درب شیشه ای لولایی

دسته بندی ها: شیشه سکوریت | بزرگترین تولید کننده انواع شیشه میرال در ایران ، مقالات

درب شیشه ای لولایی

 

در این صفحه از درب شیشه ای با موارد زیر آشنا شوید:

 

امروزه با توجه به تغییر سلایق و مدرن شدن فضاها شرکت‌های دکوراسیون داخلی برای ایجاد نماهای شیشه‌ای ایجاد شده که می‌توان به‌عنوان نمونه از شرکت رامادُر یاد کرد. همان‌طور که می‌دانید درب ها فضایی ایجاد می‌کنند و اولین نقطه عطف هنگام ورود به داخل فضا هستند، بنابراین متریال استفاده‌ شده در آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.
منظور از درب شیشه ای معمولا درب هایی از جنس شیشه سکوریت شده هستند که با الحاقاتی در فضا تعبیه می شوند. در حالت خاص جهت افزایش امنیت نیز می توان از درب های شیشه ای از جنس لمینت استفاده کرد که از 2 لایه تا چند لایه شیشه با توجه به نیاز کارفرما استفاده می شود. درب های شیشه ای را می توان در فضاهای اداری تجاری و ویلاها و مراکز خدماتی برای بخشیدن جلوه ای خاص به فضا استفاده نمود. حال اگر بخواهیم بین متریال های مختلف شیشه را انتخاب کنیم هم فضای انعطاف‌پذیر ساخته‌ایم و هم افکت ویژه‌ای به فضا بخشیده ایم. از طرفی با استفاده از طرح و حتی تنوع رنگ می‌توان گوناگونی فضا را بالا برد. برای مثال تنوع طرح در انتخاب طرح چاپ ‌شده بر روی شیشه بسیار جذاب است. درب های شیشه ای را در دو نوع درب لولایی و درب کشویی می توان استفاده کرد.
جهت معرفی درب شیشه ای به طور کامل و پاسخ به این سوال که اصلا درب شیشه ای چیست و چه انواعی دارد با کارشناسان رامادُر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و حرفه ای ما استفاده کنید.

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی، یکی از انواع مختلف درب شیشه ای است که اتصال و مهار شدن آن به وسیله لولا می باشد. باز و بسته درب توسط همین لولاها صورت می پذیرد. درب شیشه ای لولایی برخلاف درب های کشویی دستی فضای بیشتری را برای باز و بسته شدن اشغال می نمایند. به همین دلیل درب شیشه ای لولایی برای مکان های بزرگ که دارای فضای بیشتری برای باز و بسته شدن دارند، استفاده می شود. درب شیشه ای از جنس مقاوم و ایمن است تا طول عمر استفاده از درب به بالاترین حد خود برسد. به همین دلیل از شیشه سکوریت نشکن استفاده می کنند که مقاومت بالایی دارد. درب شیشه ای لولایی که اصلاحا درب پروانه ای هم اطلاق می شود در هر نوعی که باشد دارای ویژگی‌های مشترکی است که مختصر به شرح آن می‌پردازیم.

  • درب لولایی به این صورت است که عرضی که برای درب در نظر گرفته شده تماماً عرض مفید است و کامل باز می‌شود.
  • برای هر ارتفاعی استفاده می‌شود و بنابراین بیشتر اماکن تجاری و فروشگاه‌های بزرگ از این نوع درب استفاده می‌کند.
  • درب شیشه ای لولایی به دلیل سهولت در باز و بسته شدن نسبت به درب‌های کشویی معمولاً طرفداران بیشتری دارد.
  • درب لولایی و به‌ ویژه درب لولایی فریم دار دارای استحکام بالایی نسبت به سایر درب‌ها است به همین دلیل برای اماکن پرتردد از این نوع درب بیشتر استفاده می‌شود.

