تعمیر کرکره برقی

دسته بندی ها: مقالات ، چه عواملی در "قیمت کرکره برقی" تاثیرگذار هستند؟ | اجرای انواع "کرکره اتوماتیک"و"کرکره پارکینگ"

برای تعمیر کرکره برقی نیاز به افراد متخصص است و افرادی به‌خوبی از پس این کار برمی‌آیند که آموزش‌های لازم را جهت تعمیر کرکره برقی دیده باشند. 

حساسیت بالای تعمیر کرکره برقی به دلیل وجود تیغه‌ها و انواع مختلف موتور کرکره می‌باشد. افرادی به‌خوبی می‌توانند این کار را انجام دهند که انواع موتور کرکره برقی و تیغه آن را به‌خوبی بشناسند.

برای تعمیر کرکره برقی می‌توانید به‌راحتی با بخش خدمات پس از فروش شرکت رامادر تماس حاصل فرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت و به‌صورت بسیار حرفه‌ای این کار را برای شما انجام می‌دهند.

 

تعمیر کرکره

 

مزایای کرکره برقی-معایب کرکره برقی

برخی از مزایای کرکره برقی عبارت‌اند از:

• تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ تیغه‌ها

• مناسب برای اماکن پرتردد و کم تردد

• قابل‌استفاده به‌صورت دستی و اتوماتیک

• امکان رؤیت فضای داخل به‌طور کامل با استفاده از تیغه پلی کربنات

• بسیار روان و ایمن

• استفاده از تیغه‌های ضدزنگ و مقاوم در برابر شرایط جوی

• دارای عمری طولانی

در کنار مزایای کرکره برقی برخی معایب هم می‌توان برای آن شمرد که در ادامه معایب کرکره برقی به‌طور کامل توضیح داده خواهد شد.

• موجب زیبایی پارکینگ منازل مسکونی یا فروشگاها می شود.

• قابلیت شستشو دارد.

• به دلیل تنوع در رنگ تیغه ها میتوان رنگ آن را متناسب با هارمونی رنگ محیط انتخاب کرد تا زیبایی محیط دو چندان شود و ترکیب چشم نوازی ایجاد کند.

• بالا بودن امنیت که موجب ضد سرقت شدن برای مکان استفاده شده. 

• راحتی در استفاده و مجهز بودن به سیستم کنترل ریموت

• مناسب برای شرایط آب و هوایی و اقلیم های مختلف

• باز و بسته کردن به صورت دستی در زمان قطع جریان برق

 

کرکره برقی

حتما بخوانید: کرکره برقی

 

مشکلات کرکره برقی- عیب‌یابی کرکره برقی-معایب درب کرکره‌ای برقی

جهت عیب‌یابی کرکره برقی باید تک‌تک قطعات به‌طور مجزا بررسی شوند تا بتوان عامل اصلی مشکل را رفع کرد. برخی از مشکلات کرکره برقی عبارت‌اند از:

• سروصدای بالای کرکره برقی

• خراب شدن موتور و سایر قطعات کرکره برقی

• نرسیدن برق به کرکره برقی یا قطعی برق کرکره

موارد مذکور از مهم‌ترین معایب درب کرکره‌ای برقی بودند که در ادامه با شرح جزئیات به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

 

کرکره اتوماتیک

 

رگلاژ کرکره برقی

یکی از مشکلات کرکره برقی تولید صدای زیاد در هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی است که مهم‌ترین عامل آن به تراز کردن کرکره هنگام نصب برمی‌گردد. عواملی مثل آهن‌کشی، صفحه پلیت کرکره و ریل می‌توانند مسبب این تولید صدا باشند. رفع این مشکل از راه رگلاژ کرکره برقی صورت می‌گیرد.

رگلاژ کرکره برقی به معنای تنظیم کرکره جهت سهولت در بالا و پایین آمدن و تنظیم قطعات کرکره برای تولید صدای کمتر است. در عمل رگلاژ ممکن است حتی مقداری تیغه‌ها و یا موتور جابجا شود تا کرکره به‌طور کامل تنظیم شود.

