دیوار شیشه ای

دسته بندی ها: مقالات

شیشه بین کابینت

 

شیشه به دلیل گسترش فراوانی در دنیای امروز دچار تغییر و تحولات بسیاری گشته است. پیچیدگی و زیبایی این ماده منحصربه‌فرد سبب گردیده تا به‌سرعت در سرتاسر زمینه‌های مطرح جهانی رشد نماید. کارهای داخلی ساختمان نیز از این موهبت بی‌بهره نمانده و زیبا جلوه دادن نمای داخلی خانه‌ها یکی از اهداف اصلی طراحان است.
یکی از دلایل اصلی اینکه شیشه با سرعت در تکولوژی در حال رشد است تغییر حالت‌های متنوع شیشه بوده که می‌تواند در انواع مختلف و با توجه به نیازها و سلایق متفاوت تغییر شکل دهد.
سبک مدرن و به دنبال آن رواج مینیمالیسم سبب گردید که مردم از تزئینات شدید و آراستن زیاد پرهیزکرده و دنیا به سمت ساده‌تر شدن و اشکال هندسی بسیار روان و قابل‌درک رواج یابد. یکی از عناصری که مردم در این دوره بسیار از آن استقبال نمودند شیشه به دلیل سادگی آن بود و به‌این‌ترتیب این رسم و آیین تا به امروز ادامه دارد.

 

در این صفحه از دیوار شیشه ای با موارد زیر آشنا شوید:

 

دیوار شیشه ای در هر مکانی مانند سوپرمارکت، رستوران، هتل ها و… روبرو شده ایم. اما استفاده از شیشه به عنوان دیوار برای فضا، یکی از آن ایده هایی است که در دکوراسیون داخلی منزل بسیار شیک و جذاب به نظر خواهد رسید. شیشه سکوریت از جمله موادی است که علاوه بر زیبایی، جنبه های بسیاری دارد. برای استفاده از دیوار شیشه ای خود را از لحاظ مالی آماده کنید زیرا شیشه یکی از مواد با ارزش موجود در بازار است. 
از شیشه سکوریت می توان به عنوان دیوار قسمت های مختلف منزل استفاده کرد. برای مثال می توانیم از شیشه به عنوان پارتیشن شیشه ای در منزل برای جدا کردن دو قسمت از یکدیگر استفاده کنیم. دیوار شیشه ای که به عنوان پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد تا حد زیادی مانند درب های شیشه ای عمل خواهند کرد اما فرق هایی هم با یکدیگر دارند.
شیشه برای دیوار آشپزخانه را در دو نوع مات و براق و حتی در هر رنگی که به میلتان است سفارش دهید. دیوار شیشه ای آشپزخانه مقاوم در برابر آب و شستشو بوده و به‌راحتی می‌توانید دیوارتان را در صورت نیاز بشویید.

شیشه بین کابینت

شیشه بین کابینتی

از تنوع در رنگ و قابلیت ست نمودن شیشه با هر نوع دکوری می‌توان از شیشه بین کابینتی نام برد. زیرا شیشه بین کابینتی در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی قابل‌ عرضه است که همین سبب شده یک فضای متفاوت و درعین‌حال زیبا، متناسب با سلیقه هر فردی تولید گردد.
اما مهم‌تر از همه این‌ها می‌توان به این موضوع اشاره نمود که استفاده از شیشه بین کابینتی بسیار از نظر ظاهری به فضای شما جلوه می‌دهد و درعین‌حال این تغییر عمده ارزان‌تر و کم دردسرتر از آنچه که فکر می‌کنید برای شما تمام می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توان دلیل اصلی طرفداران استفاده از شیشه بین کابینتی را متوجه شد.
در بین موارد بالا شیشه بین رواج بسیاری دارد و مردم به‌وفور از این عمل استقبال نموده‌اند. شاید دلیل اصلی استفاده از شیشه بین کابینتی این باشد که به‌راحتی شیشه‌ها را می‌توان نصب کرد و قابل‌مقایسه با گچ و مصالح دیگر نیست؛ با کمترین گرد و خاک و کثیف کاری به‌راحتی و در کمترین زمان نصب‌شده آماده استفاده می‌گردد.
دلیل دیگری که می‌توان از رواج شیشه بین کابینتی نام برد قابلیت شست‌وشو و تمیز شدن شیشه در مقایسه با گچ و کاشی است که سطح صیقلی داشته و به‌راحتی هرگونه لکه را می‌توان از روی آن زدود. کافی است یک دستمال را نم‌دار کرده و بر روی سطح شیشه با کمترین فشار بکشیم.
موارد استفاده شیشه در فضای خانه عبارت‌اند از:

  • شیشه برای دیوار آشپزخانه
  • شیشه‌رنگی برای دیوار دفتر کار
  • شیشه بین کابینتی
  • شیشه روی اجاق‌گاز و...

شیشه بین کابینت

شیشه رنگی دیوارپوش | شیشه رنگی دیوار

همان‌طور که توضیح دادیم یکی از جدیدترین محصولات قابل ‌ارائه در زمینهٔ شیشه، شیشه رنگی دیوار است که بسیار این روزها متداول گردیده است. شیشه رنگی در انواع رنگ‌ها برای هماهنگ نمودن با دکور شما موجود است و نقاط عطفی را در منزل و محل کارتان با استفاده از این شیشه می‌توانید ایجاد نمایید. به‌عنوان یک مثال ساده، شیشه رنگی دیوارپوش برای میز ال ای دی و یا روبروی درب ورودی برای شاخص نمودن یک تابلوی زیبا یا کنسول‌های چوبی و هر چیز دیگری که یک نقطه شاخص به‌حساب می‌آید، می‌توان استفاده نمود. مزیت استفاده از شیشه رنگی دیوارپوش به‌جای مصالحی چون دیوارهای کاذب، دیوار سه‌بعدی و انواع دیوارهایی که به‌نوعی جنبه تزئینی دارند این است که این دیوارها بسیار سریع‌تر و در زمان کمتری نصب‌شده و از طرفی اگر هزینه برای شما مهم است شیشه رنگی دیوارپوش در بین رقیبان خود از قیمت کمتری برخوردار است.
شیشه رنگی دیوار را می‌توان در دو نوع مات و شفاف آن سفارش داد و قابلیت استفاده برای دیوارهای بسیار عریض را نیز دارد. شیشه رنگی دیوار اگر با نور و هالوژن همراه شود زیبایی دو چندانی می‌یابد که بدون شک هرکسی عاشقش می‌شود.
به‌طور کل دیوار شیشه ای را می‌توان در هر جای خانه به کار برد. قابلیت استفاده از دیوار شیشه ای برای حمام و سرویس بهداشتی و حتی فروشگاه را نمی‌توان نادیده گرفت. در حمام به دلیل ضد آب بودن دیوار شیشه ای و قابلیت شست‌وشوی آسان، از دیوار شیشه ای می‌توان استفاده نمود. در فروشگاه‌ها نیز برای سختی اتاق‌های پرو یا جداسازی فضاهای مختلف از هم، دیوار شیشه ای می‌تواند ایده‌ای مناسب و جدید باشد. استخرها، رستوران و هتل‌ها نمونه دیگری از فضاهایی هستند که به‌وفور در آن‌ها از دیوار شیشه ای استفاده می‌شود.

شیشه بین کابینت

شیشه رنگی برای دیوار دفتر کار | دیوارپوش اداری

شرکت‌ها و ادارات خصوصی امروزه اهمیت بسیاری برای فضای داخلی خود قائل شده و تقریباً می‌توان گفت که یکی از پرستیژهای هر شرکتی طراحی آن شرکت می‌باشد، محیط‌های رسمی دکور‌های مینیمال و در عین سادگی شیک را می‌طلبند و دیوارپوش اداری گزینه اصلی برای این کار است که امروزه بسیار متداول است. شیشه رنگی برای دیوار در عین سادگی بسیار توجه را به خود جلب نموده و مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

