درب بالکن

دسته بندی ها: تراس شیشه ای | محاسبه سریع قیمت شیشه بالکن ریلی ، مقالات

شیشه بالکن

 

در این صفحه از انواع درب بالکن با موارد زیر آشنا شوید:

 

درب بالکن یا به عبارت عامیانه، درب بالکن شیشه ای، با در کنار هم قرار گرفتن شیشه ‌ها، علاوه بر زیباتر کردن نمای ساختمان، مانع نفوذ هرگونه گرد ¬وخاک، آب باران و صدا می‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید در فصول خوش آب‌وهوا، درب بالکن را در یک سمت بالکن به‌صورت آکاردئونی جمع کرده و از هوای مطبوع و مناظر زیبا لذت ببرید. همچنین در فصول سرد سال شیشه‌ ها را بسته و از فضای استثنایی بالکن بهره‌مند گردید. این شیشه نیز مانند سایر محصولات ما مزایای فراوانی دارد که به برخی از آنان در اینجا اشاره می‌کنیم.

  • جمع شدن درب بالکن جهت استفاده از هوای تازه 
  • جلوگیری از نفوذ آلاینده‌ها به داخل
  • عایق صدا در برابر آلودگی‌های صوتی
  • افزایش متراژ ساختمان 
  • استفاده بارنگ عادی جهت افزایش نور محیط 
  • افزایش امنیت
  • یراق‌آلات مرغوب و نصب دقیق و مهندسی

شیشه بالکن

درب بالکنی

شما مشتریان محترم می‌توانید با مراجعه حضوری به شرکت از نمونه کارهایی انجام‌گرفته در این زمینه هم بازدید فرمایید؛ و یا در صورت تمایل با تماس گرفتن با دفتر مرکزی شرکت کاتالوگ و بروشورهای ما رو دریافت نمایید. امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد افراد دوست می‌دارند در محیط کار و زندگی‌شان هراز چند گاهی منظره بیرون و نور را هرچه بیشتر ببینند ازاین‌رو داشتن  انواع بالکن یک اتفاق جالب برای افراد می‌تواند باشد که ضمن زیبایی منحصربه‌فرد مزایای فراوانی از جمله مواردی که اشاره شد را داراست.
شیشه سکوریت برای بالکن از ورود گرد وغبار به داخل بالکن جلوگیری کرده و در برابر آلودگی‌های هوا، باکتری‌ها و خاک به درون جلوگیری می‌کند. همچنین صداهای مزاحم را به‌شدت کاهش می‌دهد. نصب انواع درب بالکن باعث می‌گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل نیز افزایش می یابد. این قبیل درب بالکن ها جهت پوشش فضای بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
مزایای نصب انواع درب بالکن شیشه ای که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. جلوگیری از نفوذ آلاینده‌ها به داخل
  2. عایق صدا در برابر آلودگی‌های صوتی
  3. بالا بودن امنیت و یراق‌آلات مرغوب و نصب مهندسی

 

از دیگر مزایای انواع درب بالکن شیشه ای می‌توان به یک دست بودن نما بدون هیچ ستون یا مانعی اشاره کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای این نوع بالکن شیشه ای ایمنی بسیار زیاد آن برای کودکان است؛ که این خود به‌ تنهایی موجب آرامش خانواده‌ها در این نوع از بالکن ها می‌شود. امروزه به دلیل اهمیت زیاد زیبایی در نمای ساختمان‌ها از دید خریداران و مالکین و نیز توجه به مدرن بودن نما و فضا ضروری است که با بکارگیری انواع ریلی و یا آکاردئونی درب بالکن در منزل، راه‌پله و دیگر نقاط مشرف در داخل و خارج از خانه فضایی زیبا مدرن و امن را در خانه یا محل کار خود فراهم آوریم. 

شیشه بالکن

انواع درب بالکن

موضوع مورد بحث در این مقاله صحبت درباره پوشاندن دید بالکن با استفاده از شیشه و انواع درب بالکن است، که می‌تواند ثابت یا دارای بازشو باشد. شرکت رامادُر به‌عنوان برند نمونه در زمینهٔ انواع درب بالکن بسیار مطرح است. انواع درب بالکن عبارتند از:

  1. شیشه‌های ثابت که معمولاً بدون بازشو هستند یا بازشوی کمی با استفاده از درب کشویی و لولایی دارند؛
  2. شیشه‌های بازشو به‌صورت کامل باز شده و در گوشه‌ای به انتخاب شما جمع می‌شوند.

