قفل شیشه سکوریت | قفل شیشه

قفل شیشه سکوریت
قفل شیشه سکوریت

 

در این صفحه از قفل شیشه سکوریت با موارد زیر آشنا شوید:

 

فروشگاه آنلاین یراق آلات  ارتباط با کارشناس فروش

 

قفل شیشه سکوریت

شیشه و استفاده از شیشه جهت مصارف مختلف نیاز به قفل شیشه دارد. شیشه‌ها و درب‌های ورودی، مغازه‌هایی که در خیابان‌های اصلی قرار دارند همه و همه به قفل شیشه سکوریت جهت افزایش ایمنی و امنیت بیشتر شیشه نیازمندند. قفل شیشه سکوریت در انواع مختلف و برای تمامی سلیقه‌ها ساخته و استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد قفل‌ها جلوگیری از ورود سارق به داخل فضا است و در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود، قفل شیشه سکوریت می‌تواند استیل، آلومینیوم و حتی کروم باشد و عموماً جهت استحکام بیشتر در ساخت اجزای داخلی قفل از آهن استفاده می‌شود. در برخی از قفل های شیشه سکوریت، قفل دوطرفه است و ساختار آن به‌گونه‌ای است که شیشه در داخل قفل قرار می‌گیرد و هر دو طرف را می‌توان قفل کرد.

نکته مهمی که قبل از نصب باید به آن توجه کنید برش جای قفل شیشه سکوریت، قبل از برش شیشه بر روی شیشه خام است. در این مقاله به توصیف مختصر انواع  قفل پرداخته و قفل‌های رایج مورد استفاده را تک ‌تک بررسی می‌کنیم.

 

قفل درب شیشه ای

قفل درب شیشه ای از تنوع لازم برای تمامی سلیقه‌ها و مکان‌های متنوع در شرکت رامادُر موجود است و از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • قفل درب شیشه ای در انواع برند و طرح‌ موجود است.
  • برند خارجی و ایرانی تمامی قفل درب‌ها در فروشگاه اینترنتی رامادُر 
  • امکان خرید و مشاهده نمونه‌ها قبل از خرید وجود دارد.
  • کار از صفر تا صد زیر نظر کارشناسان بررسی می‌شود.
  • تنوع در جنس و شکل قفل درب شیشه ای یک امتیاز است که امکان خرید را برای شما آسان‌تر می‌کند.
قفل شیشه سکوریت
قفل شیشه سکوریت

 

انواع قفل درب شیشه ای | انواع قفل شیشه

درب‌های سکوریت پراستفاده ‌ترین نوع درب برای اماکن تجاری، اداری و حتی منازل مسکونی است و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. حفظ ایمنی و امنیت در هنگام کار با این درب‌ها طراحان را مجاب کرده تا انواع قفل شیشه را تولید  و روانه بازار نمایند. استفاده از انواع قفل درب شیشه‌ای بستگی به درجه امنیت درخواستی شما دارد. برای مثال قفل امنیتی مورد استفاده در طلافروشی متفاوت از منزل مسکونی است.

نکته: در صورت استفاده از انواع قفل درب شیشه‌ای در صورت تولید شیشه باید جاسازی قفل از قبل روی شیشه انجام شود. برای جاسازی قفل روی شیشه، باید از قبل نوع و مدل و ابعاد قفل تولید شده باشد. حتماً نوع قفل را در مراحل اولیه مشخص کنید زیرا امکان برش شیشه سکوریت بعد از نصب وجود ندارد.

انواع قفل شیشه می‌توانند به پایین شیشه و حتی بالای شیشه متصل شوند؛ نوع اتصال آن بستگی به پروژه دارد. قفل‌هایی که به پایین متصل می‌شوند توسط شیاری که در زمین ایجاد می‌شود زبانه قفل، داخل زمین جایگذاری می‌شود. قفل‌های بالا معمولاً به کتیبه یا سقف تکیه‌ دارند و قفل‌های وسط در هر دو نوع قفل شیشه به شیشه و قفل شیشه به دیوار طراحی‌ شده‌اند.

 

قفل کمری

قفل کمری همان‌طور که از نامش پیداست به وسط شیشه متصل شده و معمولاً در بالای دستگیره جایگذاری می‌شود. قفل کمری درطرح‌های مختلفی چون قفل خرچنگی، قفل طرح قلب و قفل شیشه به شیشه تولید می‌شود. منظور از کمری شیشه به شیشه این است که دو عدد درب را به هم قفل می‌کند. قفل کمری همچنین بر روی دیوار کناری و پروفیل آهنی قابلیت نصب را دارد. این قفل‌ها نیز از جنس استیل بوده و از هر دو طرف قابلیت قفل شدن را دارند.