  • شیشه رنگی برای دیوار دفتر کار به دلیل مقاومت بالای شیشه و استحکام آن در برابر ضربه دلیل محکمی برای انتخاب آن است.
  • از مزایای دیوارپوش اداری وزن کم شیشه‌ها است که همین امر باعث می‌شود در صورت بروز بلایای طبیعی شیشه مقاومت بسیاری از خود نشان دهد یا در صورت ریزش خطر جانی و مالی نداشته باشد.
  • این شیشه‌ها به دلیل تولید در قطعات بزرگ و یکدست بودن، در ابعاد بزرگ قابل‌اجرا هستند که برای فضای اداری این امر یک مزیت به‌حساب می‌آید.
  • دیوارپوش اداری به‌عنوان پارتیشن برای جداسازی فضاهای اداری و تجاری می‌توان به کار برد. در واقع شیشه رنگی برای دیوار دفتر کار علاوه بر اینکه از نظر زیبایی کاربرد دارد، جداکننده فضا به‌حساب می‌آید.

شیشه بین کابینت

دیوار شیشه ای آشپزخانه | شیشه برای دیوار آشپزخانه

آشپزخانه به‌عنوان نقطه‌ای حساس در منزل است که بیشتر در معرض آلودگی و باکتری‌ها قرار دارد. بنابراین باید پیاپی تمیز و لکه‌زدایی شود. سری جدید شیشه برای دیوار آشپزخانه ضد باکتری بوده و برای محیط آلوده‌ای چون حمام بسیار کاربردی است. از طرفی برداشتن لکه‌های چربی از دیوارها کار سختی است و راه‌حل ما به شما استفاده از شیشه برای دیوار آشپزخانه است که این مشکل را به‌راحتی حل نموده و سخت‌ترین لکه‌ها به‌راحتی از روی آن برداشته می‌شوند. دیوار شیشه ای آشپزخانه به‌عنوان نمایی یکدست می‌توان فضای شما را به‌کل تغییر داده و بی‌نهایت زیبا شود.
 

شیشه برای گاز | شیشه روی اجاق گاز | تعویض شیشه اجاق گاز

شیشه برای گاز نیز نمونه‌ای از شیشه های دیوار آشپزخانه است که برای جلوگیری از پاشیدن ذرات غذا بر روی دیوار نصب می‌شود. شیشه بین کابینتی را می‌توان برای هر نقطه از آشپزخانه از جمله سینک و اجاق گاز نیز می توان استفاده کرد.
شیشه روی اجاق گاز بر روی اکثر گازهای پایه‌دار نصب ‌شده و در مواقعی که از گاز استفاده نمی‌شود شیشه را بر روی گاز قرار می‌دهند. نوع دیگری از شیشه، روی اجاق گاز شیشه ای است که شعله‌های اجاق بر روی آن قرار دارند. این شیشه به هر دلیلی مثل ضربه و یا گرمای بیش‌ازحد می‌تواند بشکند. تعویض شیشه اجاق ‌گاز، امری امکان پذیر است پس در صورت شکستن خیالتان راحت باشد که این شیشه تعویض می‌گردد. جهت تعویض شیشه اجاق گاز باید جاسازهای شیشه به‌درستی درآمده و اندازه‌گیری دقیق باشد تا شیشه کاملاً فیت شود.
جهت هرگونه سؤال در زمینهٔ شیشه روی اجاق گاز و تعویض شیشه اجاق گاز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

شیشه بین کابینت

قیمت دیوار شیشه ای

قیمت دیوار شیشه ای با توجه به هر یک از فاکتورهای مذکور قابل ‌بررسی بوده و عواملی چون جنس دیوار شیشه ای، ضد خش بودن آن، درجه استحکام شیشه نیز بر قیمت دیوار شیشه ای مؤثر است. اما در کل قیمت دیوار شیشه ای نسبت به سایر دیوارپوش های موجود در بازار بسیار کمتر است و به دلیل نصب آسان و تنوع در رنگ‌بندی این دیوارپوش ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. جهت اطلاع دقیق از میزان قیمت‌ها و تخفیفات شرکت رامادُر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

شیشه بین کابینت

آیا این نوشته را دوست داشتید؟