کابین دوش شیشه ای

دسته بندی ها: حمام شیشه ای | انواع درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی ، مقالات

به‌مرور در زندگی‌های امروزی استفاده از حمام در حد یک دوش 5 دقیقه است و افراد فقط نیاز به دوش سرپایی ساده روزانه در کنجی از حمام برای از بین بردن تمام خستگی از تنشون نیاز دارن. وسیله‌ای طراحی‌شده به نام کابین‌های دوش شیشه‌ایکه درگذشته ساده‌تر از این برای استراحت تن پس از یک روز سخت‌کاری استفاده می‌شده و حال همین وسیله به‌صورت مدرن‌تر برای استفاده فراهم‌شده. یکی از اجزای ضروری همه حمام‌های مدرن امروزی تلقی می‌شوند. اگر فضای حمام خود را به‌صورت محدود و کوچک می‌دانید، کابین دوش شیشه‌ای یک انتخاب نهایی برای شما است. کابین دوش شیشه‌ای در مدل‌های بزرگ‌تری برای کسانی که دارای حمام‌های بزرگ هستند وجود دارد، بنابراین کابین دوش شیشه‌ای برای هر طراحی و اندازه حمام وجود دارد.

 

کابین دوش شیشه ای

 

در دوران قدیم که فضای زیادی برای ساخت بناها وجود داشت هیچ محدودیتی برای فضای حمام و سرویس بهداشتی وجود نداشت، ولی امروزه به دلیل محدودیت فضا برای ساخت منازل متراژ حمام و سرویس بهداشتی بسیار کم شده است به همین دلیل معماران و طراحان برای اینکه بتوانند از کمترین فضا بیشترین استفاده را ببرند و همچنین بتوانند زیبایی ظاهری منازل را حفظ کنند از کابین دوش شیشه‌ای برای جدا کردن فضای دوش از سایر فضاهای حمام استفاده میکنند . کابین دوش شیشه‌ای رامادر به دو دسته‌ی با فریم و بدون فریم تقسیم میشود، کابین دوش شیشه‌ای رامادر علاوه بر لوکس و شیک بودن به دلیل نشکن بودن شیشه‌ی آن، هیچ خطری برای بزرگسالان و کودکان ایجاد نمی کند.

• ابعاد کابین دوش شیشه‌ای با توجه به سایز حمام دارای تنوع بسیاری است.

• استفاده از کابین دوش شیشه‌ای با درب کشویی در مقایسه با کابین دوش شیشه‌ای با درب لولایی یک مزیت است.
 

کابین حمامی

حتما بخوانید: حمام شیشه ای

 

نصب کابین دوش-kwf ;hfdk n,a

یک گام‌به‌گام از فنّاوری نصب در حمام‌های خانگی نصب کابین دوش است. کابین دوش در محوطه حمام معمولاً دارای یک یا چند شیشه احاطه‌شده که دورتادور کابین دوش را محصور کرده. برای نصب کابین دوش ممکن است محفظه بدون در و یا دارای در باشد.

1. یکی از ویژگی‌های انتخاب و نصب کابین دوش در حمام اتاق جکوزی است.

2. در صورت طراحی یک حمام مدرن بایستی بخشی از حمام خانه را به ‌قرارگیری و نصب کابین دوش اختصاص دهید.

3. هر حمامی، طراحی منحصر به خود را دارد ونصب کابین دوش با توجه به نیازهای افراد و محوطه خانه است که کار سختی است، لذا در هنگام انتخاب و نصب دقت داشته باشید از تکنسین های حرفه ای جهت نصب کابین دوش استفاده نمایید.

 

نصب کابین دوش

 

کابین دوش ارزان‌ قیمت-;hfdk n,a hvchk rdlj

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که نسل جدید از انسان‌ها با مد روز آشنا هستند و برای هر تغییری بهایی در نظر می‌گیرند ازجمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به اهمیت کابین دوش با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه اشاره نماییم. درهر حمامی وجود دوش ضروری است و ایجاد دکوراسیون زیبا با کابین دوش ارزان‌ قیمت دل هر خواستاریم می‌لرزاند بنابراین دوش هر بدن خسته را تحریک می‌کند و هر ذهن خسته را آرام می‌کند. با توجه به این اصل، ما متعهد به ارائه بهترین کابین دوش ارزان قیمت برای مشتریان خود هستیم. 

