نانو سان

دسته بندی ها: شیشه سکوریت | بزرگترین تولید کننده انواع شیشه میرال در ایران ، مقالات

ضد لک شیشه

 

 


روش‌های مختلفی جهت تمیز کردن شیشه و جرم‌گیری آن استفاده می‌شود. انواع اسپری‌های رایج در بازار جهت تمیز کردن لک‌های شیشه وجود دارد ولی هیچ‌کدام نمی‌توانند جرم شیشه را از بین ببرند. استفاده از سرکه و چند روش مشابه جهت پاک کردن رسوب آب از شیشه پیشنهاد می‌شود که همگی کوتاه‌ مدت بوده و برگشت‌پذیر هستند. فناوری نانو شیشه به کمک قوه تفکر به حل این موضوع اندیشیده و بالاخره با توزیع یک محصول جدید روانه بازار شیشه و ساختمان می شود. نانوسان شیشه دارای ویژگی زیر است:

  • جلوگیری از جذب گرد و غبار و لک ناشی از آب باران
  • عدم نیاز به هرگونه مواد شوینده و وقت‌گیر جهت تمیز کردن
  • امکان تمیز کردن شیشه با دستمال و آب (آسان تمیز شوندگی)
  • تمیزی طولانی‌مدت و ماندگاری بسیار بالا
  • مقاومت در برابر فضولات پرندگان و ذرات آلوده‌کننده محیط

ضد لک شیشه

نانو شیشه | آبگریزی شیشه

یکی از ویژگی‌های اصلی اسپری نانو شیشه خاصیت آبگریز کردن شیشه است. آبگریز کردن شیشه با استفاده از دانه‌های ریز نانو بر روی شیشه انجام می‌شود و با اسپری نمودن محلول نانو بر روی شیشه، آب بر روی شیشه سر می‌خورد، این خاصیت را آبگریزی می‌نامند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیشه بعد از نانو کردن شیشه، آبگریز کردن و آسان تمیزشوندگی است که مهم‌ترین علت رواج این محصول است.

سپس با استفاده از اسپری نانوسان و دستمال مخصوص تمام سطح شیشه را به مواد آغشته می‌نماییم. بعد از نیم ساعت مجدداً این عمل را جهت تثبیت تکرار می‌کنیم. با این روش ساده برای مدت طولانی شیشه را ضد بخار، ضد لک می‌کنیم.
دقت کنید که در مراحل نانو کردن شیشه نباید گرد وخاک و یا رطوبتی بر روی شیشه بنشیند. زیرا گرد و غبار موجود بر روی شیشه چسبیده و شیشه به دلیل وجود ذرات نانو حالت چسبندگی و رطوبت دارد، گرد و غبار موجود ایجاد لک کرده و شفافیت شیشه را کمتر می گیرند.

ضد لک شیشه

روش استفاده از محافظ نانو شیشه

محافظ نانو شیشه را می‌توان به انواع شیشه ساختمانی، ویترین مغازه‌ها، شیشه و آینه حمام و سرویس بهداشتی، کابین دوش، شیشه آکواریوم و سایر شیشه‌های سکوریت تعمیم داد. اسپری ضد لک و ضد بخار نانوسان قابل ‌استفاده در تمامی فصول بوده و به‌راحتی می‌تواند بر روی انواع شیشه استفاده شود.

  1. روش استفاده از محافظ نانو شیشه به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را با دستمال تمیز کرده و خشک می‌کنیم. 
  2. سپس با اسفنج مخصوص نانو شیشه را کاملاً تمیز و جرم‌گیری می‌کنیم.
  3. حال اسپری تمیزکننده نانوسان را بر روی شیشه می‌پاشیم و با دستمال مخصوص موجود در پک محافظ، شیشه را کاملاً تمیز نموده و باز آبکشی می‌کنیم. اسپری لک‌های آب، جرم شیشه و رسوبات را از روی شیشه کامل پاک می‌نماید. 