 

 کرکره برقی

 

تعمیر برد کرکره برقی-تعمیر موتور کرکره برقی-تعمیر اندکپ کرکره برقی

یکی از مشکلات شایع کرکره برقی بالا نرفتن درب آن است که عوامل مهمی در آن تأثیرگذار است. تیغه کرکره برقی به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی کرکره برقی نقش مهمی در امنیت کرکره برقی دارد و استحکام آن مهم‌ترین نکته در مقابله با امنیت کرکره برقی است. تیغه‌های کرکره برقی به‌ندرت دچار آسیب شده و معمولاً بادوام هستند.

موتور کرکره برقی نقش مهمی در بالا و پایین آوردن کرکره دارد؛ بنابراین انتخاب موتور مناسب و باکیفیت مرغوب بسیار حائز اهمیت است. یکی از حساسیت‌های اصلی موتور کرکره برقی در مقابل با نوسانات برق و قطعی آن می‌باشد، درصورتی‌که موتور ضعیف باشد به‌ندرت قدرت خود را ازدست‌داده و درنهایت آسیب جدی می‌بیند.

 

موتور کرکره

 

اندکپ یکی از حساس‌ترین قطعات لازم برای کرکره برقی است که به‌شدت آسیب‌پذیر است و احتمال خرابی بسیار بالایی دارد. برای تعمیر اندکپ کرکره برقی نیاز به‌صرف هزینه زیادی نیست و می‌توان در صورت خرابی هر یک از قسمت‌های اندکپ به‌راحتی قطعه را تعویض و تعمیر کرد.

 برد کرکره برقی برای تنظیم سرعت باز و بسته شدن تیغه‌ها و میزان واکنش به باز و بسته شدن کاربرد دارد و تعمیر با تعویض آن بستگی به‌شدت آسیب واردشده به برد می‌باشد. تعمیر برد کرکره برقی کاری بسیار دشوار است ولی تکنسین‌های ماهر شرکت رامادر این کار را به‌راحتی برای شما امکان‌پذیر کرده‌اند.

 

کرکره برقی

حتما بخوانید:راهنمای انتخاب کرکره برقی

 

قطع برق کرکره برقی (پریدن فیوز کرکره)

هر کرکره برقی دارای یک دکمه که اصطلاحاً سوئیچ نامیده می‌شود است. عملکرد این سوئیچ برای کار کردن کرکره به‌صورت دستی است و درزمانی که دکمه سوئیچ فعال باشد کرکره به‌صورت دستی بالا و پایین می‌رود. وقتی این دکمه فعال باشد با فشردن ریموت کرکره برقی بالا و پایین نمی‌آید.

قطع برق کرکره برقی اصطلاحی است که برای این حالت استفاده می‌شود که برای خارج کردن از حالت قطع برق کرکره برقی باید سوئیچ را غیرفعال کرد.

این سوئیچ در زمان قطع برق کرکره برقی کاربرد دارد. یعنی هنگام قطعی برق با فشردن این دکمه به‌راحتی کرکره را به‌صورت دستی بالا و پایین می‌بریم.

 

کرکره برقی

 

خرابی کرکره برقی

قطعات کرکره برقی اگرچه ظاهراً از هم جدا بوده و عملکرد یکی از اجزا مستقل از سایر اجزاست اما در باطن این قطعات دارای پیوستگی بالایی بوده و کافی است یکی از بخش‌های کرکره برقی دچار مشکل شود سایر بخش‌های کرکره هم آسیب می‌بیند.

یکی از علت‌های اصلی خرابی کرکره برقی کیفیت قطعات مورداستفاده در نصب کرکره برقی است

عامل تأثیرگذار دیگر در خرابی کرکره برقی نصب و تراز کردن قطعات کرکره برقی است به‌گونه‌ای که کمترین فشار روی قطعه‌ها باشد. در حقیقت عامل انسانی یا نحوه نصب کرکره مهم‌ترین علت این مسئله است.