 

کابین دوش حمام

 

• در رامادر می‌توانید کابین دوش ارزان‌ قیمت برای حمام خود در نظر داشته باشید.

• کابین دوش ارزان قیمت را می‌توانید با بهترین مواد و با استفاده از استانداردهای بالا کالیبر در رامادر استفاده نمایید.

• رامادر ازکابین دوش ارزان‌ قیمت به‌عنوان یک جایگزین برای وان حمام، مخصوصاً برای حمام‌های کوچک، با هزینه‌ای مناسب برای شما خریداران در نظر گرفته است.

 

 

کابین دوش ارزان قیمت

حتما بخوانید: درب شیشه ای

 

کابین حمام- کابین شیشه ای حمام-;hfdk plhl-;hfdk adai hd plhl

امروزه بسیاری از افراد به فکر  ایجاد یک دکوراسیون زیبا و شیک برای حمام خود می باشند که یکی از گزینه های پرطرفدار استفاده از کابین حمام می باشد تا دکوراسیون  چیدمان حمام و سرویس بهداشتی را دچار تغییر و تحول نماید. ساختار کابین‌های حمام رامادر به گونه‌ای است که با اشغال فضای کمتر، امکانات بیشتری را به کاربران میدهد. اگر میخواهید از همه‌ی امکانات از قبیل سونا، جکوزی، ماساژ و موزیک استفاده کنید همه‌ی این امکانات در کابین حمام رامادر وجود دارد. اغلب این کابینها دارای امکاناتی مانند دو شاخه محافظ با ضریب ایمنی بالا، دوش دستی متحرک، نمایشگر و کنترل دما...میباشند. البته در نظر داشته باشید که تمامی این موارد به نوبه خود بر روی قیمت نهایی شما تأثیرگذار خواهد بود. کابین حمام جایی است که می توانید بعد از یک روز خسته کننده، ریلکس کنید و خستگی را از خود دور کنید. کابین حمام انواع گونانی دارد که می تواند پیش ساخته باشد و یا به کاملا از شیشه باشد. کابین شیشه ای حمامبه دلیل جداسازی فضای حمام از سرویس بهداشتی از پرطرفدار ترین انواع کابین حمام می باشد.

علت اصلی پرطرفدار بودن کابین حمام را می‌توان به تنوع آن در مقایسه با حمام‌های سنتی دانست. کابین حمام را می‌توان باقیمتی بسیار کمتر از حمام‌های قدیمی ساخت و از طرفی تنوع در انتخاب شیشه و طرح‌های موجود برای ساخت کابین حمام هر انسانی را وسوسه به استفاده از این نوع حمام‌ها می‌نماید. در ادامه این متن به معرفی کابین شیشه ای حمام و نحوه انتخاب آن می پردازیم. 

 

کابین حمام

 

کابین دوش-نحوه انتخاب کابین دوش-;hfdk n,a-kp,i hkjohf ;hfdk n,a

شکل و موقعیت حمام نحوه انتخاب کابین دوش شما را تعیین می کند. در صورتی که سینی دوش کاشی شده باشد، شکل و اندازه کابین از اندازه سینی در نظر گرفته می شود.تعداد دیوارهای جانبی دوش تعیین کننده نوع نصب است. 

نوع خاصی از کابین دوش، کابین دوش نیم شیشه است که فقط دارای یک دیوار نیم ستون با درب کشویی است. اگر سینی دوش درست در کنار یک دیوار قرار گرفته باشد، باید دو کابین دوش یا یک دیوار، دو دیوار ثابت و یک درب را انتخاب کنید. نصب و راه اندازی کابین دوش شیشه ای دارای چهار دیوار است.  می تواند با درب های کشویی، کشویی یا تاشوئی کنار هم قرار بگیرند.

ما اهمیت دوش در هر حمام  و ایجاد دکوراسیون زیبا را به ارمغان می آوریم، دوش هر بدن خسته را تحریک می کند و هر ذهن خسته را آرام می کند. با توجه به این اصل، ما متعهد به ارائه بهترین کار به مشتریان خود هستیم. 

 

کابین دوش

 

محصولات ما از بهترین مواد و با استفاده از استانداردهای بالا کالیبر ساخته شده است. 

