اجرای انواع پارتیشن بندی در دکوراسیون | جدیدترین سبک "پارتیشن فریم لس و فریم دار" در فضاسازی مدرن

دسته بندی ها: محصولات

 

اجرای انواع پارتیشن شیشه ای

 

رامادُر شرکتی ثبت شده، متعهد و پابرجا به استانداردهای ساختمانی است که با 15 گروه نصب و اجرا، می تواند بزرگترین پروژه های شما را در کوتاهترین زمان، انجام دهد.

موارد انتخابی و سفارش پارتیشن شیشه ای از شرکت رامادُر:

► مشاوره رایگان کارشناسان در انتخاب محصولی مناسب

► انتخاب شیشه سکوریت مناسب پروژه

► وارد کننده مستقیم یراق آلات پارتیشن شیشه ای

► نصب فوری و حرفه ای 

 

محاسبه آنلاین پارتیشن شیشه ای

در حال بارگذاری...

برای محاسبه آنلاین پارتیشن شیشه ای، شما می بایست طبق جدول بالا متراژ پروژه، تعداد و نوع درب را در کادر مربوطه وارد نمائید. سپس طبق اطلاعات درخواستی شما، محاسبه توسط سیستم انجام می گردد. بر اساس جدول محاسبه هرگونه سوالی برایتان پیش آمد، می توانید از دکمه واتساپی موجود در همین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت تکمیل فرایند خرید، کارشناسان فروش رامادُر پیش فاکتوری به صورت اینترنتی با تمام مشخصات به صورت آنلاین برای شما ارسال می کنند. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان حتما با ما تماس بگیرید.

محاسبه آنلاین قیمت پارتیشن اداری، با توجه به موارد زیر محاسبه گردیده است:

  • شیشه سکوریت
  • فریم آلومینیومی 6063 فابریک ( رنگ الکترواستاتیک یا آنادایز)
  • اتصالات و یراق آلات مربوطه
  • شاسی کشی و حمل به طبقات، به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

 

در این صفحه، ما شما را با تمامی مشخصات و نمونه های نصب شده از پارتیشن شیشه ای آشنا می کنیم؛ تا شما بتوانید نسبت به محیط کار خود، پارتیشن مناسب را انتخاب نمائید. در محاسبه بالا ابتدا نوع پارتیشن برای محیط کار و قیمت پارتیشن شیشه ای را مشخص نموده ایم و شما می توانید طرح مناسب خود را نسبت به بودجه مورد نظر انتخاب کرده و سیستم برای شما طبق درخواستتون محاسبه قیمت انجام می دهد.

 

 

قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای از لحاظ زیبایی، مدرن تر از متریال های دیگر ساختمانی است. همینطور از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد که موجب کاهش هزینه ها در طراحی دکوراسیون شده است. عوامل مختلفی بر روی قیمت پارتیشن شیشه‌ ای تأثیرگذار است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به:

  • متراژ، ابعاد، ضخامت و رنگ شیشه سکوریت اشاره کرد.
  • یراق آلات پارتیشن، چاپ، طرح سندبلاست
  • تمامی قیمت‌های درج‌شده در سایت بروز می‌باشند.

قیمت پارتیشن بندی فریم لس و پارتیشن شیشه ای فریم دار به نوع یراق آلات مورد استفاده در آن بستگی دارد. قیمت پارتیشن فریم لس، به لحاظ استفاده از فریم ظریفتر، می تواند مناسبتر از نوع فریم دار باشد. 

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه

مراحل اجرای پروژه شرکت رامادُر

  1. کارشناسی و اندازه گیری: مشاوره رایگان، نقشه کشی و کارشناسی محل پروژه با ابزار دقیق و حرفه ای
  2. باربری و ارسال اجناس: حمل مخصوص و ارسال اجناس بسته به متراژ و جلوگیری از صدمه به اجناس 
  3. اجرای پروژه: اجرای پروژه توسط گروه های حرفه ای چند نفره با استفاده از تجهیزات کامل و به روز 
  4. رضایت مندی مشتریان: طبق اسناد موجود و قابل ارایه
  5. خدمات پس از فروش: 2ماه خدمات رایگان در محل پروژه و 10سال خدمات پس از فروش

بر روی دکمه های زیر کلیک کنید.

