کاربرد شیشه لاکوبل در حمام

دسته بندی ها: مقالات

شیشه لاکوبل

سرویس بهداشتی شما فضایی امن است، اهمیت این مکان غیر قابل انکار است، فقط با استفاده از طرح های مدرن شیشه لاکوبل یک محصول شیشه ای که ترکیب زیبایی شناسی با عملکرد پیشرفته است، یک حمام مجلل و مدرن به شما هدیه می دهد.

 

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل تعریف جدیدی از تفکر ما درباره شیشه است. یک سطح مات ابریشمی، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و رنگی. لاکوبل است که به بیننده تصویر یک دیوار شیشه ای بزرگ هنری را می دهد. رنگ آمیزی سطوح شیشه ای با رنگ های با کیفیت بالا و به دنبال آن فرآیند پخت بر روی شیشه برای ثابت شدن رنگ ها، ویژگی های منحصر به فردی را حاصل می کند و شیشه حاصل فقط از نظر ظاهری رنگی نیست بلکه مات است. این رنگ ها به شیشه یک درخششی ایجاد می کند، که این رنگ ها به فضای داخلی زیبایی را به ارمغان می آورد و به ویژه برای مکان هایی، مانند حمام و آشپزخانه که تقاضای بیشتری دارد مناسب است. در خانه ها، دفاتر، هتل ها، مغازه ها و موزه ها، شیشه های شفاف ذوب شده با  انواع رنگ ها باعث ایجاد سطوح صاف و یکدست به عنوان روکش دیوار، دربهای کمد و کابینت ها می شود.

شیشه لاکوبل

کاربرد شیشه لاکوبل در حمام

شیشه لاکوبل فواید زیادی دارد که با استفاده طولانی مدت نمایان می شود. قبل از این شیشه های انتخابی به طور شفاف انتخاب می شدند و رنگ ها بیشتر در قسمت های درب و اطراف پنجره وجود داشت، همه چیز با ورود شیشه لاکوبل تغییر کرد. بسته به حال و هوایی که می خواهید در یک اتاق خاص به وجود می آورید، اکنون دسته بندی های رنگی قابل توجهی را می توانید انتخاب کنید.

  • طول عمر بیشتر، دوام بالا و نگهداری کم

طول عمرشیشه لاکوبل بسیار طولانی تر از دیوار کاشی کاری است، اجازه نمی دهد آب و خاک روی سطح آن جمع شود و تمیز کردن آن بسیار آسان است، شرایط خارجی هرگز نمی تواند به  رنگ آن دسترسی پیدا کنند، از آنجا که لاک پشت شیشه زده می شود، در برابر آسیب محافظت می شود و دوام آن را تضمین می کند. درخشش آن بسیار برتر از رنگهای براق است و سالها می توانید آن را بدون لک و براق نگه دارید.

  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت

یکی دیگر از ویژگی های مهم شیشه لاکوبل که آن را به گزینه ای مطمئن برای آشپزخانه ها، حمام ها و فضاهایی که رطوبت و گرما در آن شیوع دارد، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت است.  

  • الهام بخش از طراحی مدرن

شیشه های لاکوبل با جلوه های رنگی به شما کمک می کنند تا جلوه ای روشن و خلاقانه به دیوارها و مبلمان انتقال دهید، این رنگ ها که توسط شیشه تقویت می شوند، فضای داخلی را روشن می کنند و محیط را با بازتاب و درخشش زنده می کنند.

شیشه لاکوبل

استفاده از شیشه لاکوبل برای نوسازی سرویس بهداشتی

زیاد پیش آمده که می شنویم وقتی دیگران دوش می گیرند یا اصلاح می کنند، بهترین افکار و عقاید به ذهنشان خطور می کند، آیا چنین مکانی شایسته زیبایی های خارق العاده ای نیست که بتواند افکار خلاقانه ای را پشتیبانی کند؟ زیبایی شناسی به زندگی ما ارزش می بخشد، حس زیبایی شناختی ما نمایانگر هویت ماست و خانه ما جایی است که واقعاً زنده می شویم. در حالی که از شیشه لاکوبل می توانید در هر جای خانه خود استفاده کنید، اجازه دهید برخی از روش های عالی استفاده از آنها را در سرویس بهداشتی شما بررسی کنیم.

اگر عاشق دوش گرفتن و آواز خواندن خود هستید، به یک حمام قابل توجه و راحت نیاز دارید، یک حمام شیشه ای رنگی به یک صبح کسل کننده رنگ و جلا می دهد. طیف متنوعی از رنگ های خاکی را انتخاب کنید یا به دنبال رنگ های کاملاً روشن بروید، انتخاب با شماست. با توجه به طراحی های متنوع آن ها، می توانید مطمئن باشید که رنگی متناسب با شخصیت خود پیدا خواهید کرد.