هر یک از واحد های دوش ما یک سطح متفاوت از سبک و پیچیدگی را نشان می دهد، اما همه آنها یک تابع را ارائه می دهند هر روز به شما تجربه بهترین دوش را می دهد. حتی با استانداردهای با کیفیت بالا از محصولات ما، ما اطمینان می دهیم که قیمت این وسایل حمام نیز منطقی است. قیمت ما برای کابین های دوش مقرون به صرفه است. 

طراحی حمام معاصر، کابین دوش واقعا مهم است. کابین دوش به عنوان یک جایگزین برای وان حمام، مخصوصا برای حمام های کوچک، اختراع شد. تولید کنندگان مفهوم کابین دوش را برای تبدیل شدن به یک آبگرم خانگی تولید کرده اند. کابین دوش تک بوک شایع ترین آنها در استفاده است زیرا شامل سینی دوش، تخلیه، شیر، باران، درب و چند نازل جانبی است. به عنوان جایگزین، کابین دوش می توان با خرید هر عنصر تک به صورت جداگانه و بسته شدن آن به یک درب شیشه ای  را راه حل اول و معمول دانست ولی دومین راه حل طراحی صنعتی معاصر با راه حل های تکنولوژیکی کامل با قیمت مناسب مقرون به صرفه است. که از نظر کارایی بسیار مناسب تر از نصب جدا گانه هر کدام از عناصر می باشد.

 

کابین های دوش

 

حتما بخوانید: درب اتوماتیک شیشه ای برای اتاق مدیریت

 

در کابین دوش  با درب کشویی درهای خود را به سمت خارج یا به داخل / داخل به حرکت در می آیند. کابین دوش با درب شیشه ای کشویی در حمام های کوچک بسیار پر کاربرد و راحت است زیرا هیچ محاصره درب وجود ندارد. حمام های کوچک و یا کابین دوش بسیار مفید هستند. پس از ارزیابی فضای موجود، می توانید یک کابین دوش شیشه ای مناسب با ابعاد حمام خود انتخاب و بر اساس بزرگی و کوچکی فضا از انواع درب کشویی یا لولایی استفاده نمایید. 

معمولا کابین حمام شیشه ای با یک فریم  نوار آلومینیومی ساخته می شود که ابعاد آن  به اندازه سینی حمام و به دیوارهای نصب شده بستگی دارد. کابین دوش شیشه واقعا مدرن و مرسوم است زیرا آنها هیچ ساختاری ندارند. ضد آب، با استفاده از واشر سیلیکون. موادی هستند که باعث تفاوت در قیمت می شود. کابین دوش شیشه ای در برابر حرارت بسیار مقاوم و ضد ضربه  هستند که این امر به لطف شوک حرارتی می باشد که در حسن سکورین کردن شیشه ها وارد می شود.

 

کابین حمام شیشه ای

 

قطر شیشه ها حمام بین 8 تا 10 میلی متر می باشند. پانل ها می توانند با طرح های مختلف مانند شفاف، سندبلاست شده، رنگ شده باشند. پانل های شیشه ای ایمنی بالایی دارند به طوری که در صورت آسیب دیدن و شکستن آنها به قطعات کوچک خورد شده و آسیب جانی وارد نکنند خورده نمی افتد. بیشتر تکنیک های ساختار شیشه بگونه ای است که ، باعث می شود تا سطح مقطع آهک در سطح شیشه ای کاهش یابد و تمیز کردن کابین بسیار آسان می شود. همچنین کابین دوش شیشه اکریلیک وجود دارد که دوام دارند اما کمتر مقاوم در برابر سایش و در نتیجه ارزان تر هستند. پانل های اکریلیک ضخامت 2 تا 3 میلی متر می باشند و می توانند با متخلخل های مختلف ساخته شوند. بیشتر پانل های اکریلیک جنبه اولیه خود را حفظ نمی کنند و در زمان کمی تغییر رنگ می دهند. کابین دوش شیشه ای واقعا یک اتفاق مدرن را به هر حمام می آورند و اگر به زودی در حال برنامه ریزی برای نوسازی حمام خود هستید، به شیشه حمام توجه جدی کنید زیرا آنها جذابیت بی نظیر و درخشندگی فریبنده را به خانه شما اضافه می کنند. 