هزینه شاسی کشی هزینه بالا بردن شیشه زمان تحویل سفارش گفتگو با کارشناس

 

پارتیشن چیست؟

پارتیشن (partition) در معنای لغوی یعنی بخش بندی که فضاها با هر کاربری و متراژی که دارند، می‌توانند به کمک پارتیشن، به چند قسمت تقسیم شوند. مثلا در فضای اداری، به کمک پارتیشن‌ بندی، می توان فضا را به چند قسمت بزرگ و کوچک با کاربری‌های مختلف تبدیل کرد؛ یا در فضای مسکونی، با هزینه‌ای کم، می‌توان به کمک پارتیشن، اتاقی را به فضا اضافه نمود. 

پارتیشن‌ به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند:

  1. پارتیشن‌ ثابت، قابلیت جابجایی دارد و با پیچ و رول پلاک بر روی زمین و دیوار یا سقف نصب می‌شوند.
  2. پارتشین‌ متحرک، قابلیت جابجایی دارند و مناسب فضاهایی که هر چند وقت یکبار دکوراسیون تغییر می دهند.

در این صفحه، سعی کرده‌ایم شما را با پارتیشن و انواع آن آشنا کنیم. تا به‌راحتی با اطلاعاتی که از آن‌ها به‌دست می‌آورید، پارتیشن مورد نظر فضای خود را انتخاب و خریداری کنید. با ما همـراه باشیـد...

پارتیشن شیشه ای | شیشه پارتیشن

پارتیشن شیشه ‌ای انتخابی جذاب برای خلق فضاهای کاری مدرن است. پارتیشن شیشه ‌‌ای در واقع همچون دیواری است که اتاق ها را از هم جدا می کند. پارتیشن اداری رامادُر با ظاهری زیبا و کیفیتی عالی عایق سروصدا است و نور را به خوبی عبور می دهد. شیشه پارتیشن، مطابق با مقررات حفاظت آتش نشانی تولید می شود. این پارتیشن ها از ظرافت بالایی برخوردار است و به دلیل شفافیت بالایی که دارد، وسعت دید بالاتری به شما می دهد.

شرکت رامادُر در اجرای پارتیشن شیشه ای با جدیدترین طرح و بهترین متریال، طبق طرح مورد نظر شما فضایتان را دیزاین می کند. تفکیک محیط بدون از دست رفتن ساختار کلی و ماهیت فضا مهمترین عملکردی است که پارتیشن شیشه‌ ای اداری باید داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

چرا خرید از شرکت رامادُر:

شركت رامادُر با تولید بالاترین کیفیت شیشه سکوریت، یراق آلات و با بکارگیری بهترین تکنسین های نصب، ضامن بالاترین کیفیت اجرا ی پارتیشن برای محیط کار شما می باشد.

  • مشاوره رایگان به مشتریان در انتخاب پارتیشن مناسب
  • توجه به خواسته ها و نیازهای مشتری در تمامی سطوح
  • اجرا و نصب سریع 2 روزه
  • جلب رضایت مشتری پس از تحویل پروژه
  • ارائه خدمات پس از فروش

 

خب! این از تعهد ما، حال اگر تصمیم گرفتین بخش بندی فضا انجام بدین و صد البته از ما خرید کنید، شما را با انواع پارتیشن بندی شیشه ای آشنا کنیم:

 

چرا پارتیشن اونم از نوع شیشه ای توصیه می شود؟ 

  • نصب و اجرایی سریع و آسان
  • مقرون به صرفه است
  • پابرجا ماندن نور فضا
  • دکوراسیونی مدرن و کلاسیک از فضا 
  • استفاده و نگهداری آسان 
  • بسیار مقاوم و با دوام در برابر ضربه  
  • افزایش بهره وری راندمان کاری پرسنل
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