درب شیشه ای لولایی

قیمت درب شیشه ای لولایی

قیمت درب شیشه ای لولایی با توجه به نوع درب آن متفاوت است. منظور از نوع درب یراق‌آلاتی است که در هر درب بکار برده شده است. هزینه یراق‌آلاتی که روی درب استفاده می‌شود با توجه به جنس و کیفیت یراق مربوطه متفاوت است. در جدول محاسبه قیمت، قیمت درب شیشه ای لولایی شیشه با احتساب فریم، کرایه حمل و نصب محاسبه می‌گردد. عواملی مثل رنگ فریم و نوع آن در نحوه محاسبه تاثیرگزار است، اما درب لولایی در مقایسه با سایر درب‌ها از نظر هزینه مقرون به‌صرفه تر است.
در نهایت برای بررسی دقیق‌تر قیمت‌ درب شیشه ای لولایی و اطلاع از نحوه محاسبه می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 شیشه لولایی
انواع درب هاقیمت ها ( به تومان )
 مدل A
  • دستگیره وارداتی استیل
  • استوپ روکار وارداتی
  • لولای وارداتی استیل
  • قفل وارداتی استیل
هر درب 1.650.000
 
مدل فریم دار
  • دستگیره ایرانی آبکاری
  • استوپ توکار
  • لولای مخصوص فریم
  • قفل مخصوص فریم
هر درب 1.221.000
مدل B
  • دستگیره وارداتی استیل
  • استوپ توکار ایرانی با روکش استیل
  • لولای ایرانی با روکش استیل
  • قفل ایرانی با روکش استیل
هر درب 1.140.000

مدل C

  • دستگیره ایرانی آبکاری
  • استوپ توکار ایرانی با روکش استیل
  • لولای ایرانی با روکش استیل
  • قفل ایرانی با روکش استیل
هر درب 966.000

مدل D

  • دستگیره ایرانی آبکاری
  • استوپ توکار ایرانی با روکش استیل
  • لولای ایرانی آبکاری
  • قفل ایرانی آبکاری

هر درب 842.000

انواع درب شیشه ای لولایی

یکی از انواع درب‌هایی که برای تعریف فضا می‌توان استفاده کرد درب شیشه ای لولایی است که با توجه به کاربرد آن و خواست مشتری انواع مختلفی دارد. انواع درب‌ شیشه ای لولایی را در دو نوع فریم دار و فریم لس می‌توان استفاده کرد، حتی با توجه به ارتفاع مورد استفاده می‌توان درب‌های کتیبه دار و بدون کتیبه نیز تولید کرد.
درب شیشه ای لولایی رامادُر در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ایجاد شده و به شما این امکان را می‌دهد تا در اماکن مختلفی از منزل از آن بهره ببرید.
همچنین می‌توانید فضاهای مختلف داخلی و خارجی را با درب لولایی مزین کنید. از ویژگی‌های اصلی درب شیشه ای لولایی باز و بسته کردن راحت درب، امنیت بالا جهت قفل‌کردن آن هنگام خروج از منزل است.
درب شیشه‌ای لولایی امکان انتخاب باز شدن به هر دو سمت یا یک‌جهت را به شما می‌دهد و در مواقع مختلف می‌توان از هر دو حالت درب لولایی استفاده کرد.
شیشه مورد استفاده در درب شیشه ای لولایی سکوریت و بعضاً لمینت می‌باشد. معمولاً که در ادامه به شرح جزئیات آن ها می‌پردازیم.

انواع درب شیشه ای لولایی

  1. درب شیشه ای لولایی بدون فریم کتیبه دار و بدون کتیبه
  2. درب شیشه ای لولایی فریم دار طرح اتوماتیک (درب لولایی دستی)
  3. درب شیشه ای لولایی با لولای شیشه به شیشه
  4. درب شیشه ای لولایی با لولای شیشه به دیوار

درب شیشه ای لولایی

درب لولایی بدون فریم یا فریم لس:

درب لولایی بدون فریم یا فریم لس، برای منازل مسکونی، مغازه‌های مختلف و در کل درب‌هایی با ابعاد استاندارد استفاده می‌شود که در این حالت درب توسط لولا به زمین اتصال پیدا می‌کند. درصورتی‌که ارتفاع استاندارد باشد بدون کتیبه و در صورت بالا رفتن ارتفاع از کتیبه‌ای بالای درب استفاده می‌شود و درب توسط لولا به کتیبه متصل می‌شود.

