ریل کرکره برقی

دسته بندی ها: چه عواملی در "قیمت کرکره برقی" تاثیرگذار هستند؟ | اجرای انواع "کرکره اتوماتیک"و"کرکره پارکینگ" ، مقالات

ریل کرکره برقی

دنیای امروز دنیای تنوع و سهل شدن امور است. دیگر نیازی نیست برای باز و بسته کردن کرکره مغازه یا پارکینگ منزل یا محل کارتان از دست ‌نشانده استفاده کنید و سختی بالا و پایین کشیدن کرکره های سنگین را به خود دهید. کافی است با یک تماس با شرکت رامادُر سفارش یک کرکره برقی را داده و از مزایای آن بهره‌مند گردید. در اینجا به معرفی این محصول می‌پردازیم.
هدف از ویراستن این مقاله بررسی اجزای کرکره برقی است به گونه ای که منجر به شناخت و در نتیجه انتخاب کرکره برقی مناسب شود.

 

در این صفحه از ریل کرکره برقی با موارد زیر آشنا شوید:

 

کرکره برقی شامل متعلقاتی است که عبارتند از: ریل، تیغه، موتور، کپس، اندکپ و...
یکی از اجزای کلیدی در این مجموعه ریل کرکره برقی است که برای حرکت مسیر تیغه ها تعبیه شده اند و سبب حرکت منظم و یکدست تیغه ها می شوند و در دو نوع آهنی و آلومینیومی است. 
ریل کرکره برقی به صورت دو نوار مستحکم عمودی در دو طرف تیغه ها و داخل دهنه قرار گرفته که تیغه ها را به پایین و بالا هدایت می نماید.
برای انتخاب بهترین ریل کرکره برقی باید به استحکام آن توجه شود و انتخاب ریل آلومینیومی یا ریل آهنی کرکره برقی بستگی به سلیقه شخصی و نوع کار شما دارد.

ریل کرکره برقی

بهترین تیغه کرکره

تیغه کرکره برقی در جنس و سایزهای مختلفی است.هر یک از ما باید با توجه به نوع پروژه خود نوع تیغه را انتخاب نماییم.
تیغه کرکره برقی شرکت رامادُر، از بهترین مواد ساخته شده لذا بهترین تیغه کرکره برقی از پیلت استاندارد آلومینیوم است و در اصطلاح تیغه کرکره برقی با رنگ الکترواستاتیک ضد خش پوشانده می‌شود.
مواردی که در تشخیص تفاوت های تیغه و در نتیجه انتخاب بهترین تیغه کرکره به ما کمک می نماید:

  • وزن تیغه و میزان آلومینیوم استفاده ‌شده در هر متر مربع از آن.
  • درصد استفاده از آلومینیوم بازیافتی نسبت به پیلت استاندارد و فابریک آلومینیوم
  • برند کارخانه سازنده آن 
  • جنس آلومینیوم
  • دوجداره 2 پل از نوع بی صدا بودن ناخالصی

 ریل کرکره برقی
لازم به ذکر است به ویژگی‌های بهترین تیغه کرکرهشامل مقاومت بالای رنگ الکترواستاتیک قالب کوره ای در برابر آفتاب و تغییرات آب و هوایی و وزن 7.5 کیلوگرم در هر متر مربع و به ارتفاع 8 سانتیمتر اشاره شود؛ که کاربردهای فراوانی ازجمله استفاده در مراکز تجاری و اداری، پارکینگ منازل و کرکره مغازه‌ها و همچنین برای مراکز صنعتی را دارا می‌باشند.
تیغه آلومینیوم دارای امکانات زیر می باشد:

  • مرغوب
  • قابلیت آکسفورد شدن
  • امکان دوجداره 2 پل از نوع بی صدا
  • بدون ناخالصی
  • مقاومت بالا
  • رنگ الکترواستاتیک
  • قالب ترک کوره ای مقاوم در برابر آفتاب و تغییرات آب و هوایی
  • وزن 7.5 کیلوگرم در هر متر مربع و به ارتفاع 8 سانتی متر

این برخی از اجزای تشکیل ‌دهنده کرکره برقی بود که کاربران با دانستن آن می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای خود داشته باشند.