اجرای انواع پارتیشن بندی در دکوراسیون و شوروم فضا

1. پارتیشن شیشه ای فریم لس

  • پارتیشن شیشه ای سیلور
  • پارتیشن شیشه ای گلد

2. پارتیشن شیشه ای فریم دار

  • پارتیشن شیشه ای دوجداره
  • پارتیشن شیشه ای کرتین وال
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

جدیدترین سبک پارتیشن بندی فریم لس و فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس، همان‌طور که از نام آن مشخص است (بدون فریم دور شیشه) است. جداکننده ای است که با به کارگیری پروفیل‌های آلومینیوم در ساختار خود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. شیشه ها به صورت یک تکه و بدون مانع اجرا می گردد که باعث افزایش دید اطرافیان می گردد.پارتیشن شیشه ای بدون فریم به علت ظریف کاری و استفاده بهینه از فضا محبوبیت بیشتری دارد و همینطور در هزینه به صرفه است.

  • پارتیشن شیشه ای سیلور

پارتیشن طرح سیلور با حداقل هزینه اجرا می شود. این نوع پارتیشن ها از دسته پارتیشن های فریم لس است. طرح سیلور از شیشه فلوت 10mm با کیفیت A و فریم 3cm دوتکه با رنگ آنادایز یا الکترواستاتیک تولید و اجرا می گردد. سادگی این طرح به گونه ای است که از درزگیر آلومینیومی در بین شیشه ها استفاده نمی شود.

طریقه نصب و اجرای پارتیشن طرح سیلور:

از فریم 3 سانتی متری دو تکه آلومینیوم برای ثابت نگه داشتن شیشه ها در کف و دیوار استفاده می شود. فریم مورد استفاده در پارتیشن با پیچ و رول پلاک در ابتدا به دیواره ها پیچ می شود پس از نصب شیشه ها، زوارهای متحرک بر روی زوار اصلی قفل می گردد. اصولا فریم های مورد استفاده در این طرح، از رنگ آنادایز یا الکترواستاتیک (در رنگ های سفید، نقره ای و مشکی) استفاده می شود.

اگر محل پروژه شما به صورت استیجاری می باشد، این نوع پارتیشن مناسب کار شما است و کارشناسان شرکت ما تقسیم بندی شیشه های شما رو طوری انجام خواهند داد که بتوانید در محل کار بعدی خود با صرف هزینه کمتری استفاده نمایید.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای گلد

بهترین، مستحکم ترین نوع پارتیشن فریم لس، طرح گلد می باشد، در این نوع پارتیشن از فریم 3cm دو تکه مینی آلوم با رنگ آنادایز یا الکترواستاتیک نصب و اجرا می گردد. همینطور فریم مصرفی در طرح گلد از نوع آلومینیوم فابریک 6063 بوده و استحکام خیلی زیادی نسبت به طرح سیلور دارد. در صورت استفاده از پارتیشن طرح گلد درب های مورد استفاده در پروژه داخل چارچوب قرار گرفته و از نظر تبادل هوا و عایق صدا عالی است.

استفاده و نصب پارتیشن طرح گلد:

در صورت استفاده از پارتیشن طرح گلد، بین هر دو شیشه ثابت از درزگیرهای آلومینیوم بسیار باریک و شکیل استفاده می گردد و موجب می شود تمامی شیشه های ثابت در یک مسیر قرار بگیرند. رنگ فریم این نوع پارتیشن از هر دو نوع رنگ بندی آنادایز و الکترواستاتیک (سفید، نقره ای، مشکی) برای طرح گلد استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم دار

در تولید قاب بندی های پارتیشن شیشه ای با فریم از ظرافت و دقت خاصی استفاده می گردد، تا زیبایی و جلوه پارتیشن دو چندان شود. فریم های تولید شده از کیفیت بالا و به وسیله کوره های مختلف به عمل می آید که موجب تولید فریم هایی  با کیفیت بالا و زیبایی خاصی باشد. نمونه ای از رنگ آنادایز برای پارتیشن شیشه ای با فریم موجود می باشد، که موجب زیبایی بیشتر پارتیشن و محیط اطراف آن است.

