پارتیشن شیشه ای

ایده های دیگر 

با تا زدن یک تکه پارچه روی میله بالایی یک قفسه لباس، یک تقسیم کننده اتاق ابتکاری ایجاد کنید. برای محکم کردن پارچه تا شده در بالای نوار لباس، از نوار قلاب و حلقه ای با دو پایه استفاده کنید. بچه ها می توانند به راحتی قفسه لباس را هر جا که احساس کنند به حریم خصوصی نیاز دارند، رول کنند.

رشته های رنگارنگ مهره های کریستالی می توانند با کمی هزینه یک تقسیم کننده اتاق با کمی درخشش فراهم کنند. رشته های بلند مهره های رنگارنگ را با چسب داغ در امتداد میله رولپلاک قرار دهید و آنها را مطابق میل خود فاصله دهید. انتهای هر رولپلاک را با سیم کاردستی بپیچید و انتهای آن را از طریق قلاب های سقفی حلقه کنید تا میله ها در جای خود محکم شوند. جداکننده های اتاق طولانی تر را با میله های رولپلاک اضافی ایجاد کنید و رشته های مهره ها را با اتصال دو یا چند رشته منفرد با چسب داغ بلند کنید.

روش های فوق به عنوان روش های سنتی به کار برده می شود و مناسب با محیط های زندگی مدرن نیست. از این جهت روش پارتیشن شیشه ای رامادُر را پیشنهاد می کنیم.

پارتیشن شیشه ای
 

آیا این نوشته را دوست داشتید؟