 

قفل برقی

قفل ‌برقی انواع و اقسام متفاوتی دارد، اما مهم‌ترین ویژگی قفل ‌برقی امنیت بسیار بالای این قفل‌هاست که درب را ضد سرقت می‌کند. قفل ‌برقی شیشه سکوریت قابلیت نصب بر روی انواع درب را داشته و مجهز به سنسور هستند. همچنین قفل ‌برقی شیشه سکوریت قابلیت توسط ریموت می‌تواند کنترل شود. تمامی قفل‌های مذکور می‌توانند در انواع درب سکوریت استفاده شوند، در ادامه به توضیح قفل درب‌های شیشه‌ای رایج می‌پردازیم.

 

قفل شیشه سکوریت
قفل شیشه سکوریت

 

قفل 115 |  قفل کلنگی

قفل 115 یا همان قفل بالا است و در داخل ساختمان استفاده دارد. تفاوت قفل 115 با قفل 105 در این است که قفل 115 نیازی به قفل با کلید ندارد و فقط جهت بستن موقت درب از داخل است، همچنین قفل 115 در درب‌های دو لنگه، برای ثابت کردن یکی از لنگه‌های درب استفاده می‌شود. درب ثابت می‌تواند در مواقع ضروری و اثاث‌کشی باز و بسته شود.
قفل 115 برای درب‌های لولایی که کتیبه دارند، کاربرد دارد. در درب‌های لولایی بدون کتیبه، از قفل کلنگی استفاده می‌شود. قفل کلنگی عملکردی شبیه به قفل 115 را دارد با این تفاوت که قفل کلنگی در داخل دیوار و یا پروفیل آهنی جایگذاری می‌شد اما قفل 115 در درب‌هایی با کتیبه شیشه‌ای نصب می‌شود.
یکی از مزایای قفل کلنگی این است که نیازی به درآوردن جاسازی بر روی شیشه قبل از برش نیست و در صورتی‌ که درب از قبل نصب و استفاده‌ شده باشد نیازی به تعویض شیشه نیست و بر روی همان درب درمی‌آید.

 

قفل هوپه

قفل هوپه عملکردی همانند قفل فرودگاهی را دارد با این تفاوت که قفل هوپه از جنس آلومینیوم بوده و تک‌رنگ می‌باشد. قفل هوپه در وسط درب نصب‌شده و می‌تواند به‌عنوان دستگیره نیز استفاده شود.

 

قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی برای شرکت‌ها و ادارات بیشتر قابل ‌استفاده است که دارای سیستم ثبت اثرانگشت و ساعت ورود و خروج کارکنان است و درب در حالت عادی قفل بود ه و توسط اثرانگشت یا رمز باز و بسته می‌شود.

قفل شیشه سکوریت
قفل اثر انگشتی

 

قفل درب اتوماتیک شیشه ای

قفل درب اتوماتیک شیشه ای از برق تغذیه می‌کند و توسط ریموت درب را قفل یا باز می‌کند. قفل درب اتوماتیک شیشه ای مجهز به برق اضطراری در مواقع قطع برق هستند تا بتوان درب را باز و بسته کرد. در موارد پیشرفته قفل درب اتوماتیک شیشه ای می‌تواند توسط رمز و اثرانگشت باز و بسته شود که اطلاعات از قبل در سیستم ثبت‌شده و بارگذاری می‌شود. واضح است که این لایه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و در مراکز سازمانی بزرگ از آن استفاده می‌شود.

 

قفل شیشه بالکن

شیشه بالکن به دلیل باز و بسته شدن درب‌ها از قفل برخوردار است. قفل شیشه بالکن رامادُربر روی فریم برای شما اجراشده و قبل از نصب جایگذاری می‌شود. قفل شیشه بالکن بر روی درب یا همان شیشه انتهایی قرار دارد و از داخل می‌توان درب را قفل کرد.
قفل شیشه بالکن مانع از باز و بسته شدن درب‌ها شده ولی قابلیت قفل توسط کلید را ندارد، در صورت نیاز به امنیت بیشتر می‌توانید از قفل کمری قفل 105 و انواع دیگری از قفل‌ها استفاده نمایید.