حمام می تواند مکانی نامرتب و مرطوب باشد، دیوارهای دارای رنگ یا کاشی شروع به جمع آوری باقی مانده صابون و خاک می کنند که تمیز کردن آنها مشکل است. پانل های شیشه ای رنگی می توانند دیوارهای حمام، کابینت ها و قفسه های شما را تا حد زیادی زیبا کنند و نیاز به نگهداری زیادی ندارند. اگر حمام شیشه ای شما کوچک باشد و جلوه ای مدرن به اتاقتان بدهد، از پالت رنگی متناسب با روحیه صبحگاهی خود استفاده کنید یا از ترکیب دو رنگ برای پوشاندن دیوارهای حمام، کابینت ها و قفسه های خود استفاده کنید.

نکته اصلی این است که اهداف طراحی سرویس بهداشتی شما هر چه باشد، شیشه لاکوبل به راحتی در آنها قرار می گیرند. شما همیشه رنگی پیدا خواهید کرد که مطابق شخصیت و روحیه شما باشد، حتی اگر شخصی مشکل پسند باشید این شیشه ها می توانند انتظارات شما را، چه از نظر زیبایی و چه از نظر کیفیت، دوام، طول عمر و چه از نظر مسائل بهداشتی برآورده کنند.

شیشه لاکوبل

مزایا شیشه لاکوبل برای سرویس بهداشتی

از سرویس بهداشتی قدیمی خود خسته شده اید و دوست دارید جلوه ای تازه به آن بدهید؟ خب، نصب حمام شیشه ای روش جالبی برای ایجاد جلوه ای جدید و زیبا به سرویس بهداشتی شما بدون بازسازی کل فضا است. حمام  شیشه ای که در طرح های زیبایی پسند موجود است و برای ایجاد فضای داخلی زیبا در حمام در بین سازندگان و صاحبان خانه بسیار محبوب شده است. یک اطاقک دوش شیشه ای به ایجاد فضای حمام جداگانه در سرویس بهداشتی  کمک می کند. این اتاقک ها به عنوان یک پارتیشن عمل می کنند و دید را از خارج محدود می کنند.  بهترین مزایای نصب محفظه دوش شیشه لاکوبل در زیر ذکر شده است:

  • تعمیر و نگهداری کم: یک مزیت مهم در انتخاب محفظه دوش شیشه ای نسبت به سایر موارد این است که نیاز به نگهداری بسیار کمتری دارند، دوام دارند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است، احتمال تجمع جرم کم است، آنها خوش ساخت هستند و بنابراین به تعمیرات بسیار کمی نیاز دارند.
  • حمام را بزرگ جلوه دهید: اگر حمام کوچکی دارید، محفظه شیشه ای دقیقاً همان چیزی است که برای بزرگتر نشان دادن فضا نیاز دارید، این باعث می شود که سرویس بهداشتی شما به طور قابل توجهی بزرگتر از حد واقعی دیده شود، علاوه بر این، در مقایسه با محفظه دوش فلزی یا پرده سنتی، امکان جریان بهتر هوا فراهم می شود.
  • ایمنی: دور دوش شیشه ای امروزه گزینه ایمن تری نسبت به پرده های دوش است که باعث ایجاد لغزش و خطر سقوط می‌شدند، خصوصاً برای جوانان و افراد مسن خانه و در مواردی که استفاده از شیشه ایمنی مورد نیاز است، توصیه می شوند. آنها به طور قابل توجهی احتمال بروز هرگونه خرابی در سرویس بهداشتی را کاهش می دهند، زیرا بعد از دوش گرفتن آب کمتری روی زمین خواهد بود و بسیار مقاوم در برابر ضربه هستند.
  • به ارزش خانه خود اضافه کنید: اگر قصد فروش ملک خود را دارید، جایگزینی محفظه قدیمی و فرسوده حمام با یک محفظه شیشه ای زیبا، مطمئناً ارزش آن را افزایش می دهد، حتی اگر قصد جابجایی ندارید، به روزرسانی آن با محفظه شیشه ای زیبا فضای دلپذیرتری را به وجود می آورد.

شیشه لاکوبل  


چکیده مطلب:

شیشه‌های لاکوبل به دلیل رنگ های متنوعی که دارد، استفاده های متنوعی هم در خانه شما دارند. از ظاهر زیبا که برای آشپزخانه شما می‌توانند به وجود بیاورند گرفته تا سرویس بهداشتی و چندین برابر کردن زیبایی مبلمان شما، قابل استفاده هستند. شیشه های لاکوبل می‌توانند فضای گرم و زیبا با توجه به شخصیت و سلیقه شما برایتان ایجاد کنند، علاوه بر این، اگر ایمنی مهمترین اولویت شما باشد، شیشه با ایمنی بالا نیز که می تواند اهداف شما را برآورده کند وجود دارد، شیشه لاکوبل نه تنها از نظر زیبایی شناسی بلکه از عملکرد بالایی نیز برخوردار است: نگهداری کم، دوام، سازگار با محیط زیست و طول عمر بالا و کاربردهای فراوان دیگری که ما اینجا مقداری از آن را شرح  دادیم.

 

 

 


منابع :
https://www.glasxperts.com/5-benefits-of-glass-shower-enclosures/amp/
http://aisglass.com/blog/lacquered-glass-an-exquisite-and-stylish-alternative-to-bathrooms-glass/

آیا این نوشته را دوست داشتید؟