 

بستن بالکن با شیشه

امروزه با ارائه نسل جدید درب بالکن این امکان فراهم‌شده تا شما عزیزان در فصل زمستان فضایی گرم زیبا داشته و در فصل تابستان این امکان را داشته باشید تا با جمع‌کردن درب بالکن خود فضایی باز و بدون شیشه داشته باشید. شیشه بالکن شامل پنل های ست که از طریق بست ثابت نگه‌داشته می‌شوند. این محصول در هر یک متر و شاید بیشتر یک نرده عمودی دارد.

شیشه بالکن

پوشاندن دید بالکن

پوشاندن دید بالکن با استفاده از شیشه، تلق و بسیاری از چیزهای دیگر رواج بسیاری دارد. پوشاندن دید بالکن با استفاده از شیشه‌های تاشو ایده‌ای کاملاً جدید است که شیشه توسط فریم در یک چارچوب آهنی باز و بسته می‌شود. پوشاندن دید بالکن با شیشه مات یا سندبلاست شده نیز انجام می شود که دید از بیرون به داخل و برعکس را محدود می نماید. مهمترین مزیت پوشاندن دید بالکن جلوگیری از ورود غبار و الودگی ناشی از هوا و عایق نمودن بالکن می باشد.
 

شیشه بالکن برای سالن | شیشه بالکن برای استخر

شیشه بالکن برای سالن به‌صورت ثابت و بازشو موجود بوده که بیشتر برای تغییر مقیاس سالن استفاده می‌شود. برای مثال شیشه بالکن برای سالن جهت باز و بسته شیشه در فصول گرم و سرد استفاده می گردد. از شیشه سکوریت به صورت تاشو و بازشو هر لت از شیشه های سکوریت که به هم وصل می باشد برای تالار مورد استفاده قرار می گیرد و مانند دیوار شفافی عمل می‌کند که چند سالن را به هم ارتباط داده و در صورت عدم نیاز همانند دیواری عمل می‌نماید.
شیشه بالکن درجاهای  دیگری علاوه بر تراس نیز کاربرد دارد از جمله:

  • شیشه بالکن برای سالن های بزرگ و مجلل
  • شیشه بالکن برای تالار پذیرایی
  • شیشه بالکن برای استخر

شیشه بالکن برای استخر در استخرهای سرپوشیده و سرباز برای کاربردهای متفاوت استفاده می‌شود. شیشه های تاشو و بازشو برای استخر رو باز به‌عنوان یک فضای استراحت و رختکن نیز می‌تواند کاربرد داشته باشد که می‌توان با باز کردن بالکن به‌راحتی وارد استخر شد بدون اینکه نیاز به گذر از فضایی باشد. شیشه بالکن برای استخر سرپوشیده بیشتر به‌منظور دیوار شیشه ای دورتادور استخر کشیده می‌شود و مزیتی که نسبت به دیوارهای سلب دارد این است که می‌توان هم‌زمان از داخل استخر به باغ و فضای بیرونی دسترسی یافت و در فصول گرم دورتادور استخر را بازنمود و برعکس در زمستان آن را بست.

شیشه بالکن

شیشه بالکن برای تالار

شرکت رامادُر در راستای اهداف اولیه شرکت که همانا رضایت شما مشتریان عزیز بوده است در این زمینه محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت را برای شما فراهم آورده تا با خیالی آسوده بتوانید از این بالکن ها بهره‌مند شوید. در صورت تهیه شیشه های سکوریت این شرکت بدون حباب و خش بوده که دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران می‌باشد. همچنین این نوع شیشه‌ ها از نوع وارداتی gold به همراه درزگیر وارداتی از جنس پلی کربنات است و دارای 4 هنگر، ریل بالا و پایین از جنس آلومینیوم الکترواستاتیک، چسب سیلیکون بی‌رنگ، قابلیت ارتجاعی جهت جلوگیری از ارتعاشات شیشه، فریم و همچنین جلوگیری از نفوذ آب و گرد وغبار است.

 

شیشه سکوریت برای آلاچیق

آلاچیق یک فضای دورتادور بازی است که به‌عنوان استراحتگاه می‌توان از آن استفاده کرد. اما به دلیل باز بودن در تمامی فصول سال، نمی‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شیشه بالکن برای آلاچیق می‌تواند ایده خوبی برای مقاومت در برابر سرما و گرما باشد. شیشه های سکوریت برای آلاچیق کاملا بازشده و درصد کمی از بازشوی شما را می‌گیرند و عموماً به‌ صورت شیشه های شفافی هستند که دید به بیرون کامل حفظ می شود، به همین دلیل است که بالکن برای آلاچیق به این سرعت در حال رشد است.

شیشه بالکن

آیا این نوشته را دوست داشتید؟