 

قیمت قفل درب شیشه ای

قیمت قفل درب شیشه ای با توجه به نوع آن متنوع است و تمامی قفل‌های مذکور با توجه به جنس و کیفیتشان هرکدام رنج قیمتی متفاوتی را دارا هستند. اما به‌طورکلی هر چه قفل از امنیت بالاتری برخوردار باشد قیمت بیشتری را دارا است. جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع قفل شیشه سکوریت می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت رامادر تماس حاصل فرمایید.

قفل شیشه سکوریت
قفل شیشه سکوریت

 

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
انواع قفل درب شیشه ای

قفل درب شیشه ای را به سه مدل تقسیم کرد: اولین مدل قفل هایی می باشد که در وسط شیشه جاسازی می گردد و اصولا به قفل های کمری معروف هستند. یک سری از قفل ها در پایین شیشه جاسازی می گردد که به قفل های 105 معروف هستند و یک سری از قفل ها بدون کلید می باشند و کار آنها جلوگیری از باز شدن درب از یک سمت می باشد که به قفل 115 و یا گونیایی معروف می باشند. با بازدید از نمونه ها و طرز عملکرد آنها در سایت، اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید.

برای درب شیشه ای که دارای جاسازی قفل نباشد، از چه قفلی میتوان استفاده کرد؟

اصولا 90 درصد قفل ها دارای جاسازی می باشند و مکانیزم قفل های بدون جاساز به این صورت می باشد که در صورتی که از یک سمت قفل شوند از سمت دیگر نمیتوان قفل را باز کرد و هر طرف به طور مستقل دارای قفل می باشد. از نمونه قفل ها بازدید نمایید و در صورت نیاز به خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ایمن ترین قفل ها برای درب شیشه ای کدام قفل ها هست؟

اصولا قفل هایی که به صورت خرچنگی و یا کمان بسته می شوند مانند قفل کمری و خرچنگی از ایمنی بیشتری برخوردار می باشند. شما با بازدید از انواع قفل ها جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

قفل برقی روی هر درب شیشه ای قابل نصب می باشد؟

بله، قفل برقی مخصوص درب شیشه ای در انواع و اقسام موجود می باشد، نمونه ها داخل سایت موجود می باشد، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.


sky 2 سال و 6 ماه قبل

سلام
چطور میتوان قفل مدل خرچنگی که جای پیچ رو شیشه سکوریت را ندارد نصب کرد؟به جز چسب اکواریوم راه حلی دارد؟

کارشناس رامادر 2 سال و 6 ماه قبل

با سلام دوست عزیز، قفل خرچنگی به راحتی بدون سوراخکاری بر روی شیشه هم نصب می شود استفاده از شیشه صرفا جهت محکم کاری می باشد.

قجرزاده 3 سال و 10 ماه قبل

سلام ما در ساختمانمون ۴ تا درب دو لنگه شیشه سکوریت قدیمی داریم ،الان تصمیم به تعویض قفلهای آنها با نمونه های جدید داریم،آیا شرکت رامادر میتونه کارشناس اعزام کنه تا تشخیص بدن چه نوع قفلی میتونیم استفاده کنیم تا نهایتا همون را از شما خریداری کنیم؟؟

کارشناس رامادر 3 سال و 10 ماه قبل

با سلام جناب آقای قجرزاده عزیز، بله شما با شماره 45136-021 داخلی 218 تماس گرفته با کارشناس هماهنگ کنید و ثبت سفارش انجام داده تا کارشناس به محل پروژه اعزام گردد.

Mehdi 4 سال و 3 ماه قبل

سلام وقت بخیر. نحوه‌ی خرید قفل شیشه سکوریت به چه صورت است؟ و آیا فروش دونه ای هم دارید؟ با تشکر

کارشناس رامادر 4 سال و 3 ماه قبل

با سلام جناب آقای مهدی عزیز، بله امکان خرید به صورت تک هم می باشد. برای سفارش قفل شیشه سکوریت از شرکت رامادُر یراق مورد نظر خود را از کارشناس مربوطه درخواست داده در صورت موجود بودن و هماهنگی با کارشناس یراق الات می توان به دو روش خرید کرد.1. به صورت حضوری تشریف بیاورید 2. یراق مورد نظر را درخواست داده و با هماهنگی با شما ارسال می شود.