پارتیشن شیشه ای با فریم، به دلیل استفاده شدن آلومینیوم در تولید پروفیل آن از استقامت بسیار بالایی برخوردار است. از خصوصیات خاص و منحصر به فرد پارتشین شیشه ای می توان به عایق صدا بودن آن اشاره کرد؛ که با داشتن حتی قطر کم شیشه ها درصد زیادی از ورود سرو صدا به داخل یا خارج پارتیشن را کنترل می کند.

  • پارتیشن شیشه ای دوجداره

در پارتیشن شیشه ای دوجداره از تقسیم بندی دولایه شیشه سکوریت استفاده می‌شود که به نسبت انواع تک جداره از ضخامت بیشتری برخوردار است. کاربرد اساسی این نوع از پارتیشن کاهش تبادل هوا و صدا می باشد.

نصب پارتیشن دوجداره به این صورت است که در فریم های ثابت 2 عدد شیشه سکوریت با ضخامت 6mm به فاصله 7 الی 10cm از هم نصب می گردد و همین طور قابلیت تنظیم کنترل دید و نور در این نوع  پارتیشن بندی استفاده از پرده های کرکره ای در فضای بین دو شیشه می باشد.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای کرتین وال

در پارتیشن کرتین وال تقسیم بندی شیشه به صورت افقی انجام می شود. همین طور این نوع از پارتیشن بندی استحکام و مقاومت بالایی دارد. شیشه های سکوریت در ارتفاع دیوار معمولا به سه دسته تقسیم بندی می شوند و در هر قسمت می توان از طرح های مختلف استفاده کرد، همچنین در این نوع پارتیشن کرتین وال می توان تلفیقی از چوب و شیشه را کنار هم استفاده نمود.

 

حال اگر تصمیم بر این شد به بخش بندی فضا، طبق متراژ پروژه محاسبه حدودی انجام داده با ما تماس بگیرید؛ تا کارشناسان فروش رامادُر خریدتون رو تکمیل کنند و پیش فاکتور به صورت اینترنتی ارسال کنند. به شما توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان حتما با کارشناسان فروش تماس بگیرید. 

 

انوع رنگ بندی فریم در پارتیشن شیشه ای

    1. رنگ بندی آنادایز در فریم پارتیشن شیشه ای

پارتیشن با رنگ بندی طرح آنادایز؛ از رنگ های شامپاینی، نقره ای و طلایی استفاده می شود. فریم ها داخل حوضچه های آبکاری قرار می گیرند و بسته به زمان قرار گرفتن در حوضچه از رنگ های روشن تا تیره تولید می گردند.

نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای با رنگ بندی آنادایز:

  • فریم ها پس از فارسی بُر شدن، با پیچ های مخصوص به دیواره ها متصل می گردند و پس از آن شیشه ها در داخل فریم قرار می گیرند.
  • پارتیشن طرح آنادایز به علت نوع رنگ شدن متفاوت با رنگ پودری و استاتیک از جذابیت بالایی برخوردار است.

    2. رنگ بندی پودری یا الکترواستاتیک در فریم پارتیشن شیشه ای

پارتیشن با رنگ بندی طرح پودری یا الکترواستاتیک؛ از رنگ های مشکی، سفید و طوسی است که توسط کارخانه رنگ می شوند. این فریم ها از ضخامت مناسب برخوردار بوده و در برابر ضربه و برخورد اجسام سخت مقاوم می باشد. دچار فرورفتگی نمی گردد و به حفظ ظاهر و مقاومت فریم کمک به سزایی می نماید.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