ضد لک شیشه

کاربرد محافظ نانو شیشه ساختمانی

محصول عرضه‌شده به بازار نانوسان نام‌ گرفته و با وجود عمر کم توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین مصرف‌کنندگان اسپری نانو شیشه باز نماید. کاربرد محافظ نانو شیشه ساختمانی به‌طور مختصر عبارت است از:

  • آبگریزی شیشه به‌طور کامل و ممانعت از رسوب گرفتن شیشه 
  • ضد لک و ضد بخار کردن شیشه حمام و سرویس بهداشتی
  • شفافیت بالای شیشه و ماندگاری آن در این حالت

 

ضد لک شیشه

در حقیقت منظور از شیشه ضد لک این نیست که هیچ لکه‌ای بر روی شیشه برجای نمی‌ماند بلکه اسپری نانو شیشه با خاصیت درخشندگی که بر روی شیشه ایجاد می‌کند باعث می‌شود کمتر جای لکه بر روی شیشه باقی بماند. نمای شیشه‌ای ساختمان در مقابل بارش برف و باران همیشه پر از لکه می‌شود و تمیز کردن آن ساعت‌ها زمان می‌گیرد. با استفاده از محافظ نانو شیشه، برای همیشه از شر لکه‌های ناشی از قطرات باران راحت شوید. شیشه ضد لک، شیشه ضد بخار، شیشه ضد مه، تمامی این ویژگی‌ها بعد از استفاده از اسپری نانو شیشه به دست می‌آید. 

ضد لک شیشه

ضد بخار شیشه

ضد بخار شیشه هم همانند ضد لک شیشه نیز به همین صورت است. در حمام به دلیل بخار آب زیاد همیشه به دنبال راهی هستیم تا بخار بر روی شیشه و آیینه نماند، محافظ نانو شیشه باعث می‌شود شیشه دارای خاصیتی باشد که بخار بر روی آن نماند و بخارآب حاصل از رطوبت حمام به‌ صورت قطرات آب بر روی زمین بریزد. محلول نانو شیشه به کمک شما آمده و اگر شیشه شما با اسپری نانوسان تمیز شده باشد هیچ‌گونه مه و حتی گرد و غباری بر روی شیشه نمی‌نشیند.

ضد لک شیشه

جرمگیری شیشه | تمیز کردن شیشه | پاک کردن رسوب آب از شیشه

تمیز کردن شیشه کار آسانی نیست و آینه‌های حمام، شیشه حمام و سرویس بهداشتی و نماهای شیشه‌ای بیشترین وقت را در تمیز کردن شیشه اتلاف می‌کنند. زیرا فضاهای مذکور به میزان زیادی در معرض پاشیدن قطرات آب قرار دارند. شیشه‌ها اگر برای مدتی تمیز نشوند دیگر پاک کردن جرم شیشه کار راحتی نیست و با دستمال و شوینده‌های معمولی نمی‌توان شیشه را تمیز کرد. حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که شیشه حمام و سرویس بهداشتی را دستمال بکشید، پاک کردن رسوب آب از شیشه در بسیاری از موارد علاوه بر صرف زمان زیاد بی‌نتیجه مانده و ما را کلافه و خسته می‌کند.
یکی از محصولات یک شرکت آلمانی در زمینهٔ محافظ نانو شیشه و ساختمان، نانوسان نام دارد که خاصیت شویندگی و تمیز شوندگی آسان شیشه از ویژگی‌های اصلی این محصول است. جالب است بدانید در صورت استفاده از محافظ نانو شیشه، در برابر ریزش باران‌های شدید شیشه شما به‌طور خودکار شست‌وشو داده می‌شود. ماندگاری شیشه با ویژگی‌های ضد لک، ضد بخار و آبگریزی شیشه به مدت سه سال است که می‌توانید در مدت‌زمان طولانی از تمیز کردن شیشه با دستمال و شست و شوی شیشه بی‌نیاز باشید.

 

قیمت نانو شیشه | قیمت ضد لک شیشه

نانوسان در زمینه های مختلفی فعالیت دارد و رفته‌رفته سیر تکاملی خود را طی می‌کند. مهم‌ترین محصولات نانو شیشه پک ضد بخار نانوسان و پک ضد لک نانوسان می‌باشد که هرکدام دارای قیمتی متفاوت می‌باشند.
پک نانو شیشه یا نانوسان حاوی دو عدد اسپری، یک اسفنج تمیزکننده و چند عدد دستمال به همراه سی دی آموزشی جهت استفاده بهتر از محصول است، شما با سفارش محلول تمیزکننده نانوسان تمامی موارد فوق را سفارش داده‌اید. 
قیمت نانو شیشه در شرکت رامادُر بر اساس قیمت شرکتی محصول و کمتر از قیمت تمام‌شده بازار است. در صورت خرید این محصول با کارشناسان رامادُر در ارتباط باشید.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟

بابک 3 سال و 7 ماه قبل

محتوا که خیلی خوب، موارد نسبتا علمی و به زبان ساده گفته شده و با وجود موارد مشابه، کمی متفاوت بود ولی خیلی خوب بود.
مرسی.

کارشناس رامادر 3 سال و 7 ماه قبل

با سلام آقای بابک عزیز، ممنون از نظر مساعد شما.