 

تعمیر کرکره

 

تعمیرات کرکره مغازه- تعمیر کرکره قدیمی- تعویض کرکره

کرکره برقی با گذر زمان و استفاده کم‌کم قدرت خود را از دست می‌دهد بنابراین تعمیر کرکره برقی قدیمی بسیار بیشتر از کرکره‌های کم عمرتر است.  افرادی که تعمیر کرکره قدیمی را انجام می‌دهند باید اول نوع موتور و نوع تیغه‌ها را خوبی بشناسند تا بتوانند این کار را به نحو احسن انجام دهند.

تعمیرات کرکره مغازه هم مشابه کرکره‌های پارکینگی است و به همان اندازه پرکاربرد است.

درصورتی‌که قصد تعویض کرکره برقی رادارید حتماً با شناخت و اطلاعات قبلی این کار را انجام دهید. اجزای کرکره برقی و نصب آن اهمیت بسیاری دارد. جهت مشاوره رایگان برای تعویض کرکره برقی از کارشناسان متخصص در این کار استفاده کنید؛ مراحل تعویض کرکره در شرکت رامادر به‌صورت زیر است:

• مشاوره تلفنی حرفه‌ای

• اعزام کارشناس به محل نصب پروژه و اندازه‌گیری دقیق

• نصب و اجرای کرکره برقی توسط قطعات درجه‌یک و تکنسین‌های ماهر

 

کرکره

 

امنیت کرکره برقی

کرکره برقی وسیله‌ای برقی است و ممکن است مثل تمام وسایل برقی از کار بیفتد خراب شود و یا به دلایل مختلف برق قطع باشد.

برای هر یک از موارد بالا باید راهی اندیشید؛ امنیت کرکره برقی مسئله مهم در هنگام بروز مشکلات است که این وسیله برقی در هنگام خرابی هم بتواند خدماتی را ارائه دهد و به نیاز کارفرما پاسخ دهد.

جهت رفع این مشکلات سیستم خلاص کن یا همان سوئیچ بر روی کرکره برقی تعبیه‌شده تا در مواقع اضطراری بتوان به‌راحتی از کرکره استفاده کرد.

 

کرکره اتوماتیک

 

انعطاف‌پذیری کرکره تضمینی برای انتخاب ایمن این محصول به‌جای محصولات مشابه آن است.

برای رفع مشکل عدم امنیت کرکره برقی در مواردی که کرکره به‌صورت دستی حرکت می‌کند راهی اندیشیده شده که افراد غریبه نتوانند با استفاده از خلاص کن یا سوئیچ کرکره را بالا ببرند.

• راه اول استفاده از قفل است که درب را به‌طور کامل قفل می‌کند.

• راه دوم جدا کردن قلاب خلاص کن است و بعد از استفاده می‌توان قلاب را جدا کرد.

 

رگلاژ کرکره

 

خدمات کرکره برقی

درنهایت اگر قطعات یک کرکره مناسب را انتخاب کنید و با شناخت کافی قبل از خرید نسبت به خرید کرکره برقی اقدام فرمایید و نصب کرکره را به تکنسین‌های حرفه‌ای بسپارید کمتر مجبور به تعمیر کرکره برقی خواهید شد. با رعایت موارد فوق بدون شک انتخاب مناسبی خواهید داشت و عمر مفید کرکره برقی بالا می‌رود. در صورت نیاز به هرگونه خدمات کرکره برقی می‌توانید با حداقل هزینه در شرکت ما این کار را به انجام برسانید.

 

کرکره

 

هزینه تعمیر کرکره برقی

هزینه تعمیر کرکره برقی برای هر پروژه متفاوت است و شرکت‌های مختلف طبق قیمت اولیه‌ای که از سوی اتحادیه مشخص می‌شود موظف هستند تعیین قیمت کنند. عواملی که در قیمت تعمیر کرکره برقی تأثیر بسیار دارد:

• مقدار زمانی که برای تعمیر کرکره برقی صرف می‌شود.

• میزان حساسیت خرابی قطعه موردنظر و نحوه تعمیر آن

• در صورت نیاز هزینه تعویض احتمالی قطعاتی که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

 

قیمت کرکره برقی

 

تهیه و تنظیم: تحریریه رامادُر

آیا این نوشته را دوست داشتید؟