 

درب لولایی فریم دار طرح اتوماتیک:

درب لولایی فریم دار طرح اتوماتیک، تمامی یراق‌آلات درب اتوماتیک روی درب الحاق می‌شود اما درب به‌صورت دستی باز و بسته می‌گردد. این نوع درب لولایی از نظر ظاهری شکیل است و ظاهری جذاب دارد. تمامی یراق‌آلات توکار می‌باشند و یک فریم دور تا دور درب احاطه شده است. 

 

درب لولایی با لولای شیشه به شیشه:

درب لولایی با لولای شیشه به شیشه، در پارتیشن‌های اداری و فضاهای حائلی که درب داخل دیوار شیشه‌ای جاسازی می‌شود قرار می‌گیرد، معمولاً فریم لس هستند و در هر دو حالت کتیبه دار و بدون کتیبه هم استفاده می‌شود. در این حالت درب توسط 2 یا 3 عدد لولا به شیشه کناری وصل می‌شود و امکان انتخاب جهت بازشو به جهت موردنظر وجود دارد. در این نوع درب‌ها در حالت‌های خاص که شیشه با درب زاویه‌ای غیر از 180 درجه دارد از لولای نبشی استفاده می‌کنیم که درب به‌راحتی با زاویه موجود به شیشه متصل می‌شود و این امکان فقط در درب‌های با لولای شیشه به شیشه فراهم است.

 

درب لولایی با لولای شیشه به دیوار:

درب لولایی با لولای شیشه به دیوار، نیز از نوع شیشه فریم لس است و به‌ وسیله لولای مخصوص به دیوار اتصال می‌یابد. در این نوع درب‌ها بیشترین امکان بازشو فراهم است و تا 90 درجه درب باز می‌شود که اصطلاحاً درب پروانه‌ای هم اطلاق می‌شود.

 

نحوه سفارش درب شیشه‌ای لولایی

نحوه سفارش و انتخاب درب شیشه ای لولایی با توجه به کاربرد آن و نوع استفاده شما از فضا متفاوت است که توسط کارشناسان به‌طور کامل توضیح داده و در نهایت انتخاب با شماست که از چه نوع درب شیشه ای با چه مشخصات ظاهری استفاده بفرمایید.
در نهایت با توجه به همه موارد ذکرشده اگر قصد سفارش درب شیشه ای لولایی را دارید به‌ راحتی می‌توانید با کارشناسان ما درباره نهایی کردن انتخاب هر نوع درب مشورت بگیرید. کارشناسان خبره گروه صنعتی رامادُر به‌ صورت حضوری و غیرحضوری آماده اطلاع‌رسانی به شما عزیزان است. 

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای فریم دار
درب‌ شیشه ای فریم دار معمولاً از جنس آلومینیوم استفاده می‌شود که بسته به نوع فریم و شکل ظاهری با هم از نظر قیمت متفاوت هستند. برای شیشه‌ ثابت که طرفین درب لولایی قرار می‌گیرند می‌توان از انواع فریم‌ تحت عناوین زیر استفاده کرد:

  1. فریم یو
  2. فریم 5 سانتی 
  3. فریم 3.5 سانتی نوار خور
  4. فریم اتوماتیک

که در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و طلایی با توجه به نیاز و سلیقه مشتری موجود می‌باشد. تفاوت عمده این نوع فریم‌ها ظاهری است و با توجه به اندازه شیشه‌ها ضخامت فریم‌ها بالا می‌رود. افزایش ضخامت فریم جهت استحکام بیشتر درب و شیشه می‌باشد. تمامی این فریم‌ها برای شیشه با ضخامت‌های متفاوت کاربرد دارند اما شیشه با ضخامت 10 میلی‌متر معمول‌ترین نوع شیشه مورد استفاده در این نوع درب‌ها است.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