میز شیشه ای | میز شیشه ای اداری

دسته بندی ها: مقالات ، شیشه سکوریت | بزرگترین تولید کننده انواع شیشه میرال در ایران

میز شیشه ای

 

در این صفحه از میز شیشه ای با موارد زیر آشنا شوید:

 

استفاده از دکور شیشه ای در خانه و محل کار ایده ایست که می‌تواند برای هر فضایی متناسب با هر سلیقه‌ای ساخته و طراحی گردد. نکته قابل‌توجه در رابطه با دکور و میز شیشه ای استفاده آن در خانه‌های روستایی، کلاسیک و حتی مدرن است. دکور شیشه ای نه ‌تنها محدودیت ایجاد نمی‌کند بلکه به‌ راحتی با تمامی اشیای موجود در منزل شخصیتان قابلیت ست شدن را داشته و ایده‌ای بسیار مقرون‌ به‌صرفه جهت تغییر دکوراسیون می‌باشد. به همین صورت با ایجاد یک تغییر کوچک مثل یک میز شیشه ای در محیط کارتان می‌توانید فضایی شیک و مدرن را بسازید. این کار هم از نظر زمانی بسیار به‌سرعت انجام‌شده و از طرفی هم در مقایسه با میزهای چوبی و فلزی بسیار زیبا و مناسب است.

میز شیشه ای، یک میز بسیار ساده و مینیمال شده با پایه‌های شیشه ای، فلزی و چوبی است که با استفاده از کمترین تزئینات و ساده ساخته می‌شود. میز شیشه ای نمونه‌ای از دکورهای شیشه ای است که می‌توانید با جسارت کامل آن را انتخاب و به فضای خود ببرید، چراکه هم بی‌رنگ است و هم طرحی بسیار ساده دارد که با هر دکوری زیبا می‌شود.

  • اگر قصد ساده نمودن فضای خود را دارید حتماً از میز شیشه ای با شیشه بی‌رنگ و پایه شیشه ای ساده یا پایه فلزی استفاده نمایید.
  • به رنگ میز در هنگام خرید میز شیشه ای دقت نمایید، درصورتی‌که رنگ انتخابی شما از نوع رنگ پرطرفدار و کاربردی شیشه یعنی بی‌رنگ باشد؛ تفاوت‌هایی در انواع شیشه ساده وجود دارد.
  • شیشه ساده می‌تواند متمایل به رنگ سبز و یا آبی باشد، در صورت مایل بودن رنگ شیشه به رنگ آبی شیشه از خلوص و کیفیت بالاتری برخوردار است اما درصورتی ‌که شیشه بی‌رنگ متمایل به سبز بود آن شیشه ناخالص‌تر است.
  • رنگ‌های برنز و دودی میز شیشه ای برای دکورهایی با تونالیته رنگی، طلایی و مشکی بسیار کارآمد می‌باشند.

 

میز کنفرانس شیشه ای

میز شیشه ای اداری یکی از انواع پرکاربرد میزهای شیشه ای است که می‌تواند در اتاق مدیریت و اتاق وکلا و اتاق‌های کنفرانس استفاده شود. میز کنفرانس شیشه ای معمولاً دارای ابعاد بزرگ و درعین‌حال طراحی ساده است که کمترین تزئینات را داشته باشد. میز کنفرانس شیشه ای حداقل باید بتواند 4 صندلی را پوشش دهد و در حالت‌های بزرگ تا 18 نفر و حتی بزرگ‌تر را هم پوشش می‌دهد و معمولاً پایه مورد استفاده جهت میز کنفرانس پایه فلزی است. میز اداری شیشه ای یا میز کنفرانس می‌تواند دارای فریمی زیبا که دورتا دور میز را پوشش می‌دهد و می‌توان رنگ فریم را با دکور خود ست کرد.
میز کنفرانس شیشه ای بدون هیچ الحاقاتی است و ساده‌ترین حالت ممکن را جهت برگزاری جلسات دارد، اما میز شیشه ای اداری می‌تواند دارای کشو چوبی یا فلزی باشد. ساخت کشوی فلزی به دلیل دشواری زیاد پیشنهاد نمی‌شود و جهت هماهنگی کشو با میز شیشه ای می توان از روکش فلزی استفاده کرد.

میز شیشه ای

میز اداری شیشه ای | میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای به صورت خم یکی از خلاقیت‌های محبوب در ساخت میز شیشه ای است و به دلیل تغییر حالت ملایم شیشه و حرکت آرام شیشه ‌بر روی این تغییر آرامشی در بیننده ایجاد شده و همین باعث توجه طراحان به سمت این‌گونه از شیشه‌هاست.
ساخت میز اداری شیشه ای خم در همان مراحل اولیه تولید هنگامی‌که شیشه خام تولید شده جهت سکوریت کردن حرارت داده می‌شود و شیشه حالت خمیری به خود می‌گیرد، در این مرحله شیشه خم‌شده و پس از سرد شدن، فرم آن ثابت می‌گردد.
حالت‌دهی میز شیشه ای خم بسیار راحت بوده و درعین‌حال دقت بالایی جهت قرینه کردن و زاویه خم نیاز است.
میز کار شیشه ای نیز مورد فوق‌العاده‌ای در جایگزینی با سایز میزهاست و جهت استفاده در اتاق مطالعه و اتاق کار و حتی کتابخانه ایده جالبی است. میز کار شیشه ای در ابعاد استاندارد است و ارتفاع آن باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که برای هر فردی قابل ‌استفاده باشد. میز کار شیشه ای معمولاً قابل‌استفاده برای یک نفر بوده و می‌تواند کشودار و ساده نیز باشد.
یکی از دلایل انتخاب میز شیشه ای اداری به‌ جای میزهای چوبی و انواع دیگر، می‌تواند وزن شیشه باشد که شیشه وزن بسیار کمتری دارد و از طرفی هم شیشه به‌مرورزمان کدر و لک نمی‌شود و به شفافیت آن لطمه‌ای وارد نمی‌آید.