انواع مدل کابین دوش-hk,hu lng ;hfdk n,a

امروزه کابین دوش در مدل ها و انواع گوناگونی یافت می شود که بر اساس ابعاد و اندازه و نوع قرار گیری دوش در حمام قابلیت ساخت دارد. از جمله مدل های کابین دوش می توان به: کابین زاویه دار، تمام گرد، نیم دایره، سه گوش، صاف، چهار وجهی، و.. اشاره کرد. کابین های دوش را برای جکوزی، استخر، وان، سکو، کف حمام، روی زیر دوشی نصب کرد. هنگام انتخاب مدل کابین دوش باید دقت نمایید که مدل انتخابی متناسب با اندازه حمام خود و محل قرار گیری دوش باشد.

 

مدل کابین دوش

nvf ;hfdk n,a

درب کابین دوش

درب کابین دوش در دو نوع کشویی و لولایی موجود می باشد که بر اساس ویژگی هر کدام از درب ها برای انواع مختلف کابین دوش می توان یکی از دو مدل را انتخاب کرد. فقط باید توجه کرد که مدل کشویی درب کابین دوش برای حمام های کوچک با عرض دهانه باز شو کم مناسب تر هستند. درب لولایی کابین دوش شیشه ای نیز برای عرض زیاد و طول کم دهانه باز شود کابین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

درب کابین دوش

rdlj ;hfdk n,a shni-rdlj ;hfdk n,a adai hd-rdlj ;hfdk n,a ohk'd

قیمت کابین دوش خانگی-قیمت کابین دوش شیشه‌ ای-قیمت کابین دوش ساده

رامادر توانسته با استفاده از ایده‌هایی ارزان، به تغییر حال و هوای حمام شما کمک کند، شما میتوانید با کمترین هزینه حمام خود را زیبا کنید بعضی از افراد در این تفکرند که برای داشتن محیطی زیبا و آرام باید هزینه‌های گزافی را پرداخت کنند ولی گاهی اوقات کوچکترین تغییری که با دقت و سلیقه انجام شود میتواند با کمترین هزینه به زیبایی منزل ما کمک کند. در خانه‌هایی با فضای کوچک و داشتن سرویس بهداشتی مشترک، کابین دوش شیشه‌ای رامادر انتخابی منلسب برای جدا کردن دوش از سرویس بهداشتی است. شما میتوانید برایآگاهی از قیمت کابین دوش شیشه ای رامادر با بخش فروش رامادر تماس حاصل نمایید.

اتاقک دوش از خیس شدن کف حمام شما جلوگیری نموده و به زیبایی دکور شما کمک خواهد کرد. همچنین استفاده از کابین دوش، مانع از رسوب، زنگ‌زدگی لوازم در حمام می‌شود. جهت رسیدن به قیمت کابین دوش ساده باید جنس و درجه کیفیت تمامی یراق الات بررسی شود. ضد زنگ بودن مهمترین عامل در بررسی اجزای مورد استفاده برای تعیین قیمت کابین دوش ساده می باشد.

قیمت کابین دوش خانگی به عواملی مختلفی بستگی دارد می‌توان گفت:

1. نوع و طرح کابین دوش: دارای اجزا مختلفی نظیر فریم و یراق‌آلات ساخته‌شده‌اند و هرکدام در انواع، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف اجرا می‌شوند که هرکدام دارای قیمت کابین دوش خانگی مخصوص به خود را دارند.

2. ابعاد کابین دوش: بر اساس ابعاد مختلف و فضای شما ساخته می‌شوند و در نتیجه، هر چه ابعاد کابین دوش بزرگ‌تر باشد، قیمت کابین دوش خانگی آن نیز بیشتر است.

3. حمل کابین دوش: قیمت کابین دوش خانگی بر اساس حمل از کارگاه تا محل نصب می‌باشد.

4. درب کابین دوش: بعضی از کابین های دوش تماما شیشه ثابت بوده و نیازی به درب نیست، بنابراین قیمت کابین دوش ساده بسیار به صرفه خواهد بود.
 

قیمت کابین دوش خانگی

حتما بخوانید: شیشه حمام

 

;hfdk n,a adai hd-

تهیه و تنظیم: تحریریه رامادر

آیا این نوشته را دوست داشتید؟