بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان اجرای پارتیشن اداری

دسته بندی ها: مقالات

پارتیشن اداری

 

خصوصیات متمایز پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای از همان مواردی است که با گذشت زمان پیشرفت کرده اند، در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی پارتیشن های شیشه ای اداری هنگامی که افراد در هر مکان قصد ساخت یا بازسازی دارند مهم است، دیوارهای شیشه ای به طور همزمان چندین مشکل را حل می کنند، آنها فضا را مطابق با نیاز و سلیقه شما تقسیم کرده و نمایی شیک از فضای داخلی را نشان می دهند. مزایای استفاده از چنین محصولاتی بی شماری است که برای موارد خاص کاربرد داردی است: به عنوان مثال:

  • پارتیشن های شیشه ای به شما امکان می دهد تا ضمن ایجاد سطح عالی از نور، در فضا صرفه جویی کنید.
  • آنها اتاق هایی جداگانه با کمترین زمان و نیروی کار، عایق صوتی عالی و سطح کافی از حریم خصوصی ایجاد می کنند.

محصولات شیشه ای یک شکل از طراحی شیک است و فرصت های گسترده ای را برای اجرای ایده های مبتکرانه و طرح های جسورانه فراهم می کند.
یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری، ایمنی در برابر آتش سوزی است و مهم است که ساختمان شما با مقررات دقیق ساختمان سازی سازگار باشد، اینجاست که پارتیشن های اداری ضد حریق یک ضرورت هستند، زیرا می توانند به مهار آتش سوزی در یک منطقه کمک کرده و گسترش شعله های آتش، دود و گازهای سمی را محدود کنند.

 

عوامل موثر در انتخاب پارتیشن شیشه ای در هر ساختمان

نوع پارتیشن شیشه ای

هنگام انتخاب پارتیشن های شیشه ای، نوع آنها نیز باید در نظر گرفته شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس ابتدایی ترین نوع است که به طور گسترده در فضاهای مسکونی و تجاری استفاده می شود، پارتیشن های آلومینیوم و شیشه گزینه ای بسیار محبوب برای فضاهای اداری است، که ضخامت قاب آلومینیومی و امکان نصب شیشه در دو طرف، این سیستم را به یکی از بهترین پارتیشن های شیشه ای عایق صدا تبدیل کرده است. یک پارتیشن شیشه ای شفاف حریم خصوصی شیشه های لعاب یا حکاکی را فراهم نخواهد کرد، ممکن است متوجه شوید که پارتیشن های شیشه ای متناسب با نیازهای شما مناسب ترند و دوباره متوجه شوید که به حریم خصوصی بیشتری نسبت به این پیشنهادات احتیاج دارید و پارتیشن های شیشه ای تاشو را انتخاب خواهید کرد. با وجود پارتیشن های اداری موجود در بازار، تصمیم گیری آگاهانه و با انگیزه در هنگام انتخاب مواردی که برای محل کار شما بهترین است، دشوار می باشد. پارتیشن های شیشه ای منجمد فقط یکی از انواع موجود هستند و مزایای بسیاری دارند.

پارتیشن اداری

هزینه پارتیشن های شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟

وقتی صحبت از هر پروژه ای می شود، درک هزینه های آن بسیار مهم است، ما یک راهنما تهیه کردیم که به مشتریان در انتخاب مناسب ترین نوع پارتیشن و بیشترین بهره برداری از خرید کمک می کند، هزینه پارتیشن شیشه ای به عوامل مختلف بستگی دارد:

  1. ابعاد و تعداد مواد استفاده شده
  2. ویژگی های طراحی محصول
  3. نوع و کیفیت سخت افزار
  4. پیچیدگی نصب

واضح است که هرچه پارتیشن بزرگتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود، زیرا قیمت گذاری بر اساس هر متر مربع محاسبه می شود،  به عبارت دقیق تر، محاسبه با ارزیابی دامنه و قیمت گذاری هزینه های شیشه سکوریت، نصب، حمل، اتصالات و فریم بندی می باشد. طراحی هم یکی از عامل اصلی شکل گیری قیمت است ، طراحی پارتیشن های آلومینیوم و شیشه به دلیل گزینه های نامحدود ، حتی نقش بزرگتری را در شکل گیری قیمت ایفا می کند، شرایط نصب  هم از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا اضلاع ناهموار دهانه مشکل بزرگی را برای نصب کنندگان ایجاد می کند.  اما ناامید نشوید پارتیشن های شیشه ای بدون قاب را می توان، تنظیم کرد (در حد معقول). هزینه دیوارها همان چیزی خواهد بود که مردم هنگام انتخاب آنها در نظر می گیرند، این می تواند یک عامل تعیین کننده در بسیاری از پروژه ها باشد، در صورت انتخاب یک دیوار بدون قاب مانند پارتیشن های شیشه ای، تغییر آن آسان خواهد بود، دانستن این امر قبل از ساخت مهم خواهد بود، خصوصاً اگر ساختمان اداری باشد و به شرکتهای دیگر اجاره داده شود.