میز شیشه ای

ساخت میز شیشه ای

جهت ساخت میز شیشه ای مانند تمامی درب و پنجره‌های شیشه ای و هر نوع نمای شیشه ای ابتدا باید شیشه تولید شده در کارخانه با ابعاد مورد نظر را سکوریت کرد و بعد از این مرحله کناره‌های شیشه با کیفیت بسیار بالایی دیاموند شده و آماده استفاده می‌شود.
پایه‌های مورد نیاز جهت ساخت میز شیشه ای با استفاده از فلز و یا خود شیشه ساخته‌شده و با استفاده از پیچ یا چسب مخصوص به میز متصل می‌گردد.
هنگام خرید دقت کنید که شیشه های انتخابی شما برای ساخت میز شیشه ای باید تا جای ممکن ضخیم باشد که به‌راحتی وزن وارده شده را تحمل نماید. درصورتی‌که شیشه سکوریت را جهت ساخت میز شیشه ای خود انتخاب نمودید شیشه با ضخامت 10 میل بالاترین درجه کیفیت و مقاومت را دارد. ساخت میز شیشه ای اگر توسط یک طراح حرفه‌ای انجام شود می‌تواند بسیار موفق و لوکس باشد.

 

قیمت میز کنفرانس شیشه ای | قیمت میز شیشه ای اداری

قیمت میز کنفرانس شیشه ای و میز شیشه ای اداری و تمامی میزهای شیشه ای مشخص بوده و طبق چند قانون مشابه محاسبه و بررسی می‌شود.

  • ابعاد شیشه تولیدشده در قیمت میز کنفرانس شیشه ای بسیار مهم است و در صورت خارج شدن از ابعاد استاندارد 220*320 سانتیمتر قیمت میز کنفرانس شیشه ای تغییر می‌یابد.
  • ضخامت شیشه مورداستفاده در تعیین قیمت میز شیشه ای اداری فاکتور مهمی است و هر چه شیشه ضخیم‌تر باشد مستحکم‌تر و درنتیجه قیمت بالاتری دارد.
  • نوع پایه میز شیشه ای، جنس آن و درجه مقاومت پایه بر قیمت میز کنفرانس شیشه ای را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

میز شیشه ای

پایه میز شیشه ای

پایه میز شیشه ای نقش مهمی را در نگه‌داری و تعادل میز ایفا می‌کند و تا جای ممکن باید مقاوم باشد. 
پایه چوبی میز، پایه شیشه ای میز و پایه فلزی میز، دو نوع متداول پایه میز شیشه ای هستند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

  • پایه شیشه ای میز تماماً شیشه بوده و به جهت تحمل بار بیشتر معمولاً به پهنای میز بوده و از ضخامت بالایی برخوردار است. پایه شیشه ای میز حالت عمودی دارد و تمامی میز را تحت پوشش خود دارد.
  • میز شیشه ای با پایه فلزی بسیار مقاوم بوده و سالیان سال عمر می‌کند. پایه فلزی میز از جنس استیل 304 و یا استیل 201 بوده و در مقابل ضربه و وزن بسیار قوی است. همچنین کروم نیز می‌تواند برای پایه فلزی میز طراحی و انتخاب شود.
  • پایه چوبی میز دارای رنگ‌های متفاوتی است و می‌توان آن را با انواع دکور ست کرد. 

میز شیشه ای

خرید میز شیشه ای | خرید میز شیشه ای اداری

اگر به دنبال یک ‌راه ساده برای تغییر فضای منزلتان هستید خرید میز شیشه ای می‌تواند کمک شایانی به این تغییرات کند. میز شیشه ای را می‌توانید در گوشه‌ای از پذیرایی و یا حتی به‌عنوان میز مطالعه خود یا فرزندانتان بکار ببرید. 
خرید میز شیشه ای جهت مینیمال کردن فضا و ایجاد فضای ساده و درعین‌حال شکیل، کمک بسیاری به ایجاد یک‌منزل مینیمالیست می‌نماید.
مبلمان یک شرکت در هنگام ورود به فضا می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب و جلب مشتری داشته باشد. با خرید میز شیشه ای اداری برای اتاق مدیریت و حتی اتاق‌های اجلاس رسمی در مراکز علمی و تجاری می‌توانید فضایی دل‌نشین را برای خود و استفاده‌کنندگان از فضا طراحی کنید.

میز شیشه ای

آیا این نوشته را دوست داشتید؟