ریل کرکره برقی

بهترین مارک کرکره برقی

حال به مزایای این نوع کرکره ها می‌پردازیم تا دلایل کافی و درستی برای بهره‌گیری از بهترین مارک کرکره برقی را در اختیار داشته باشیم. در اینجا به مهم‌ترین این مزایا خواهیم پرداخت:
از مزایای کرکره برقی که دارای مقاومت بسیار بالایی باشد از آلومینیوم و در مواردی حتی از فولاد با استحکام کششی مقاوم‌ استفاده می شود.
بهترین مارک کرکره برقی، در مقایسه با سایر کرکره برقی ها، بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت و خرابکاری را داراست که دارای تاییدیه امنیتی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است. قابلیت اضافه کردن خطوط رنگی مطابق با طراحی محل نصب به دلیل وجود نوار لاستیکی به هیچ عنوان هنگام رول شدن روی تیغه ها خط نمی‌افتد.
تیغه های آلومینیوم همان طور که گفته شد دارای مقاومت بالاست با این حال تیغه های شفاف دمای ذوب پایین تری دارد و در برابر آتش خاصیت ضد شعله وری و آتش سوزی با مقاومت فوق العاده دارد.

  • ضد اشعه UV بودن
  • قابل شستشو بودن
  • در هیچ نوع شرایط آب و هوایی در مجاورت رطوبت اکسید نمی‌شود.

ریل کرکره برقی

تیغه شفاف پلی کربنات

هنگامی ‌که بانک، صرافی، فروشگاه‌ها و... بسته‌اند قابلیت رویت داخل فضا همانند یک تابلوی تبلیغاتی برای کار شماست. تیغه های کرکره برقی شفاف را می‌توان به‌صورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود. بهترین مارک کرکره برقی با تحقیقات انجام‌شده در اروپا بر روی تیغه های شفاف ساخته‌شده است. امنیتی فوق تصور و درعین‌حال به علت داشتن زیبایی و غیرقابل‌ رقابت خود پرستیژی خاص به محل کار شما می‌دهد. 
ایجاد تفاوتی که با نصب این کرکره انجام می‌دهید می‌تواند به‌عنوان یکی از عناصر برتری شما در عرصه رقابت محسوب گردد. حال به معرفی اجزای سازنده کرکره برقی می‌پردازیم.

 

موتور کرکره نیز در انتخاب بهترین مارک کرکره برقی تاثیر دارد، به همین دلیل به شرح انواع موتور برای کرکره می پردازیم که تفاوت آنها را دریابید.

موتور ساید
برخلاف موتور توبلار که در قسمت طرفین کرکره نصب می‌شود و موتور به دلیل قوی و حجیم بودن در خارج از محور و شفت تعبیه‌شده است. موتور ساید نسبت به موتور توبلار در مواقع کار کردن صدای کمتری دارد و دارای قدرت و توان بیشتری است. در کرکره با عرض زیاد و ارتفاع بالا (30 متر مربع تا 50 متر) از قبیل سوله ها و مغازه‌های تجاری و انبارها و پارکینگ‌ها که تردد بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتورها با قدرت بالا معادل 300 نیوتن تا 1000 نیوتن بهترین انتخاب برای درب‌های سنگین یا پرتردد اماکن صنعتی و تجاری می‌باشند.

موتور توبلار
موتور توبلار به‌ صورت لوله ایی بوده و طولی برابر 50-60 سانتیمتر را دارد که داخل شفت رول نصب می‌شود. این موتور توبلار ضد سرقت بوده و بسیار رایج است.


ریل کرکره برقی

آیا این نوشته را دوست داشتید؟