2- پارتیشن متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک و یا ریلی به پارتیشنی گفته می‌شود که در طول محور ریل سقفی یا کفی جابجایی دارد. این نوع پارتیشن از شیشه سکوریت با ضخامت  10mmاست. پارتیشن متحرک با توجه به محل نصب می تواند به صورت پارتیشن شیشه ای ریلی یا پارتیشن تاشو ساخته و نصب گردد. اگر فضایی دارید که می‌خواهید به‌صورت موقت به دو قسمت تبدیل کنید، پارتیشن شیشه‌ ای متحرک رامادُر بهترین گزینه برای انجام این کار است. تکنسین های فوق حرفه ای شرکت رامادر با امکانات  کافی توانایی ایجاد چنین محیطی را دارند که قابلیت جابجایی این پارتیشن‌ها یکی از موثرترین ویژگی‌های این نوع پارتیشن است.

  • پارتیشن متحرک بیشتر به دو صورت آکاردئونی و یا کشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از ویژگی‌های منحصر به‌فرد پارتیشن شیشه‌ ای متحرک، تقسیم‌بندی مؤثر محیط  داخلی است.
  • پارتیشن شیشه‌ ای متحرک، برای ساخت فضاهای کوچک از دل یک فضای بزرگ داخلی در ادارات و مکان‌های تجاری بسیار مناسب است.
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

انواع شیشه کاربردی در پارتیشن بندی

پارتیشن شیشه‌ ای و اداری امروزه به خوبی جای خود را در بین عموم پیدا کرده است، در پارتیشن شیشه ای از انواع مختلف شیشه ها استفاده می شود که نوع پرکاربرد آن امروزه شیشه سکوریت، شیشه نشکن و شیشه لمینت است که به دلیل مقاومت بالایی که دارند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. شیشه پارتیشن ها در طرح ها و اندازه‌های مختلفی تولید و نصب می شوند، سکوریت به دلیل خاصیت نشکن بودن آن در این پارتیشن بیشتر استفاده می شود و از امنیت بالایی برخوردار است، زیرا پارتیشن شیشه‌ ای اصولا در مکان هایی استفاده می شود که دارای رفت وآمد زیادی است و نباید خطری را برای افراد به وجود آورد.

 

پارتیشن شیشه ای اداری | پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری، جداسازی هر واحد از فضای کاری است. اجرای پارتیشن بندی در فضای اداری تاثیر به سزایی در روند کاری شما دارد. در محیط‌های اداری به دلیل رفت‌وآمدهای زیاد شرایط ناآرامی برای کارمندان است که باعث ایجاد بروز تنش‌هایی در کارمندان می‌گردد، شما می‌توانید با استفاده از پارتیشن اداری شیشه‌ ای رامادُر این تنش‌ها را به حداقل برسانید. این نوع پارتیشن ها همچنین تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی شرکت و محل کار شما دارد.

  • پارتیشن اداری شیشه‌ ای رامادُر، با هزینه‌ای به صرفه محیطی مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • می‌توانید پارتیشن شیشه‌ ای اداری را طوری انتخاب کنید که قابلیت جابه‌جایی داشته باشد.
  • تنوع رنگ و طرح پارتیشن رامادُر، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با توجه به دکوراسیون فضا، رنگ و طرح مناسب را انتخاب نمائید.
  • پارتیشن شیشه ای اداری، می‌تواند تا حدی عایق صدا باشد و سروصدای ناشی از سایر بخش‌ها را به دیگر بخش‌ها انتقال ندهد.
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس چیست؟ و شرایط نصب به چه صورت است؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون فریم ) است و فضای اجرایی تمام شیشه است و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد، هم‌چنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند. تمام شرایط از قیمت تا مراحل اجرا در صفحه موجود است.

از مدل های موجود پارتیشن شیشه ای کدام یک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد؟

طرح سیلور در پارتیشن های موجود از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. با ورود به سایت از نمونه های اجرا شده مدل سیلور پارتیشن شیشه ای بازدید نمایید.

سریع ترین زمان نصب پارتیشن شیشه ای شرکت رامادُر چند روز است؟

ما به راحتی می توانیم بزرگترین پروژه ها را در کمتر از 24 ساعت به شما تحویل دهیم.