پارتیشن اداری

دسته بندی ها: اجرای انواع پارتیشن بندی در دکوراسیون | جدیدترین سبک "پارتیشن فریم لس و فریم دار" در فضاسازی مدرن ، مقالات
پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

 

در این صفحه از پارتیشن اداری  با موارد زیر آشنا شوید:


پارتیشن شیشه ای به دلیل مزایا و ویژگی‌هایی که دارد مورد استفاده در بسیاری از ادارات و دفاتر می‌باشد. با استفاده ازپارتیشن های اداری برای محیط کار خود، به دلیل جداسازی و اشغال کردن کم فضا می‌توانید فضای بیشتری برای اتاق‌های کارکنان در نظر بگیرید. که این کار موجب افزایش تمرکز و روحیه افراد می‌شود. همچنین با استفاده از شیشه های سندبلاست طرح دار پارتیشن برای محیط کار می‌توان میزان دید به داخل را کاهش داد بدون اینکه تغییری در مقدار نور وارده شده به فضا را داشت باشید.
از اصلی‌ترین عوامل در بازدهی بالاتر در فعالیت‌های روزمره، طراحی مکان‌های اداری به‌گونه‌ای که آرامش کاربران در آن حفظ شود. پارتیشن اداری شیشه ای که در بسیاری از کشورها از جمله انگلستان بسیار رایج است، با مدرن کردن فضای داخلی ساختمان‌های اداری توسط پارتیشن اداری شفاف امکان دید بیشتر و بهتر را در میان کارمندان ایجاد کرده و به همین دلیل دقت بیشتری را در میان آنان به وجود می‌آورد.
پارتیشن اداری علاوه بر زیبایی و جذابیت مدرنی که با خود دارد مانع ورود گردوخاک به درون واحد مربوطه شده عایقی کارآمد در برابر صدا محسوب می‌شود. مهم‌ترین کاربرد پارتیشن اداری برای محیط‌هایی است که در آن نیاز به تمرکز زیاد وجود دارد.

پارتیشن دفتر کار

برای برخی از مشاغل نیز که اهداف تبلیغاتی دارند پارتیشن بندی دفتر کار هم می‌تواند گزینه مناسبی به‌حساب آید. این‌گونه تفاوت‌ها ما را بر آن داشته که پس از شناخت کامل فضای موردنیاز کار خود، اقدام به انتخاب نوع معماری و دکوراسیون نماییم؛ انتخاب متریال نیز ازجمله آیتم‌هایی است که در ایجاد اهداف موردنظر برای پارتیشن بندی دفتر کار نقش بسزایی دارد. با مطالبی که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌توان گفت که وقتی ما از پارتیشن بندی دفتر کار استفاده می‌کنیم که می‌خواهیم بالاترین و سریع‌ترین ارتباط رابین کارمندان خود داشته باشیم و آن‌ها علاوه بر ارتباط تلفنی و الکترونیکی، بتوانند ارتباط بصری نیز داشته و از موقعیت یکدیگر مطلع باشند.
در این نوع پارتیشن بندی دفتر کار کنترل مدیریت نیز به‌خوبی صورت می‌گیرد. شرکت رامادُر در راستای اهداف خود که همانا رضایت‌مندی مشتریان گرامی می‌باشد به عرضه و نصب پارتیشن بندی دفتر کار با کادری مجرب و متخصص و محصولاتی با برترین کیفیت نموده است که امیدواریم توانسته باشیم در این هدف نزد شما خوبان سربلند بوده باشیم.
خاصیت آکوستیک پارتیشن شیشه ای نیز باعث می‌شود تا آرامش فضای کاری افزایش پیدا کند و راندمان کاری کارکنان افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

پارتیشن اداری متحرک

در بین تمامی پارتیشن های اداری مذکور که عموماً از جنس شیشه بودند پارتیشن متحرک اداری، نوع متفاوتی از پارتیشن های اداری است که برای جداسازی فضاها استفاده می‌شوند. همان‌طور که از نامش پیداست پارتیشن متحرک اداری قابلیت جابجایی را دارد و به‌راحتی می‌توان فضا را با آن به گونه‌های مختلف طراحی کرد. جنس پارتیشن متحرک اداری بیشتر از چوب و پارچه‌های ندید بوده اما پارتیشن اداری متحرک می تواند شیشه ای نیز باشد.
برای پوشاندن دید به داخل سرویس بهداشتی نیز در مواردی که دید وجود دارد استفاده می‌گردد.