  • کیفیت مواد

بسیاری از افراد همیشه شیشه را ماده ای بسیار نازک برای تقسیم بندی می دانند، با این وجود مقاومت شیشه به کیفیت آن بستگی دارد. کیفیت شیشه ای که پیمانکاران برای درب های شیشه ای استفاده می کنند، مقاومت و دوام آنها را تعیین می کند، شرکتی را پیدا کنید که عمدتا با شیشه های با کیفیت سرو کار داشته باشد. زیرا درب به دلیل حرکت مداوم آن بسیار ظریف است. اگرچه ممکن است تصمیم گیری در مورد نوع شیشه برای نصب در محل کار خود دشوار باشد، زیرا در حال حاضر انواع مختلفی برای پارتیشن های اداری موجود است، اما احساس و ظاهری که می خواهید و همچنین دکوراسیون موجود در فضای اداری شما از موارد دیگر است، که روی قیمت آن هم تاثیر می گذارد.

شرکت ما فقط با محصولات با کیفیت بالا کار می کند، بنابراین ما گزینه سخت افزار با کیفیت پایین و قیمت ارزان تر را نداریم. برخی از شرکت ها تمام ابزارهای لازم را برای تهیه پارتیشن با قیمت پایین به کار می گیرند، اما شما باید از بین قیمت، کیفیت یا سرعت یکی را انتخاب کنید و این چیزی است که همه خریداران باید به یاد داشته باشند.

پارتیشن اداری

  • پارتیشن شیشه ای اداری مزایای غیر قابل انکاری دارند

بیش از هر زمان دیگری، داشتن یک دفتر کار خوب طراحی شده از بیشترین اهمیت برای اکثر شرکت ها برخوردار است، مهم نیست که در کدام بخش تجاری هستید، یک دفتر به عنوان یک مرکز برای کل سازمان عمل می کند و ظاهر آن از اهمیت خاصی برخوردار است، چه در مهندسی و چه در طراحی گرافیک کار کنید، تصویر خوب شرکت بسیار مهم است و احیای آن در محیط دفتر کار و همچنین سایر جنبه های شرکت بسیار ضروری است. در مورد مزایا و معایب پارتیشن شیشه ای اداری بحث و سردرگمی زیادی صورت گرفته است، در حالی که برخی از مدیران معتقدند كه فقط می توانند با تفكیك تیم های خود به بالاترین بازدهی دست یابند تا از ایجاد مزاحمت و حواس پرتی  در هر تیمی جلوگیری شود ، برخی دیگر احساس می كنند كه یك محیط زنده و تعاملی برای حداكثر بهره وری حیاتی است.

 

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای اداری

  • بهره وری  بهتر 

 نصب پارتیشن شیشه ای در ادارات باعث افزایش بهره وری در بین نیروی کار می شود، کارمندان با آگاهی از اینکه ممکن است تحت نظارت مداوم باشند کار را با دقت بیشتری انجام می دهند و چنین پارتیشن هایی می توانند به کاهش سر و صدا هم کمک کنند ،  تأثیر پارتیشن های شیشه ای در کاهش سر و صدا از آنجا مشهود است که شیشه های تک جداره با تابش استاندارد می توانند محرمانه بودن صدا 36 دسی بل را داشته باشند.

  • انعطاف پذیری

بیشترین سود مالی از نصب پارتیشن های اداری شیشه ای در میزان انعطاف پذیری ارائه شده ناشی می شود، در حالی که تغییر در چیدمان یک اتاق با دیوارهای سنتی کاری خسته کننده و پرهزینه است، تخریب کردن و جا به جایی پارتیشن های شیشه ای از مکانی به مکان دیگر آسان است، جابه جایی پارتیشن شیشه ای نه تنها برای شما آسان است، بلکه هزینه اضافی هم متحمل نمی شوید. در نتیجه، شما همیشه می توانید چیدمان فضای دفتر خود را گاه به گاه بسته به نیاز و شرایط خود تغییر دهید.

  • کارآمد

 با نصب پارتیشن های شیشه ای اداری می توانید به طور خاص نیاز به روشنایی الکتریکی، به ویژه در طول روز، را کم کنید. کاهش وابستگی به نور مصنوعی، میزان انرژی مصرفی را به حداقل می رساند و در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید. صرف نظر از منافع مالی، حداقل مصرف برق تأثیر مثبتی بر محیط زیست دارد، به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای اداری ردپای شرکت را کاهش داده و بهره وری انرژی را افزایش می دهند.

  • ارزش زیبایی شناسی

بدون شک، پارتیشن های شیشه ای اداری ظاهری زیبا و شیک برای شرکت شما ایجاد می کنند.

  • با دوام

پارتیشن های شیشه ای با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند.

پارتیشن اداری

نتیجه:

اگر تا به این جا مطلب با ما همراه بوده اید، دانستید که عوامل زیادی روی قیمت پارتیشن های شیشه ای اثر می گذارد، از نوع پارتیشن شیشه ای گرفته تا کیفیت مواد استفاده شده در آن و نوع سفارش شما تاثیرگذار است. سرعت ارسال و نصب پارتیشن های شیشه ای بسته به تعداد گروه‌های نصبی که در شرکت‌ها وجود دارد متفاوت است، در شرکت ما  با وجود 15 گروه نصب و اجرا تمام تلاشمان را می کنیم که بزرگترین پروژه های شما را در کمترین زمان ممکن انجام و تحویل دهیم پس از شما می خواهیم برای اطلاع از قیمت ها و دیدن کارهای ما به سایت ما مراجعه کنید:

 

 

 

 

منابع:
https://www.glassonweb.com/article/benefits-installing-glass-office-partitions?amp
https://crystaliaglass.com/how-much-do-glass-partitions-cost/
  

                 

آیا این نوشته را دوست داشتید؟