 

پارتیشن فضای اداری

جنبه‌ی دیگر پارتیشن بندی فضای اداری، محصول خاصیت هنری و زیبایی آن است که با ترکیب شیشه و یراق‌آلات و فریم استیل هارمونی زیبایی به محیط کار شما می‌بخشد. ایجاد طرح‌های متنوع سندبلاست ازجمله نام تجاری و یا لوگوی مراکز گوناگون، بر روی پارتیشن اداری علاوه بر تفکیک فضا و افزایش امنیت در گسترش و تأکید بر نام تجاری‌تان در محیط کار بسیار مؤثر است.
حال به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

  • پارتیشن شیشه ای بازیگری تک جداره
  • عملکرد صوتی (آکوستیک) تا 47 دسی‌بل
  • جذابیت و شیک بودن پارتیشن بندی فضای اداری
  • آراسته نمودن پارتیشن بندی فضای اداری با انواع طرح‌های سندبلاست 
  • طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها با ضخامت 10 میلی‌متر
  • ارتفاع استاندارد و یا ارتفاع کامل و نصب سریع پارتیشن بندی فضای اداری

 

پارتیشن محیط کار

با استفاده از پارتیشن برای محیط کار نحوه عملکرد افراد در شرکت کاملاً واضح و مشخص است و در کنار آن می‌توان فضا را به چند بخش مجزا تقسیم کرد و برای کارکنان حریم خصوصی تعیین نمود.
امروزه از پارتیشن شیشه ای در آپارتمان‌ها نیز استفاده می‌شود. می‌توان دیوارهای قدیمی را با این محصول جایگزین نمود. اغلب بخشی از اتاق نشیمن یا سالن در مجاورت با دیوار راهرو قرار دارد که استفاده از این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای گسترش فضای بصری باشد. همچنین نصب این محصول در حمام و توالت مشترک هم متداول است.
پارتیشن برای محیط کار علاوه بر اشغال فضای کمتر و همه مسائل فوق به ایجاد محیطی صمیمی، مدرن و درعین‌حال ساده کمک می‌نماید. وقتی این محصول در شرکت نصب می‌شود ممکن است عملکرد افراد تا حد زیادی تحت تأثیر قرار بگیرد. ولی مسلماً محیطی آرام و منظم را در شرکت پدید می‌آورد و نمی‌توان آن را با آزمایشگاه که یک محیط بسته و کسالت‌آور است مقایسه کرد.

    پارتیشن اداری
    پارتیشن اداری

    یراق پارتیشن

    با این اوصاف به‌راحتی می‌توان دیوارهای داخلی آپارتمان را با آن جایگزین کرد. اجزای اصلی پارتیشن شیشه ای شیشه سکوریت است که توجه به متراژ، ابعاد و ضخامت و رنگ شیشه و یراق پارتیشن شیشه ای بر روی قیمت آن تاثیرگزار است.
    یراق پارتیشن شیشه ای برای هر محیطی تقریباً مشابه به هم است و شامل چند مورد می‌شود که همگی مرتبط با شیشه سکوریت هستند.
    مهم‌ترین یراق پارتیشن‌ها عبارت‌اند از:

    • فریم شیشه سکوریت برای شیشه های ثابت
    • لولا برای درب‌های لولایی و ریل برای درب‌های کشویی
    • دستگیره‌های باز و بسته نمودن بازشوها
    • بست در صورت نیاز

    هر یک از یراق پارتیشن مذکور برای بخشی از پارتیشن و با توجه به طرح موردنظر شما قابلیت اجرایی شدن رادارند.
    طرح‌های زیبایی سندبلاست علاوه بر زیبایی و ایجاد تنوع می‌تواند دربرگیرنده لوگو یا نماد تجاری شما نیز باشد که البته بسته به میزان و نوع سندبلاست موردنظر شما قیمت شیشه پارتیشن شمارا افزایش می‌دهد.

     

    آیا این نوشته را دوست داشتید؟